Search found 15 matches

by Zahra
Nov 11th, '09, 18:40
Forum: Chinese Culture & Entertainment
Topic: C-pop version of allkpop.com?
Replies: 4
Views: 4294

Try allcpop.com 8)
by Zahra
Mar 26th, '09, 00:59
Forum: Chinese Drama Discussions
Topic: [TwDrama] Summer of Bubbles
Replies: 2
Views: 4839

The title is The Summer of Bubbles, not Summer's of Bubble. And, you probably shouldn't hotlink pictures from AF.
by Zahra
Mar 6th, '09, 07:53
Forum: Tech Support
Topic: Uploading problem
Replies: 7
Views: 1002

hmm yeah I use Comcast at home. Every time I try downloading bittorrent, they cut my whole internet connection off...
by Zahra
Jan 4th, '08, 07:20
Forum: Chinese Actors & Actresses
Topic: <3 Fahrenheit~~Fei Lun Hai
Replies: 417
Views: 219400

:cheers: :cheers: :wub: :wub: New CD Two Sided Fahrenheit http://img139.imageshack.us/img139/2709/2008010409134163352s4ll8.jpg Tracklist: 01.新窝 02.为你存在 03.出神入化 04.不会爱 05.TiAmo 06.爱的王道 07.心里有数 08.明日香 09.至少还有我 10.一万个快乐 11.小小大人物 12.新窝 (男生宿舍版) (Bonus Track) 13.超喜欢你 (Bonus Track) http://www.megaupload.co...
by Zahra
Aug 19th, '07, 05:17
Forum: Chinese Drama Discussions
Topic: [CDrama] Prince of Tennis (CCTV, 2008)
Replies: 51
Views: 32859

AHHH WHOOOTTT :cheers: :wub:
by Zahra
Aug 18th, '07, 02:35
Forum: Japanese Culture & Entertainment
Topic: [Movie Discussion] Confirmed by TBS Hana Yori Dango Movie
Replies: 585
Views: 208091

:cheers: :cheers:
can't wait :lol
I hope it's just as good as the series
by Zahra
Feb 4th, '07, 05:33
Forum: KDrama Discussions
Topic: Goong S / Palace S (MBC, 2007)
Replies: 524
Views: 101455

^ hm if you mean u can't play it on a mac then i understand what you mean.
I can't usually get subs to play on mplayer either...dunno y..hm..maybe settings are wrong.
I would suggest actually using VLC player. It works for me every time
by Zahra
Jan 10th, '07, 15:00
Forum: Chinese Drama Discussions
Topic: [TwDrama] Corner with Love (CTV, 2007)
Replies: 85
Views: 47482

SUBlimes is subbing this drama :) episode 1 is out on icefish right now, you can go here http://bt.icefish.org/icefish/20513.htm and click on the red button to dl the first episode was really good. so cute!!!!! :lol Is SUBlimes putting out soft subs as well as hard subs? 8) I think the episode can ...
by Zahra
Jan 9th, '07, 20:03
Forum: Chinese Drama Discussions
Topic: [TwDrama] Corner with Love (CTV, 2007)
Replies: 85
Views: 47482

SUBlimes is subbing this drama :)
episode 1 is out on icefish right now, you can go here http://bt.icefish.org/icefish/20513.htm and click on the red button to dl

the first episode was really good. so cute!!!!! :lol
by Zahra
Jan 2nd, '07, 18:24
Forum: Chinese Drama Discussions
Topic: [TwDrama] Hana Kimi (CTS/GTV, 2006)
Replies: 666
Views: 226939

actually it's only up to 8 the people who say that it's up to 8+ are then ones who watch the shortened chinese versions where three epi = one epi taiwanese so even though there are now 24 chinese epi, they are only equivalent to 8 taiwanese epi...no u see how much they try to rip u off in china when...
by Zahra
Aug 12th, '06, 14:00
Forum: General Discussions
Topic: What's your ethinicity??
Replies: 737
Views: 89044

I'm chinese

but y isn't there American on the poll? :unsure:
by Zahra
Aug 10th, '06, 13:22
Forum: Chinese Actors & Actresses
Topic: Wang Lee Hom
Replies: 149
Views: 1262392

that's weird... where did u hear that from? why would his bro do that
secret sources from the actual ppl themselves? it won't be in the news and stuff...
and his brother does that sometimes so that his friends can talk and hear leehom
by Zahra
Aug 10th, '06, 02:03
Forum: Chinese Actors & Actresses
Topic: Wang Lee Hom
Replies: 149
Views: 1262392

:wub: :wub: :wub: leehom!! smart and talented leehom and both his brothers are wicked smart and so's his parents course leehom's the one with all the looks his older brother is a doctor who attended yale and his younger brother currently attends MIT and people say that whenever leehom calls lee kai,...
by Zahra
Aug 8th, '06, 18:32
Forum: Chinese Drama Discussions
Topic: [TwDrama] Smile Pasta (TTV, 2006)
Replies: 148
Views: 105411

Ceciel wrote:Does someone here know if the ost is already out?
here you go:
http://www.d-addicts.com/forum/viewtopic_37230.htm
by Zahra
Aug 7th, '06, 21:34
Forum: Chinese Drama Discussions
Topic: [TwDrama] Smile Pasta (TTV, 2006)
Replies: 148
Views: 105411

this series is really cute the plotline's not that good but the cuteness makes up for it for me I think it's kinda like a merge of full house and prince turns into a frog @chiachitso you can stream with PPLive directly from China..but usually u can't get taiwanese channels...so you wouldn't be able ...