http://d-addicts.com

Register

HOME TORRENT DRAMA WIKI STATS HELP (FAQ) SEARCH GROUPS PROFILE PRIVATE MESSAGES LOGIN

Norwegian D-addicts

Goto page Previous  1, 2, 3 ... , 21, 22, 23  Next
Jump to page:

Reply to topic    D-Addicts Forum Index -> International Community
View previous topic :: View next topic  
Author Message
therese_loves_dramasOffline

Total posts: 15
PostPosted: Mon Jul 16, 2007 9:58 am    Post subject:    Post Rating: 0 Reply with quote

notimeforfairytales wrote:
Jeg ser en del episoder hver dag jeg også. Men jeg er et nattmenneske da, så jeg begynner gjerne å se på dem sent på kvelden, for så å sitte en stund utover natten. Et liv kan jeg ha midt på dagen! Laugh Må ha min daglige dramafix, ellers får jeg abstinenser. (Vel, nesten i alle fall..)

Aw, Coffee Prince er søt! Yoon Eun Hye er overraskende flink til å spille gutt! Har store forventninger til de resterende 14 episodene!

ja sant det... mn det med asiatiske serier er at du nesten allti vet kossen det ender, mn er like hooked eg! er litt obvious at yoon eun hye å goon yoo vil fall in love å ende opp sammen, sånn er de fleste serier, mn eg kan ikke la ver å se på likevel.

ser oxo serier om kvelden, kanskje litt for langt ut på natt avåtil:P Smile

Back to top
View user's profile 
notimeforfairytalesOffline

Total posts: 147
PostPosted: Wed Jul 18, 2007 2:36 pm    Post subject:    Post Rating: 0 Reply with quote

Jeg synes nesten det er forutsigbarheten som gjør det verdt å se på, jeg. Haha! Jeg elsker happy endings, så jeg ser nesten aldri på en serie jeg vet vil ende trist. Det finnes selvfølgelig alltid unntak, men... Hurra for happy endings!

Currently watching: Gokusen 3, Zettai Kareshi, Last Friends, Puzzle, Ryokiteki na Kanojo
Back to top
View user's profile Visit poster's website 
AkidonOffline

Total posts: 47
PostPosted: Wed Jul 18, 2007 4:52 pm    Post subject:    Post Rating: 0 Reply with quote

Ah endelig er episode syv av Hanayome wa Yakudoshi ute. Ventet lenge nå. Glede seg Smile
Back to top

PostPosted: Wed Jul 18, 2007 9:29 pm    Post subject:    Post Rating: 0 Reply with quote

notimeforfairytales wrote:
Jeg synes nesten det er forutsigbarheten som gjør det verdt å se på, jeg. Haha! Jeg elsker happy endings, så jeg ser nesten aldri på en serie jeg vet vil ende trist. Det finnes selvfølgelig alltid unntak, men... Hurra for happy endings!

ja sant det... eneste sad endigs eg har sett er stairway to heaven, autumn tale, ijuksa å ett par filmer som my girl and i.... angrer ikke eg såg de... mn er kjipe. liker best når det ender godt! forresten har u sett lets go to school sang doo? noen som forstår seg på den slutten? eg sjønte ikke om de døde eller han reiste fra ungen... var vertfall sint på slutten eg. tenk å reise fra sin skjønne bori!!!
Back to top
View user's profile 
AkidonOffline

Total posts: 47
PostPosted: Tue Aug 21, 2007 7:57 pm    Post subject:    Post Rating: 0 Reply with quote

Ok nå begynner det å bli temmelig kjedelig på tv fronten her. Noen som har noe nytt å anbefale som ikke er så alt for klissete.
Back to top

PostPosted: Tue Sep 04, 2007 8:25 pm    Post subject:    Post Rating: 0 Reply with quote

noen som har sett one litres of tears her? den er evig bra.. absolutt verdt å se. tittelen sier vel kass sjanger det er, mn fordere som ikke liker grineserier bør likvel få den med seg. er basert på sann historie! Big Smile
Back to top
View user's profile 
FelynOffline

Total posts: 2
PostPosted: Fri Sep 07, 2007 7:02 pm    Post subject:    Post Rating: 0 Reply with quote

Ohh, vi har faktisk en norsk thread her også! Yatta! Laugh
Back to top
View user's profile 
macman38SPLOffline
Total posts: 1
PostPosted: Fri Sep 07, 2007 7:16 pm    Post subject:    Post Rating: 0 Reply with quote

Og her det enda norsk en
Back to top
View user's profile 
deaxeOffline
Total posts: 3
PostPosted: Sat Sep 08, 2007 7:55 pm    Post subject:    Post Rating: 0 Reply with quote

o.O en norsk thread?? *jubler*

Men det er jo bra ^^

Jeg har sett serien 1 litre of tears, den er kjempe fin! ^^ Har også sett Hana Yori Dango 1&2 og Gokusen 1&2. Veldig bra serier, For øyeblikket ser jeg på Hana Kimi ^^, Elsker det Smile
Back to top
View user's profile 

PostPosted: Wed Sep 12, 2007 12:29 pm    Post subject:    Post Rating: 0 Reply with quote

deaxe wrote:

Men det er jo bra ^^

Jeg har sett serien 1 litre of tears, den er kjempe fin! ^^ Har også sett Hana Yori Dango 1&2 og Gokusen 1&2. Veldig bra serier, For øyeblikket ser jeg på Hana Kimi ^^, Elsker det Smile

hehe jah holder på å se hana kimi selv..den japanske versjonen da... har sett hyd å gokusen selv, å holder på å se seito shokun..den ekke like bra som gokusen..mn er no bra forde... ser u bare på japanske dramas?
Back to top
View user's profile 
deaxeOffline
Total posts: 3
PostPosted: Wed Sep 12, 2007 12:37 pm    Post subject:    Post Rating: 0 Reply with quote

therese_loves_dramas wrote:
deaxe wrote:

Men det er jo bra ^^

hehe jah holder på å se hana kimi selv..den japanske versjonen da... har sett hyd å gokusen selv, å holder på å se seito shokun..den ekke like bra som gokusen..mn er no bra forde... ser u bare på japanske dramas?

For det meste bare japanske, men holder også på å se på den taiwanske versonen av Hana Kimi.

Hvis du kan annbefale noen andre asiatiske dramaer som jeg kan se, hadde det vært toppen! Big Smile
Back to top
View user's profile 

PostPosted: Wed Sep 12, 2007 10:38 pm    Post subject:    Post Rating: 0 Reply with quote

[quote="deaxe"]
therese_loves_dramas wrote:
deaxe wrote:

For det meste bare japanske, men holder også på å se på den taiwanske versonen av Hana Kimi.

Hvis du kan annbefale noen andre asiatiske dramaer som jeg kan se, hadde det vært toppen! Big Smile

hehe om eg kan anbefale noen jah:P litt for mange, mn viss u er sånn som meg å liker mest av typen hana yori dango bør u sjekke disse tre: it started with a kiss (toeren kommer på slutten av året Big Smile ) å devil beside you, og til slutt mars... alle er evig bra.. holder på med mars, mn har sett it started with a kiss 6-7 ganger (kjøpte serien på ebay) å devil beside you har eg sett 2-3 ganer oxo...anbefaler de på det sterkeste.. å viss u har sett de så har eg enda flere eg kan anbefale til deg...hehe Roll Eyes
Back to top
View user's profile 

PostPosted: Tue Sep 18, 2007 8:29 am    Post subject:    Post Rating: 0 Reply with quote

Why Why Love med Mike og Rainie fra Devil Beside You er også å anbefale. Liker egentlig den serien bedre enn DBY når sant skal sies. Og Corner With Love er helt fantastisk. Ellers er Nobuta wo Produce absolutt verdt å se! Fine serien. Wub

Ah, det er så mange bra å velge mellom! Laugh

Currently watching: Gokusen 3, Zettai Kareshi, Last Friends, Puzzle, Ryokiteki na Kanojo
Back to top
T-chanOffline

Total posts: 151
PostPosted: Thu Oct 25, 2007 9:47 am    Post subject:    Post Rating: 0 Reply with quote

Oi oi! Her var det lenge siden hadde hendt noe... Eller, ikke sånn veldig, men litt kanskje? scratch

Anyhooooot! Wooooooooot! Mange nye serier ute og går, pluss noen gamle og. Har endelig fått sett (og kjøpt) hele Goong, so... YATTA! ^____^ fine fine!

Og... bare vaser egentlig! Kom igjen! vi må prøve og gjenopplive tråden her! pinch

Back to top

PostPosted: Sun Nov 18, 2007 12:11 pm    Post subject:    Post Rating: 0 Reply with quote

Ja, det er på høy tid å bli litt aktiv igjen, synes jeg! Smile

Oh, Goong er bra, T-Chan. Det var ett av de første koreanske dramaene jeg så. Kjempesøt. Wub

Er det flere enn meg som gleder seg til Kurosagi- og HYD-filmene neste år? Laugh

Back to top
Reply to topic    D-Addicts Forum Index -> International Community All times are GMT - 1 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... , 21, 22, 23  Next
Jump to page:
Page 22 of 23
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum