Hei kaikille
Hyppäsin tuolissani kun näin tämän topicin. Tuntuupa mukavalta puhua jdrama-sarjoista ihmisille jotka tajuavat (kun minun ystäväpiirissäni ei niitä paljoa katsella).
Kerta kaikki muutkin ovat jdrama -historiansa tänne kirjoitelleet, niin pitäähän minunkin...
Joskus vuoden 2005 syksyllä satuin vahingossa löytämään Waterboysia. Ladatessani en tiennyt mitä se oli, kun katsoin sitä, ihastuin täysin sarjaan. Siinä vaiheessa en ollut kuullutkaan jdrama-sarjoista.
Viime kesänä etsin netistä joitakin random juttuja. Eräällä foorumilla silmiini osui "Densha Otoko" ja "Nobuta wo Produce" ja sain selville, että ne olivat sarjoja, joissa näyttelevät oikeat ihmiset (katselin silloin vielä animea). Heti katsottuani niitä innostuin jdramasta täysillä ja sen jälkeen olenkin katsellut sarjoja säännöllisesti (kyllästyin animeen

). Jdraman ansiosta vaihdoin leiriä jrockista jpoppiin, innostuin erityisesti Johnny's Juniorseista ja erilaisista jtv-ohjelmista!
(Ihmettelen jos joku on lukenut tänne asti)
Olen katsonut seuraavat sarjat kokonaan:
Densha Otoko, Dragonzakura, Gachibaka!, Gokusen 1&2, Kurosagi, My Boss My Hero, Nobuta wo Produce, PPOI, Waterboys
Tällä hetkellä katson:
Car Radio ga Owareba, Sapuri, Stand Up!!, Taiyou no Uta, Dance Drill ja Waterboys 2.
Olisi kyllä mukavaa, jos tänne Suomeen tulisi myös jpop bändejä. Vaikka NEWS, Arashi, KAT-TUN tai w-inds. *addiktoitunut*
Mutta hei, katselettekos minkälaisia japanilaisia ohjelmia? Itse olen tykästynyt Music Stationiin, Shounen Clubiin, Ya-Ya-Yah Show'hun ja Arashi -ohjelmiin.