Goto page Previous 1, 2, 3 ... , 21, 22, 23 Next
| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
therese_loves_dramas Joined: 03 Jun 2007 Total posts: 15 Location: bergen, norway Age: 20 Gender: Female |
Posted: Mon Jul 16, 2007 9:58 am Post subject: Post Rating: 0 |
|
|
| notimeforfairytales wrote: | Jeg ser en del episoder hver dag jeg også. Men jeg er et nattmenneske da, så jeg begynner gjerne å se på dem sent på kvelden, for så å sitte en stund utover natten. Et liv kan jeg ha midt på dagen! Må ha min daglige dramafix, ellers får jeg abstinenser. (Vel, nesten i alle fall..)
Aw, Coffee Prince er søt! Yoon Eun Hye er overraskende flink til å spille gutt! Har store forventninger til de resterende 14 episodene! |
ja sant det... mn det med asiatiske serier er at du nesten allti vet kossen det ender, mn er like hooked eg! er litt obvious at yoon eun hye å goon yoo vil fall in love å ende opp sammen, sånn er de fleste serier, mn eg kan ikke la ver å se på likevel.
ser oxo serier om kvelden, kanskje litt for langt ut på natt avåtil:P
|
|
| Back to top |
|
 |
notimeforfairytales Joined: 26 Mar 2007 Total posts: 147 Location: Norway Age: 22 Gender: Female |
Posted: Wed Jul 18, 2007 2:36 pm Post subject: Post Rating: 0 |
|
|
Jeg synes nesten det er forutsigbarheten som gjør det verdt å se på, jeg. Haha! Jeg elsker happy endings, så jeg ser nesten aldri på en serie jeg vet vil ende trist. Det finnes selvfølgelig alltid unntak, men... Hurra for happy endings!_________________
Currently watching: Gokusen 3, Zettai Kareshi, Last Friends, Puzzle, Ryokiteki na Kanojo
|
|
| Back to top |
|
 |
Akidon Joined: 27 Mar 2007 Total posts: 47 Location: Bergen, Norway Age: 24 Gender: Male |
|
| Back to top |
|
 |
therese_loves_dramas Joined: 03 Jun 2007 Total posts: 15 Location: bergen, norway Age: 20 Gender: Female |
Posted: Wed Jul 18, 2007 9:29 pm Post subject: Post Rating: 0 |
|
|
| notimeforfairytales wrote: | | Jeg synes nesten det er forutsigbarheten som gjør det verdt å se på, jeg. Haha! Jeg elsker happy endings, så jeg ser nesten aldri på en serie jeg vet vil ende trist. Det finnes selvfølgelig alltid unntak, men... Hurra for happy endings! |
ja sant det... eneste sad endigs eg har sett er stairway to heaven, autumn tale, ijuksa å ett par filmer som my girl and i.... angrer ikke eg såg de... mn er kjipe. liker best når det ender godt! forresten har u sett lets go to school sang doo? noen som forstår seg på den slutten? eg sjønte ikke om de døde eller han reiste fra ungen... var vertfall sint på slutten eg. tenk å reise fra sin skjønne bori!!!
|
|
| Back to top |
|
 |
Akidon Joined: 27 Mar 2007 Total posts: 47 Location: Bergen, Norway Age: 24 Gender: Male |
Posted: Tue Aug 21, 2007 7:57 pm Post subject: Post Rating: 0 |
|
|
| Ok nå begynner det å bli temmelig kjedelig på tv fronten her. Noen som har noe nytt å anbefale som ikke er så alt for klissete.
|
|
| Back to top |
|
 |
|
| Back to top |
|
 |
Felyn Joined: 07 Sep 2007 Total posts: 2 Location: In a tree... Age: 21 Gender: Female |
|
| Back to top |
|
 |
macman38SPL Joined: 02 Sep 2007 Total posts: 1 Location: Sandnes Gender: Male |
Posted: Fri Sep 07, 2007 7:16 pm Post subject: Post Rating: 0 |
|
|
| Og her det enda norsk en
|
|
| Back to top |
|
 |
deaxe Joined: 22 Jul 2007 Total posts: 3 Location: Vestby, Norge Age: 16 Gender: Female |
|
| Back to top |
|
 |
|
| Back to top |
|
 |
deaxe Joined: 22 Jul 2007 Total posts: 3 Location: Vestby, Norge Age: 16 Gender: Female |
|
| Back to top |
|
 |
|
| Back to top |
|
 |
notimeforfairytales Joined: 26 Mar 2007 Total posts: 147 Location: Norway Age: 22 Gender: Female |
|
| Back to top |
|
 |
T-chan Joined: 26 Mar 2007 Total posts: 151 Location: Norway Age: 18 Gender: Female |
|
| Back to top |
|
 |
|
| Back to top |
|
 |
|
|
|
|
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum You cannot attach files in this forum You can download files in this forum
|
|
|
|