Page 1 of 1

My Korean Girlfriend Would Have To BE?

Posted: Jan 17th, '07, 12:20
by LUNCHBOX
Kim Sun Ah

Posted: Jan 17th, '07, 12:49
by Aka Kelvin
Mine would have to be Goo Hye Sun. She has a extremely cute smile which just makes men fall for <3.

Posted: Jan 17th, '07, 13:04
by kobe23
hmmm....girlfriend hey?

Probably Kim Eugene as my gf, SHK as my wife whilst having an affair with Kim Tae Hee :lol

Just kidding.

Or maybe not :P hehe nah....SHK will always be my first choice.

Posted: Jan 17th, '07, 13:08
by LUNCHBOX
kobe23 wrote:hmmm....girlfriend hey?

Probably Kim Eugene as my gf, SHK as my wife whilst having an affair with Kim Tae Hee :lol

Just kidding.

Or maybe not :P hehe nah....SHK will always be my first choice.

whoa since you added a wife then i change my story, my girlfriend would be song hye kyo, then after seing her ill go home to my wife lee da hae who im cheating on with KIM SUN AH! muahahahaha........LOLzers

Posted: Jan 17th, '07, 13:47
by cutekid
hahaha thats funny. I would choose first lee da hae as a GF and Song Hye Kyo would be my wife and Park Eun hye, Kim Tae Hee, and Jeon Ji Hyun would be my concubines. :w00t: hahaha :lol LOL :lol

Posted: Jan 18th, '07, 06:15
by kobe23
bah, how come you get to have concubines? What are you, an emperor? :O

In that case, my concubines will be Lee Hyori, Go Ah Ra and Nam Sang Mi. I just hope my wife - SHK - won't be too upset :P

Posted: Jan 18th, '07, 06:26
by cutekid
kobe23 wrote:bah, how come you get to have concubines? What are you, an emperor? :O

In that case, my concubines will be Lee Hyori, Go Ah Ra and Nam Sang Mi. I just hope my wife - SHK - won't be too upset :P
naaaah! just for fun. my other wives. hahaha lol :lol

Posted: Jan 18th, '07, 15:50
by LUNCHBOX
kobe23 wrote:bah, how come you get to have concubines? What are you, an emperor? :O

In that case, my concubines will be Lee Hyori, Go Ah Ra and Nam Sang Mi. I just hope my wife - SHK - won't be too upset :P
hey if you can support them Why Not? but you have to share sometimes, but not meeh nobody's getting Kim Sun Ah except this LUNCHBOX right here, muahahahaha :whistling: :whistling: :whistling: :whistling:

Posted: Jan 18th, '07, 22:43
by pansiu
Sung Yu Ri I hope

Posted: Jan 19th, '07, 01:23
by anhnie
LOL...you guys crack me up! Men and their illecit love affairs..tsk tsk tsk..o heck, what am I talkin' bout, I'd do the same thing...

cept w/ guys! (just to make it clear) I'd have one for every day of the week, just to mix and match for my own entertainment. and Hyun Bin would be my 24/7 luva. MuaHaAHaHaha..^_^ now THAT's the life. 8)

Posted: Jan 19th, '07, 10:39
by kobe23
anhnie wrote:LOL...you guys crack me up! Men and their illecit love affairs..tsk tsk tsk..o heck, what am I talkin' bout, I'd do the same thing...

cept w/ guys! (just to make it clear))
haha damn, how dissapointing! Perhaps next time you should let us have a bit more fun hey? :wink:

Oh and Lunchbox, you do realize Kim Sun Ah is quite a bit older than you, do you? You should leave her to the more experienced men ... you know...like me :P

Posted: Jan 20th, '07, 13:40
by LUNCHBOX
age is just a number, so i cant give her up because of that KOBE23, i Like Older Women btw, muahahah.... but maybe if it was depending on posts, not age then id say your ahead of me by about 170 or so.....but gotta keep fighting right, AJA AJA FIGHTING!