Goto page Previous 1, 2, 3 ... 20, 21, 22, 23 Next
| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
aawang Joined: 27 Jun 2007 Total posts: 17 Age: 28 Gender: Unknown |
Posted: Wed Jun 27, 2007 11:10 pm Post subject: Post Rating: 0 |
|
|
| notimeforfairytales wrote: | T-chan: Sjekk ut Summer x Summer hvis du er i humør for en ny taiwansk serie (hvis du ikke har sett den alt da..). Historien er kanskje ikke den sterkeste, og de vinner nok ikke Oscar for beste skuespillere, men hvem kan vel motstå Joe Cheng? ;) Lovely i ISWAK, lovely i Summer x Summer! Tror episode 1-10 av 12 er ute med subs nå. Ellers burde du begynne å se Why Why Love. Mike + Rainie er minst like søte som de var i DBY! Hmm.. eller se Prince turns to Frog eller The Magicians of Love! <3 (Jeg ser mye på taiwanske serier om dagen.. sjokk? )
aawang: Velkommen! Så forresten på MySpace-profilen din at du er fra Jevnaker! Ikke akkurat verdens navle, huh? Bra det er flere av oss da! |
Tusen takk skal du ha!
Velkommen føler jeg meg, men jøss. Du vet faktisk om Jevnaker, stemmer, ikke akkurat verdens navle! Hvor er du så ifra, siden du vet om lille lille Jevnaker?
Forresten, ikke noe galt med å se på taiwanske serier om dagen. Selv kan jeg anbefale Smiling Pasta!
|
|
| Back to top |
|
 |
notimeforfairytales Joined: 26 Mar 2007 Total posts: 147 Location: Norway Age: 22 Gender: Female |
|
| Back to top |
|
 |
|
| Back to top |
|
 |
notimeforfairytales Joined: 26 Mar 2007 Total posts: 147 Location: Norway Age: 22 Gender: Female |
Posted: Wed Jun 27, 2007 11:26 pm Post subject: Post Rating: 0 |
|
|
Ah, bak det fancy nye solstudioet? I see.. da har du i alle fall litt utsikt da! I motsetning til oss som bor ikke så langt fra Kistefos, og dermed bare har skog så langt øye kan se! Hoho! Nei, jeg ble litt overrasket over å plutselig se noen andre fra Jevnaker her inne. Det er jo ikke akkurat det største stedet i verden, og det er jo ikke så mange i Norge som egentlig ser på asiatiske dramaer og sånn (har jeg inntrykk av).
Er nok ikke fra Kina, og jeg er vel en 5 år eldre enn deg eller noe, så jeg tviler på at vi har møtt hverandre. Du vet kanskje hvem lillesøsteren min er da. Ett år eldre enn deg, heter Stine, har knallrødt hår og ler veldig høyt og mye! Regner med at dere har gått på skole sammen._________________
Currently watching: Gokusen 3, Zettai Kareshi, Last Friends, Puzzle, Ryokiteki na Kanojo
|
|
| Back to top |
|
 |
Posted: Fri Jun 29, 2007 10:46 am Post subject: Post Rating: 0 |
|
|
| notimeforfairytales wrote: | Ah, bak det fancy nye solstudioet? I see.. da har du i alle fall litt utsikt da! I motsetning til oss som bor ikke så langt fra Kistefos, og dermed bare har skog så langt øye kan se! Hoho! Nei, jeg ble litt overrasket over å plutselig se noen andre fra Jevnaker her inne. Det er jo ikke akkurat det største stedet i verden, og det er jo ikke så mange i Norge som egentlig ser på asiatiske dramaer og sånn (har jeg inntrykk av).
Er nok ikke fra Kina, og jeg er vel en 5 år eldre enn deg eller noe, så jeg tviler på at vi har møtt hverandre. Du vet kanskje hvem lillesøsteren min er da. Ett år eldre enn deg, heter Stine, har knallrødt hår og ler veldig høyt og mye! Regner med at dere har gått på skole sammen. |
Nå har jeg vel en liten anelse om hvem du er. Jeg har gått på samme skole som søsteren din, hun er vel 1 år eldre enn meg. Hun gikk ut fra J.U.S i fjor, mens jeg går ut i år.
Nei, det er ikke mange Norske som ser på asiatiske dramaer! Men det er fint at noen gjør det^^,
Ser du kun på taiwanske dramaer, eller koreanske også?
Du ser vel på Jdramas, siden du har avatar og signatur av Yamashita Tomohisa. Han er søt
Har du sett Hana Yori Dango og Meteor Garden?
|
|
| Back to top |
|
 |
Posted: Fri Jun 29, 2007 11:52 am Post subject: Post Rating: 0 |
|
|
Jeg ser på både taiwanske, koreanske og japanske, jeg! Og ja, jeg er en STOR Yamapi-fan! <3
Har sett både Hana Yori Dango og Meteor Garden, ja! Likte nok egentlig HYD litt bedre, men MG var bra den også. Favorittseriene mine er Nobuta wo Produce og My Girl da. De kan jeg se om og om igjen! Hva med deg? Noen favoritter?_________________
Currently watching: Gokusen 3, Zettai Kareshi, Last Friends, Puzzle, Ryokiteki na Kanojo
|
|
| Back to top |
|
 |
|
| Back to top |
|
 |
Posted: Sat Jun 30, 2007 4:20 pm Post subject: Post Rating: 0 |
|
|
Jeg har ikke sett Meteor Garden II. Hørte noen rykter om at det var en elendig oppfølger, og synes egentlig eneren sluttet lykkelig nok! Har ingen planer om å se den heller. Den er jo helt ute å kjøre.. Tror nok jeg skal holde meg unna, ja.
Grunnen til at jeg begynte å se på asiatiske serier var vel egentlig Hana Yori Dango. Hadde både lest mangaen og sett animeen, så da jeg fant ut at det var en live action fant jeg ut at jeg nesten måtte få med meg den også. Så ble jeg hektet fra første episode. Etter det så leste jeg om My Girl et eller annet sted på nettet, synes plottet hørtes interessant ut, og lastet den ned! Og siden det har jeg bare fortsatt.. hehe!
Nei, det er vanskelig å få norske folk til å se på asiatiske dramaer. Jeg har prøvd å ymte frempå litt da, men det er vanskelig å få noen respons. Men jeg har fått mamma og søsteren min til å se på, da. ;)_________________
|
|
| Back to top |
|
 |
Posted: Mon Jul 02, 2007 7:16 pm Post subject: Post Rating: 0 |
|
|
| notimeforfairytales wrote: | Jeg har ikke sett Meteor Garden II. Hørte noen rykter om at det var en elendig oppfølger, og synes egentlig eneren sluttet lykkelig nok! Har ingen planer om å se den heller. Den er jo helt ute å kjøre.. Tror nok jeg skal holde meg unna, ja.
Grunnen til at jeg begynte å se på asiatiske serier var vel egentlig Hana Yori Dango. Hadde både lest mangaen og sett animeen, så da jeg fant ut at det var en live action fant jeg ut at jeg nesten måtte få med meg den også. Så ble jeg hektet fra første episode. Etter det så leste jeg om My Girl et eller annet sted på nettet, synes plottet hørtes interessant ut, og lastet den ned! Og siden det har jeg bare fortsatt.. hehe!
Nei, det er vanskelig å få norske folk til å se på asiatiske dramaer. Jeg har prøvd å ymte frempå litt da, men det er vanskelig å få noen respons. Men jeg har fått mamma og søsteren min til å se på, da. ;) |
Hana Yori Dango er så fin, jeg ble så glad i Hanazawa Rui, særlig i HYD Returns, hehe!
Men så kult at du har fått moren din og søsteren din til se på asiatiske serier
Jeg har begynt å se "Why Why Love" med Mike He, den er skikkelig kul! Anbefaler den sterkt! Hvis du har sett Devil Beside You, så vil du nok like den. Nesten alle skuespillerne som spilte i Devil Beside You spiller også i Why Why Love!
Fortsatt God Sommer!
|
|
| Back to top |
|
 |
Sakuranantogay Joined: 03 Apr 2007 Total posts: 42 Location: OzL0 Gender: Male |
|
| Back to top |
|
 |
Sakuranantogay Joined: 03 Apr 2007 Total posts: 42 Location: OzL0 Gender: Male |
|
| Back to top |
|
 |
Osca Style Joined: 06 Jul 2007 Total posts: 6 Location: Trondheim, Norway Age: 17 Gender: Male |
Posted: Sun Jul 08, 2007 11:36 am Post subject: Post Rating: 0 |
|
|
| Flere norske J-fans coming through ^o^ Y
|
|
| Back to top |
|
 |
|
| Back to top |
|
 |
therese_loves_dramas Joined: 03 Jun 2007 Total posts: 15 Location: bergen, norway Age: 20 Gender: Female |
Posted: Wed Jul 11, 2007 7:51 pm Post subject: Post Rating: 0 |
|
|
holder på å se why why love selv! så holder eg ppå med dal jas spring, the devil, bambino, haruka 17, nobuta wo produce, pro dai, smiling pasta, coffee prince, kimi wa petto, og me ri vs dae gu.
skjønner ikke kossen eg har ett liv etter å se ett par eps hver dag! mn liker alle! misliker at det kommer nye så ofte, må jo bare få det med meg:P
|
|
| Back to top |
|
 |
Posted: Sun Jul 15, 2007 10:34 am Post subject: Post Rating: 0 |
|
|
Jeg ser en del episoder hver dag jeg også. Men jeg er et nattmenneske da, så jeg begynner gjerne å se på dem sent på kvelden, for så å sitte en stund utover natten. Et liv kan jeg ha midt på dagen! Må ha min daglige dramafix, ellers får jeg abstinenser. (Vel, nesten i alle fall..)
Aw, Coffee Prince er søt! Yoon Eun Hye er overraskende flink til å spille gutt! Har store forventninger til de resterende 14 episodene!_________________
|
|
| Back to top |
|
 |
|
|
|
|
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum You cannot attach files in this forum You can download files in this forum
|
|
|
|