http://d-addicts.com

Register

HOME TORRENT DRAMA WIKI STATS HELP (FAQ) SEARCH GROUPS PROFILE PRIVATE MESSAGES LOGIN

Norwegian D-addicts

Goto page Previous  1, 2, 3 ... 20, 21, 22, 23  Next
Jump to page:

Reply to topic    D-Addicts Forum Index -> International Community
View previous topic :: View next topic  
Author Message
aawangOffline

Total posts: 17
PostPosted: Wed Jun 27, 2007 11:10 pm    Post subject:    Post Rating: 0 Reply with quote

notimeforfairytales wrote:
T-chan: Sjekk ut Summer x Summer hvis du er i humør for en ny taiwansk serie (hvis du ikke har sett den alt da..). Historien er kanskje ikke den sterkeste, og de vinner nok ikke Oscar for beste skuespillere, men hvem kan vel motstå Joe Cheng? ;) Lovely i ISWAK, lovely i Summer x Summer! Tror episode 1-10 av 12 er ute med subs nå. Ellers burde du begynne å se Why Why Love. Mike + Rainie er minst like søte som de var i DBY! Hmm.. eller se Prince turns to Frog eller The Magicians of Love! <3 (Jeg ser mye på taiwanske serier om dagen.. sjokk? Whistling )

aawang: Velkommen! Smile Så forresten på MySpace-profilen din at du er fra Jevnaker! Ikke akkurat verdens navle, huh? Tongue Bra det er flere av oss da!

Tusen takk skal du ha!
Velkommen føler jeg meg, men jøss. Du vet faktisk om Jevnaker, stemmer, ikke akkurat verdens navle! Hvor er du så ifra, siden du vet om lille lille Jevnaker?

Forresten, ikke noe galt med å se på taiwanske serier om dagen. Selv kan jeg anbefale Smiling Pasta!

Back to top
View user's profile 
notimeforfairytalesOffline

Total posts: 147
PostPosted: Wed Jun 27, 2007 11:15 pm    Post subject:    Post Rating: 0 Reply with quote

Jeg er fra.. *drumroll*... Jevnaker selv, så jeg vet godt hvor det er! ;) Den lille perlen ved enden av Randsfjorden.. i alle fall for de over 50! Roll Eyes

Smiling Pasta er kjempesøt! Jeg elsker Tears From Polaris / Bei Ji Xing De Yan Lei. Fine sangen!

Currently watching: Gokusen 3, Zettai Kareshi, Last Friends, Puzzle, Ryokiteki na Kanojo
Back to top
View user's profile Visit poster's website 
aawangOffline

PostPosted: Wed Jun 27, 2007 11:21 pm    Post subject:    Post Rating: 0 Reply with quote

Jeg er fra.. *drumroll*... Jevnaker selv, så jeg vet godt hvor det er! ;) Den lille perlen ved enden av Randsfjorden.. i alle fall for de over 50! Roll Eyes

Smiling Pasta er kjempesøt! Jeg elsker Tears From Polaris / Bei Ji Xing De Yan Lei. Fine sangen!

Hehe, jeg bor rett ved Randsfjorden jeg! Bak gamle mix butikken. Så fiffig, hadde aldri i det fjerneste trodd at jeg kom til å møte en på d- addicts fra selveste Jevnaker *daze*.

Er du fra Kina og hva heter du?- Om du vil fortelle det, jeg ble nysgjerrig på hvem du er nå, hvem vet, kanskje vi har møtt hverandre før! Det hadde vært morsomt.

Tears From Polaris er søt, men Littile Turtle er også stilig!
Back to top
View user's profile 

PostPosted: Wed Jun 27, 2007 11:26 pm    Post subject:    Post Rating: 0 Reply with quote

Ah, bak det fancy nye solstudioet? I see.. da har du i alle fall litt utsikt da! I motsetning til oss som bor ikke så langt fra Kistefos, og dermed bare har skog så langt øye kan se! Hoho! Nei, jeg ble litt overrasket over å plutselig se noen andre fra Jevnaker her inne. Det er jo ikke akkurat det største stedet i verden, og det er jo ikke så mange i Norge som egentlig ser på asiatiske dramaer og sånn (har jeg inntrykk av).

Er nok ikke fra Kina, og jeg er vel en 5 år eldre enn deg eller noe, så jeg tviler på at vi har møtt hverandre. Du vet kanskje hvem lillesøsteren min er da. Ett år eldre enn deg, heter Stine, har knallrødt hår og ler veldig høyt og mye! Laugh Regner med at dere har gått på skole sammen.

Currently watching: Gokusen 3, Zettai Kareshi, Last Friends, Puzzle, Ryokiteki na Kanojo
Back to top
aawangOffline

PostPosted: Fri Jun 29, 2007 10:46 am    Post subject:    Post Rating: 0 Reply with quote

Ah, bak det fancy nye solstudioet? I see.. da har du i alle fall litt utsikt da! I motsetning til oss som bor ikke så langt fra Kistefos, og dermed bare har skog så langt øye kan se! Hoho! Nei, jeg ble litt overrasket over å plutselig se noen andre fra Jevnaker her inne. Det er jo ikke akkurat det største stedet i verden, og det er jo ikke så mange i Norge som egentlig ser på asiatiske dramaer og sånn (har jeg inntrykk av).

Er nok ikke fra Kina, og jeg er vel en 5 år eldre enn deg eller noe, så jeg tviler på at vi har møtt hverandre. Du vet kanskje hvem lillesøsteren min er da. Ett år eldre enn deg, heter Stine, har knallrødt hår og ler veldig høyt og mye! Laugh Regner med at dere har gått på skole sammen.

Nå har jeg vel en liten anelse om hvem du er. Jeg har gått på samme skole som søsteren din, hun er vel 1 år eldre enn meg. Hun gikk ut fra J.U.S i fjor, mens jeg går ut i år.

Nei, det er ikke mange Norske som ser på asiatiske dramaer! Men det er fint at noen gjør det^^,
Ser du kun på taiwanske dramaer, eller koreanske også?
Du ser vel på Jdramas, siden du har avatar og signatur av Yamashita Tomohisa. Han er søt Big Smile
Har du sett Hana Yori Dango og Meteor Garden?
Back to top
View user's profile 

PostPosted: Fri Jun 29, 2007 11:52 am    Post subject:    Post Rating: 0 Reply with quote

Jeg ser på både taiwanske, koreanske og japanske, jeg! Og ja, jeg er en STOR Yamapi-fan! <3

Har sett både Hana Yori Dango og Meteor Garden, ja! Likte nok egentlig HYD litt bedre, men MG var bra den også. Favorittseriene mine er Nobuta wo Produce og My Girl da. De kan jeg se om og om igjen! Smile Hva med deg? Noen favoritter?

Back to top
aawangOffline

PostPosted: Fri Jun 29, 2007 10:54 pm    Post subject:    Post Rating: 0 Reply with quote

Jeg ser på både taiwanske, koreanske og japanske, jeg! Og ja, jeg er en STOR Yamapi-fan! <3

Har sett både Hana Yori Dango og Meteor Garden, ja! Likte nok egentlig HYD litt bedre, men MG var bra den også. Favorittseriene mine er Nobuta wo Produce og My Girl da. De kan jeg se om og om igjen! Smile Hva med deg? Noen favoritter?

Hana Yori Dango + sequel. My Girl. Delightful Girl Choon Yang. Goong. Nobuta wo Produce. Tokyo Juliet. A Love To Kill. Meteor Garden. Også syntes jeg I`m Sorry I Love You var veldig veldig trist.

Har du sett Meteor Garden II? Jeg ble sykt skuffet av den, husker jeg. Men 1eren er en veldig god serie!

Hvordan begynte du å se på dramaer? Morsomt å få bekjentskap med en norsk jente som liker asiatiske dramaer! Jeg har prøvd å introdusere noen serier til mine venninner, men fordi det ikke er amerikanske skuespiller så er det alltid et nei. De aner ikke hva de går glipp av-.-
Back to top
View user's profile 

PostPosted: Sat Jun 30, 2007 4:20 pm    Post subject:    Post Rating: 0 Reply with quote

Jeg har ikke sett Meteor Garden II. Hørte noen rykter om at det var en elendig oppfølger, og synes egentlig eneren sluttet lykkelig nok! Har ingen planer om å se den heller. Den er jo helt ute å kjøre.. Tror nok jeg skal holde meg unna, ja.

Grunnen til at jeg begynte å se på asiatiske serier var vel egentlig Hana Yori Dango. Hadde både lest mangaen og sett animeen, så da jeg fant ut at det var en live action fant jeg ut at jeg nesten måtte få med meg den også. Så ble jeg hektet fra første episode. Etter det så leste jeg om My Girl et eller annet sted på nettet, synes plottet hørtes interessant ut, og lastet den ned! Og siden det har jeg bare fortsatt.. hehe!

Nei, det er vanskelig å få norske folk til å se på asiatiske dramaer. Jeg har prøvd å ymte frempå litt da, men det er vanskelig å få noen respons. Men jeg har fått mamma og søsteren min til å se på, da. ;)

Back to top
aawangOffline

PostPosted: Mon Jul 02, 2007 7:16 pm    Post subject:    Post Rating: 0 Reply with quote

Jeg har ikke sett Meteor Garden II. Hørte noen rykter om at det var en elendig oppfølger, og synes egentlig eneren sluttet lykkelig nok! Har ingen planer om å se den heller. Den er jo helt ute å kjøre.. Tror nok jeg skal holde meg unna, ja.

Grunnen til at jeg begynte å se på asiatiske serier var vel egentlig Hana Yori Dango. Hadde både lest mangaen og sett animeen, så da jeg fant ut at det var en live action fant jeg ut at jeg nesten måtte få med meg den også. Så ble jeg hektet fra første episode. Etter det så leste jeg om My Girl et eller annet sted på nettet, synes plottet hørtes interessant ut, og lastet den ned! Og siden det har jeg bare fortsatt.. hehe!

Nei, det er vanskelig å få norske folk til å se på asiatiske dramaer. Jeg har prøvd å ymte frempå litt da, men det er vanskelig å få noen respons. Men jeg har fått mamma og søsteren min til å se på, da. ;)

Hana Yori Dango er så fin, jeg ble så glad i Hanazawa Rui, særlig i HYD Returns, hehe!

Men så kult at du har fått moren din og søsteren din til se på asiatiske serier Smile

Jeg har begynt å se "Why Why Love" med Mike He, den er skikkelig kul! Anbefaler den sterkt! Hvis du har sett Devil Beside You, så vil du nok like den. Nesten alle skuespillerne som spilte i Devil Beside You spiller også i Why Why Love!

Fortsatt God Sommer!
Back to top
View user's profile 
SakuranantogayOffline

Total posts: 42
PostPosted: Tue Jul 03, 2007 7:52 am    Post subject:    Post Rating: 0 Reply with quote

Jeg er like norsk som brunost og øst-marka, og jeg ser på dramas Tongue Henger bare med asians da, men samme greia, er fortsatt nordmann. Har faktisk klart å rekruttere andre folk til å se på dramas, men ingen nordmenn da, ahah. Sær interesse egentlig, men digger det Tongue
Back to top
View user's profile 
SakuranantogayOffline

Total posts: 42
PostPosted: Sun Jul 08, 2007 11:32 am    Post subject:    Post Rating: 0 Reply with quote

PPlz, jeg er i Tokyo nå, og her er det 5k yamapi plakater etc. Er villig til å selge etter request Big Smile Kan skaffe alt fra kanjani dvder til kat-tun t-shirts osv.
Back to top
View user's profile 
Osca StyleOffline
Total posts: 6
PostPosted: Sun Jul 08, 2007 11:36 am    Post subject:    Post Rating: 0 Reply with quote

Flere norske J-fans coming through ^o^ Y
Back to top
View user's profile 

PostPosted: Mon Jul 09, 2007 5:21 pm    Post subject:    Post Rating: 0 Reply with quote

Osca Style: Velkommen, velkommen! cheers

Sakuranantogay: Tokyo, huh? Jeg er kjempemisunnelig! Skulle ønske jeg hadde nok penger til å reise til Japan en tur, men dessverre må jeg spare hvert eneste øre jeg har pga. min tilværelse som fattig student som begynner om under to måneder! Oh, cruel world..

Back to top
therese_loves_dramasOffline

Total posts: 15
PostPosted: Wed Jul 11, 2007 7:51 pm    Post subject:    Post Rating: 0 Reply with quote

holder på å se why why love selv! så holder eg ppå med dal jas spring, the devil, bambino, haruka 17, nobuta wo produce, pro dai, smiling pasta, coffee prince, kimi wa petto, og me ri vs dae gu.

skjønner ikke kossen eg har ett liv etter å se ett par eps hver dag! mn liker alle! misliker at det kommer nye så ofte, må jo bare få det med meg:P
Back to top
View user's profile 

PostPosted: Sun Jul 15, 2007 10:34 am    Post subject:    Post Rating: 0 Reply with quote

Jeg ser en del episoder hver dag jeg også. Men jeg er et nattmenneske da, så jeg begynner gjerne å se på dem sent på kvelden, for så å sitte en stund utover natten. Et liv kan jeg ha midt på dagen! Laugh Må ha min daglige dramafix, ellers får jeg abstinenser. (Vel, nesten i alle fall..)

Aw, Coffee Prince er søt! Yoon Eun Hye er overraskende flink til å spille gutt! Har store forventninger til de resterende 14 episodene!

Back to top
Reply to topic    D-Addicts Forum Index -> International Community All times are GMT - 1 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 20, 21, 22, 23  Next
Jump to page:
Page 21 of 23
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum