Search found 34 matches

by iLOVEhyunbin
Apr 16th, '07, 23:36
Forum: KDrama Discussions
Topic: Dal Ja's Spring (KBS2, 2007)
Replies: 96
Views: 34235

i LOVELOVELOVE this drama !! it`s sooo :w00t: AWESOME ! i was just wondering why all the episdoes aren`t up yet or maybe it`s just me? =[ it`s sooo addictingg ! there`s not ONE single dull episode. seriously. there`s always a TWIST. likee even though yeah it may somewhat be that typical kind of sto...
by iLOVEhyunbin
Apr 15th, '07, 23:19
Forum: KDrama Discussions
Topic: Dal Ja's Spring (KBS2, 2007)
Replies: 96
Views: 34235

i LOVELOVELOVE this drama !! it`s sooo :w00t: AWESOME ! i was just wondering why all the episdoes aren`t up yet or maybe it`s just me? =[ it`s sooo addictingg ! there`s not ONE single dull episode. seriously. there`s always a TWIST. likee even though yeah it may somewhat be that typical kind of stor...
by iLOVEhyunbin
Mar 8th, '07, 06:49
Forum: Korean Culture & Entertainment
Topic: What's the worst korean drama you have seen?
Replies: 504
Views: 129192

[img]http://silentregrets.com/images/stories/goongs.gif[/img] goong s-[ dull, poor acting, not original. Se7en and the lead girl annoy the living heck out of me. I fast-forwarded through most of it. I got to ep. 9 and didn't even care that ep. 10 is subbed too. Fireworks with the Korean plastic chi...
by iLOVEhyunbin
Feb 17th, '07, 17:55
Forum: Korean Actors & Actresses
Topic: Who's Your Favorite KDRAMA Male Lead?
Replies: 382
Views: 104272

lee dong wook in my girl. oh ji ho in fantasy couple & of courseee HYUNNIE BIN ! =] no specific order . they are so hot <33
by iLOVEhyunbin
Feb 9th, '07, 03:27
Forum: Korean Culture & Entertainment
Topic: Joo Ji Hoon (goong) & Shin Min Ah costar with Uhm Tae Wo
Replies: 6
Views: 10235

omg ! i found out about this on wikid-addicts just a few days ago & was like OOH MY GOSH ! my first thoughts were JOO JI HOON & SHIN MIN AH? :blink the cutie fromm goong & the cutie from a love to kill. WOW WHO would`ve thought ! i wasn`t very fond of shin min ah when i watched a love to kill. i kne...
by iLOVEhyunbin
Feb 4th, '07, 06:58
Forum: Korean Culture & Entertainment
Topic: Childhood Pictures of over 175 K Celebs (imageload extreme!)
Replies: 61
Views: 252584

wow lmfao that was soooo cuteee <33 hahaha i think kim jung hoon was the CUTESTTTTTTTTTTTT BABBYY omgggggggg omgggg soooooooooo cuteeeeeeeeeeeeeeeeee <33 LOVEEEE . :wub: hyun bin. kwon sang woo. & joo ji hoon looked as cute & hot as ever =] this was fun to look at . thanks for posting !
by iLOVEhyunbin
Jan 27th, '07, 22:53
Forum: JDrama Discussions
Topic: [Discussion] Hana Yori Dango Season 2
Replies: 8217
Views: 1059087

yeyy ! thank you thank you thank you ! that was supperrrrrrrrrrr fast ! =]
by iLOVEhyunbin
Jan 24th, '07, 06:05
Forum: Korean Actors & Actresses
Topic: Lee Dong Wook
Replies: 1380
Views: 421082

LEE DONG WOOK IS SUCH A FRICKEN HOTTIE! IS IT JUST ME OR IS HE LIKE THE HOTTEST ASiAN MAN ALIVE? OMGG.don`t get me wrong . i LOVEEEEE ERIC MUN. HYUN BIN. OGURI SHUN. JOO JI HOON. JI SUNG. ALL THOSE HOT HOT ASIAN MEN BUT HOTTT DAMNN LEE DONG WOOK IS JUST...SOOO HOTT.. it`s soo hard to believe someone...
by iLOVEhyunbin
Jan 24th, '07, 05:50
Forum: Life & Relationships
Topic: Meet new friends, future gf/bf here
Replies: 422
Views: 87474

eeek online relationships are a no no for me. but i have ONE exception.. if you look anything like LEE DONG WOOK<33 OGURI SHUN. RAIN. SE7EN. HYUN BIN. ERIC MUN. JOO JI HOON. KIM JUNG HOON . JI SUNG. MATSUDA SHOTA then yeah leave a message :w00t:
by iLOVEhyunbin
Jan 22nd, '07, 23:16
Forum: Korean Actors & Actresses
Topic: Yoon Eun Hye
Replies: 380
Views: 327624

YOON EUN HYE is such a cutieeeee ! i lovee her soo much ! like in goong =] soo adorable & i think she portrayed the main character well ; ] i just hated how her role was kinda.. ehh . like how she whined about wanting to go home so many times. they should`ve tooken that part out ! cause all her happ...
by iLOVEhyunbin
Jan 20th, '07, 04:59
Forum: KDrama Discussions
Topic: Goong S / Palace S (MBC, 2007)
Replies: 524
Views: 100958

Really like Park Shin-Hye, wanted her to be the main girl in Goong S =) yuppp totally agree with you . she`s really cute. i mean the servant girl. i dunnoe.. eeek. :crazy: the main character should always be cutee so the drama would be eye catching. i`ve watched episode 1 so far. mmm i lovelovelove...
by iLOVEhyunbin
Jan 18th, '07, 06:32
Forum: Korean Actors & Actresses
Topic: Which Prince? Joo ji hoon vs. Kim Jung Hoon
Replies: 62
Views: 29842

:blink noooooooooo toooo hard to decidee ! they both make me goo oh wheeeeeeeeeee dambb boyy ! yul is just too kawaaiii ! his smile ! aigooo & especially in his dyed redish/blondish?? hair ! soo HOTT ! but shin ! omg my shinnie! <3333333 they`re both such hot& cutee cuteee actors <3LOVEEE
by iLOVEhyunbin
Jan 15th, '07, 13:25
Forum: JDrama Discussions
Topic: [Discussion] Hana Yori Dango Season 2
Replies: 8217
Views: 1059087

aigoo thank you for subbing ep 2 !!! i was waiting for hardsubs but i cannot be patient no longer! THANKK YOUUUUUUUUUU ALL !! MUCH <3 !
by iLOVEhyunbin
Jan 15th, '07, 07:00
Forum: JDrama Discussions
Topic: [Discussion] Hana Yori Dango Season 2
Replies: 8217
Views: 1059087

omgg soft subs are out?! damb i was anxiously waiting for hardsubs to come out so i didn`t download the raw version. NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO =[ crycrycrycrycry . i really don`t care what version i watch it in.. as long as i get to watch it ! mann so mad at myself.. <333 HANA YORI DANGO
by iLOVEhyunbin
Jan 15th, '07, 06:44
Forum: Korean Actors & Actresses
Topic: Kim Jung Hoon?
Replies: 1355
Views: 352364

aigooooooooo aigooooooooo! what a hotieeeeeeeeee ! whoooooooooooooootttttttt ! =] LOVELOVELOVE <333 thank goodness i watched goong or i wouldn`t never thought this hottie existed =] well i like him better than shin but after a while it was a tie =] i don`t like how he dyed his hair black !! he looks...
by iLOVEhyunbin
Jan 14th, '07, 18:33
Forum: JDrama Discussions
Topic: [Discussion] Hana Yori Dango Season 2
Replies: 8217
Views: 1059087

mmm utada hikaru`s flavor of life is sooooooo gooodd <33 =]
here`s a preview of the song.. 45 seconds that i found . i hope he/she doesn`t mind me posting it . but all credits to them !

http://www.badongo.com/file/1965694
by iLOVEhyunbin
Jan 14th, '07, 18:01
Forum: KDrama Discussions
Topic: The Snow Queen (KBS2, 2006) with Hyun Bin
Replies: 284
Views: 139580

:w00t: hyun bin hyun binnn!! myy loveeeeeeeeee ! =] tee hee ! is this drama worth watching? i mean i would watch it for myy babbyy but my time schedule is just ekkk. busybusybusy. i read a frick`n spoiler that told me how the story ended so i`m like indecisive as to whether i should watch this drama...
by iLOVEhyunbin
Jan 14th, '07, 17:57
Forum: KDrama Discussions
Topic: Goong S / Palace S (MBC, 2007)
Replies: 524
Views: 100958

se7enn is soo cute ! & the first ep was soo funny ! hahah but at the same time it happened soo fast. & the girl .. i hope she`s not the main girl -___- or hopefully her look will progress because she & my baby se7en are EEKKKKKKKKKKKKKKKK :crazy: a NOOO NOO . the main girl should be cutee like yoon ...
by iLOVEhyunbin
Jan 14th, '07, 08:09
Forum: Korean Actors & Actresses
Topic: interesting couple pairs
Replies: 67
Views: 46851

blue_smurf wrote:for korean dramas, Song Hye Kyo-Won Bin and Joo Ji Hoon-Eun Hye
for J-drama, Matsujun and Inoue Mao :D
i agree i agree ! except song hye kyo & RAINN <333 =]
by iLOVEhyunbin
Jan 14th, '07, 06:46
Forum: Korean Actors & Actresses
Topic: Kdrama Leading Beauties
Replies: 74
Views: 52109

they all look exotic. hot. pretty. cute in their own attractive way =] plus they seem to all be frick`n flawless. GRRRR envyenvyenvyy but LOVEEE THEM <33 teehee =]
by iLOVEhyunbin
Jan 14th, '07, 06:42
Forum: International Community
Topic: Vietnamese D-Addicts
Replies: 1327
Views: 182676

woww that`s cool how you guys are living in like australia . new york. vietnam. etc. ive never been anywhere outside california -___- boring much? chyeeeah . anyone care to describe the living conditions there? the people? the shopping? the fashion? =] I also live in California, well i used to live...
by iLOVEhyunbin
Jan 14th, '07, 06:35
Forum: KDrama Discussions
Topic: D-Addicts Members' TOP 30 Favorite Korean Dramas - Vote Now!
Replies: 560
Views: 316045

my personal bests<33 =] but note i haven`t watched some dramas people have listed. such as my girl . wonderful life. the vineyard man.

001. save the last dance for me <33
002. goong <3
003. my name is kim sam soon <3
004. full house
by iLOVEhyunbin
Jan 14th, '07, 06:19
Forum: General Discussions
Topic: Which Drama do you like best? Korean Chinese or Japanese?
Replies: 294
Views: 72208

i think there are some exceptions because i totally love hana yori dango & some kdramas like save the last dance for me. my name is kim sam soon. goong. & taiwanese dramas look really good but haven`t exactly watched much. i`ve tried watching devil beside you but for some reason i can`t seem to like...
by iLOVEhyunbin
Jan 14th, '07, 05:37
Forum: Korean Actors & Actresses
Topic: Song Hye Kyo fan thread
Replies: 743
Views: 286932

ahhhh i envyy her ! she is like sooo damnn pretty ! she`s soo natural but when she wears makeup its just like DAMMMNNN. soo prettyy ! aigooo i wish i was her =[ & plus she got to act with RAIN <333 omgg omgomgg ENVY MUCH? yesss i doo . i never finished watching hotelier but when i saw her in it i wa...
by iLOVEhyunbin
Jan 14th, '07, 04:10
Forum: General Discussions
Topic: How many language do you speak?
Replies: 493
Views: 135321

i`m vietnamese but can speak english better than viet. hah. currently taking french. & umm does watching korean dramas anime`s & jap dramas & learning some words from it count ? =] jkjk gosh learning korean sounds awesome but writing it? -____- OMG does anyone know how to read & write korean?
by iLOVEhyunbin
Jan 14th, '07, 04:04
Forum: International Community
Topic: Vietnamese D-Addicts
Replies: 1327
Views: 182676

woww that`s cool how you guys are living in like australia . new york. vietnam. etc. ive never been anywhere outside california -___- boring much? chyeeeah . anyone care to describe the living conditions there? the people? the shopping? the fashion? =]
by iLOVEhyunbin
Jan 14th, '07, 01:55
Forum: Japanese Actors & Actresses
Topic: Matsuda Shota
Replies: 451
Views: 211967

wheeeeeee he iss such a hott pretty boy < w/ his pretty eyes & damn sexy eyes. & that hot sexy hair of his. omggg & i LOVE HIM IN HYD1 & 2 so far . sooo cuteeeeeee omgg one of the reasons i watch HYD =] & he`s one of the hottest japenese actors i`ve seen so far other than oguri shun & matsumoto jun ...
by iLOVEhyunbin
Jan 14th, '07, 01:41
Forum: Japanese Actors & Actresses
Topic: [poll] Cute Japanese Guys
Replies: 1025
Views: 608627

japanese guys aree suchh pretty boys ! soo dambb attractive i swear ! whooooooooooooo got me going weak in the knees. especially oguri shun & matsuda shota <333 likee omfg if i ever met themm.. i`d jump on them ! whooo sooo hott =] edit: oguri shun lookss soooo hott playing the violin in HYD2 ep. 1 =]
by iLOVEhyunbin
Jan 11th, '07, 07:45
Forum: KDrama Discussions
Topic: The Snow Queen (KBS2, 2006) with Hyun Bin
Replies: 284
Views: 139580

is this drama worth watching? i mean it should be right cause cutiee piee hyun bin is in it =] but like the other actors & actresses don`t seem too appealing. maybe it`s just me? well to anyone who has watched it, please give me your opinion as to whether it was a good & worthwhile drama =]
by iLOVEhyunbin
Jan 11th, '07, 07:32
Forum: JDrama Discussions
Topic: [Discussion] Hana Yori Dango Season 2
Replies: 8217
Views: 1059087

i thought the first season was good. i don`t understand why people thought it SUCKED or was too CORNY. i thought it was just cuttttttttteeeeeeeeeee. but after watching it a second time. seemed like everything happened sooo FAST . so they shouldv`e made it longer. although i know japanese dramas are ...
by iLOVEhyunbin
Jan 11th, '07, 07:27
Forum: Korean Actors & Actresses
Topic: If you can date one korean actor, who would it be?
Replies: 651
Views: 224337

what kinda question is this? there`s sooo manyy to chose from. ahhhhhhhh =] likeeeeeeee hyunniee bin<3 . RAINNNNNNNNNN . joo ji hoon . kim jung hoon. SE7EN . AIGOOOOOOOOOOOOO complicated. :goggle: sooo manyy hott korean men. =] wahahahh ! :w00t:
by iLOVEhyunbin
Jan 11th, '07, 07:17
Forum: Korean Actors & Actresses
Topic: Which Korean actor is cuter?
Replies: 210
Views: 101571

suchh a hard decision. OMG joo ji hoon is fineeeeeeeeeeeeeeee beyond words but dangg kim jung hoon stole my heart just a bit more =]
by iLOVEhyunbin
Jul 8th, '06, 00:28
Forum: Chinese Actors & Actresses
Topic: Rainie Yang =D =D <--SUPER SEXY GORGEOUS GIRL!
Replies: 127
Views: 76255

she`s sexyy in a cutee wayy ;]
by iLOVEhyunbin
Jul 6th, '06, 18:38
Forum: International Community
Topic: Vietnamese D-Addicts
Replies: 1327
Views: 182676

heyyy peoplee! wow that`s pretty awesomee! vietnamese people living in AUTRALIA & GERMANY & SUCH? superrr awesomeee ! i livee in california . -__- dunnoe whyy it`s such a GOLDEN STATE & all . the best place to live or whatever. i think it`s kinda annoying living here. it`s like competition. so much ...