Finnish D-Addicts

speak whatever language you like here.
maakopla
Posts: 299
Joined: Apr 4th, '06, 14:15
Location: Finland

Post by maakopla » Jun 19th, '08, 08:33

Niin. onhan kannettavalla ne hyvätkin puolensa. Harmi vaan, että jos lähtee jonnekin ei akku kestä niin kauaa kun haluis.

Iljimaesta puheen ollen... MIKÄ PETTYMYS: En tiedä oonko liian vaativa tai jotai mut hello. Homma kusee käsiin. Jaksot 3 ja 4 vaikuttivat ihan liikaa fillereiltä. Hahmot ei oo tippakaan mielenkiintosii j aRyongia hakataan vähän liikaa. Tiiän, et tässä yritetään saada sellanen säälittävä luuseri päähenkilö, joka sitten nousee jne. Mut ei näin... lapsuusjaksot oli ihan jees vaikka oli ne aikamoista kliseetä. Ei klisee oo huono, jos sen tekee hyvällä tavalla mut tällä kertaa se ei ollut se hyvä tapa. Mut lapsinäyttelijät oli pirun hyviä =)

En osaa Jun Kista vielä sanoa mitään kun ei Ryong ole kauhean selvä hahmo tähän mennessä. Siinä ei oikeen oo mitään syvällistä ja menee aika paljon ylinäyttelemiseks. En syyllistä, roolii on tähän mennessä vaatinut sitä. Mutta ärsyttää kun käsikirjoittaja ei ole saanut huumorin ja vakavuuden välille mitään balanssia eikä katsoja oikeen osaa suhtautua sarjaan mitenkään. Tai anakaan minä. Tässä ihan tulee ikävä Hong Gil Dongia. Se oli niin hyvä juttu ettei Gil Dong ollut mikään luuseri. Oon vaan niin kyllästyny näihin luuserista sankariksi tarinoihin kun se menee aina niin. Kyynel, angs. Ehkä Iljimaen muut jaksot on parempii sitten.

Mutta Wish to See you Again jakso 5 on subattu. Menenpä tästä nauttimaan tätä mestariteosta <3

SSpiegel
Posts: 433
Joined: Oct 26th, '07, 22:52
Location: Finland

Post by SSpiegel » Jun 19th, '08, 10:30

Joo, pakko se on myöntää, että olen itsekin vähän pettynyt Iljimaeen. Ei nyt tarinassa sinänsä kauheasti vikaa ole, mutta etenee ainakin ihan pirun hitaasti. Kyllä neljännessä jaksossa pitäisi jo olla jotain, joka tempasee mukaansa niin ettei voi olla katsomatta loppujakin. Mutta odottelen vielä, että se tästä paranee. Hong Gil Donginkiin jäin koukkuun vasta joskus puolen välin maissa.
Mullakin on ihan traaginen olo koko ajan, kun Ryung on koko ajan naama veressä. :( Luulisi, että tuollaisella höykytyksellä tulisi ihan jotain muuta kuin joku oikeutta hakeva mestarivaras...

shayla
Posts: 142
Joined: Mar 5th, '04, 20:31
Location: Finland

Post by shayla » Jun 19th, '08, 20:39

Hyvää jussia sitten kaikille!! Päätin viettää tänä vuonna sen kaupungissa. Ei oikein huvittanu lähteä 3h matkalle hevonkuuseen sateeseen. Viime vuonna oli kyllä mukavaa kun aurinko niin paistoi ja poltin itseni auringossa : / . Nojaa ainakin tulee uusia pottuja ja kalaa syötyä. Yritän katsoa On Air-ksarjaa mutta on niin raskasta katsottavaa... vasta melkein puolessavälissä olen. Park Yong Ha on kyllä erittäin hyvännäköinen ja laulaakin ihan hyvin. Ainakin on mukavaa kun siinä sarjassa esiintyy niin paljon tunnettuja korealaisia näyttelijöitä.

Luin eilen metrolehteä ja huomasin artikkelin missä puhuttiin Korealaisesta miehestä joka oli suhteen kuivumisen jälkeen perännyt exältään 6000 euroa koska oli niin paljon rahaa häneen tuhlannut. Oli kiristänyt sopimuksen jossa vaadittiin rahaa tai sitten jos ei sitä määräaikaan tule, pitää naisen luovuttaa elimiään. (ainakin korealaisissa sarjoissa niin puhutaan), tavallinen oikeus oli puoltanut miestä (naisella ei ollut asianajaa ollenkaan) ja korkeimmassa oikeudessa nainen voitti ja mies ei saanut mitään koska oli tätä kiristänyt. On aika älytöntä pyytää rahojaan takaisin jos suhde ei toimi.

SSpiegel
Posts: 433
Joined: Oct 26th, '07, 22:52
Location: Finland

Post by SSpiegel » Jun 19th, '08, 20:52

Hyvää juhannusta! Itse olen lähdössä vasta huomenna takaisin täältä jumalan selän takaa Savoon juhannuksen viettoon. Lievästi ketuttaa matkustaa juhannusaattona, mutta tänään olisi ollut vielä kovempi liikenne ja juhannuksen ylikään ei jaksa odottaa tai joutuisi äidin kanssa seurakunnan illanviettoon.. lol.

Itse luin juuri tällä viikolla (tosin pikkuisen vanhemmasta lehdestä), että Koreassa on älytön pula naisista. Niin kuin muissakin Aasian maissa, Koreassakin arvostetaan älyttömästi poikalapsia, koska vain mies voi jatkaa sukua. 100 naista kohden siellä syntyy nykyään huomattavasti yli sata miestä. Mutta ulkomaalaisetkaan ei kuulema kelpaa vaimoiksi, kun korealaiset miehet arvostaa vähintäänkin aasialaisen näköisiä naisia (kaiketi ei saisi joukosta erottua..). Nyt ne miehet sit jää ihan yksin, kun ei riitä naisia kaikille. Huoh, oisin mä kyllä voinut mennä jollekin komealle korealaiselle miehelle vaimoksi, mut jos ei kelpaa... :P

maakopla
Posts: 299
Joined: Apr 4th, '06, 14:15
Location: Finland

Post by maakopla » Jun 22nd, '08, 08:58

No niin! Sitten eikun koreaan hankkimaan komeaa korealaista miestä. kiitos uutisesta, nyt olen itsevarmuutta täynnä. Kyllä niille sit kohta kelpaa ku omat naiset loppuu. LOL kaiketi johtuu ihan perheen painostuksesta, ettei ulkomainen nainen kelpaa. Muutane, oiskin kiva nähdä jossain Korealaisessa sarjassa, et päähenkilö päätyy jonku ulkomaalaisen kaa yhten. Ois varmaan melkonen skandaali. Ettei vaan koko sarjaa kielelttäis tai jotai xD

Ostin muuten muutaman DVD boxin vihdoin ja viimein kun oli tota rahaa vähän ilmestynyt. Löysin himputin halvan paikan. Voin laittaa linkin sitten myöhemmin. Super Rookie, Que Sera Sera, Time of Dog and Wolf ja I'm sorry I love you. Tietty ostan vaan laatutavaraa, eli sarjoja jotka olen jo nähnyt ja tiedän katsovani uudelleen. Que Sera Seran kanssa riskeerasin mutta luotan siihen, että se on oikeesti hyvä.

Just nytten keskityn Powerful Opponents Ksarjaan. Se on pirun hyvä tai ainakin omasta mielestäni. Kummatkin pääosamiehet on saakelin hyviä. Lee Jin Wook vaan osaa. Että mä rakastan sen silmiä. Se pääosanainen vaan on.. ärsyttävä... aluksi luulin että se on ihan järkevä mutta pian paljastu, että se on tyhmempääkin tyhmempi, hidas, tollo. Ärsyttävää toden totta.

Enaji
Posts: 22
Joined: Jul 7th, '08, 21:27
Location: Finland

Post by Enaji » Jul 7th, '08, 23:07

Heei, aattelin nyt täälläkin esittäytyä. :) Eli olen jo muutaman vuoden japanilaisia draamoja katellut ja täällä d-addictseissaki pyöriskellyt mutta vasta nyt päätin rekisteröityä.

Katsomiani draamoja nyt en listata jaksa alkaa, ku tulisi vähän turhan pitkä lista ^_^ mutta tällä hetkellä seuraan:
Code Blue, Maou, Gokusen 3, Rookies, CHANGE ja Hachi-one Diver.

SSpiegel
Posts: 433
Joined: Oct 26th, '07, 22:52
Location: Finland

Post by SSpiegel » Jul 8th, '08, 00:25

Uutta verta threadissa! Ja vielä draamaa katsova mies! :) Tervetuloa.

Mäkin katson (yllättävän) tulessa Gokusen 3:sta. Katsoin joskus aikoinaan sen ensimmäisen kauden ja sain kyllä taistella ne viimeiset jaksot, kun meni kyllä ihan uskomattomaksi scheisseksi se. Sen jälkeen olen monesti miettinyt, että jaksaako noita seuraavia kausia katsoa ollenkaan, mutta sitten tuossa kolmosessa on yksi näyttelijä, jonka halusin nähdä, niin oli pakko rueta katsomaan. Ja pakko sanoa, on se ihan hillitön! Pitkästä aikaa oikeasti nauran ääneen jollekin sarjalle! Hahmotkin on paljon kiinnostavampia, paljon älyttömämpiä kuin ekassa. Pitänee kai se toinenkin kausi katsoa, kun tämän saa päätökseen. Toivon mukaan Sarsilla ei mene pitkään siihen viimeiseen jaksoon enää.

Yllätyin muuten ihan hulluna, kun se näyttelijä, joka näyttelee sitä söpöä koululääkäriä, Natsumea, on jumaliste Japanin entisen pääministerin poika!! Onko mitään siistimpää olemassa. Jun'ichiro Koizumi oli ehkä siistein pääministeri mitä koko maailmassa on koskaan ollut tai tulee olemaan! :D

Enaji
Posts: 22
Joined: Jul 7th, '08, 21:27
Location: Finland

Post by Enaji » Jul 8th, '08, 11:03

Mulla taas Gokusen s1 oli silleen, että joskus katoin ekat 4ep ku oli nii paljon hypetetty sitä, mutta oli aika tuskaa kattoa ne, ku tuntu vaa joteki nii kliseiseltä, ku gto:n kattonu :D sit joskus myöhemmi kuit uskallauduin kattoon sen 5. jakson ja kyllähä koko sarjan ajan vähä kliseiseltä tuntu, mutta silti tykästyin hirveästi sarjaan.

Tämä 3. kausi on minusta kaikkein huonoin, ei näyttelijöissä mtn vikaa, mutta koko sarja on vain jälleen 1. ja 2. kauden toistamista ja oikeastaan tässä kaudessa joka jakso on edellisen jakson toistamista, mutta kyllä tuota kuitenkin yllättävän hyvin katsoa on jaksanut :D toi tossa on vikana ku koitetaan väkisin vääntää jatkoa suositulle sarjalle, että harvoin yltää lähellekkään edeltävän kauden tasoa.

SSpiegel
Posts: 433
Joined: Oct 26th, '07, 22:52
Location: Finland

Post by SSpiegel » Jul 8th, '08, 11:17

Mä en ole saanut vieläkään katsottua gto:ta loppuun, mutta ei se silti ole tuota Gokusenin katsomista helpottanut. Gokusenin ongelma on se, ettei siinä oikein ole kummoista juonta ja jo pelkkä yksi kausi toistaa jakso jaksoltaan sitä samaa. Oppilaat joutuu pulaan, kun niitä syytetään jostain mitä ne ei ole tehnyt, Yankumi yrittää puolustaa niitä, oppilaat joutuu tappeluun, Yankumi pieksää pahikset. Pahinta on se, että taustalla soi aina sama musiikit ja Yankumi toistaa aina samat repliikit.
Mulla on tietysti varmaan auttanut kun olen jättänyt sen kakkoskauden vielä välistä, niin en ole niin kurkkuani täynnä vielä tätä. Ja voin olla tietysti myös hieman puolueellinen, kun G3:ssa on kuitenkin ihana Miura Haruma. :) Mut en mä tiedä, musta silti ykkösessä oli jotenkin vakava meininki ja tykkään tästä kolmosesta juuri siksi, kun nämä hahmot on paljon typerämpiä! Ja paljon ystävällisempiä.
No enivei, makuasia. :)

Vierran
Posts: 142
Joined: Nov 2nd, '06, 11:47
Location: Finland

Post by Vierran » Jul 8th, '08, 18:56

Kattelin kesäloman vikana viikonloppuna vihdoinkin loput Utahimestä ja täytyy sanoa että kyseinen draama menee top kymppiini! Tarina ja näyttelijäsuoritukset menivät täysin nappiin ja nessuja tarvittiin loppuhuipennuksissa.

Muuta katsomista oli SP Special, joka oli käytännössä sarja leikattuna pariin tuntiin ilman pahempia lisäyksiä :P.

Pari ekaa osaa korealaisesta The Legendistä tuli myös tsekattua. Alku vaikuttaa lupaavalta: fantasiaa, juonittelua, suurta eeppistä tarinaa, ja traaginen loppu, totta kai (spekuloin) :).

SSpiegel
Posts: 433
Joined: Oct 26th, '07, 22:52
Location: Finland

Post by SSpiegel » Jul 25th, '08, 21:37

Kesäisin aina netti hiljenee suomalaisten osalta, mutta tällaisena kesänä en olisi osannut odottaa, että täällä näin hiljaista olisi. :)

Itselläni olisi kesäopintoja vaikka kuinka paljon tekemättä, mutta silti oikeastaan vaan palloilen tämän ja last.fm:n väliä kaiket päivät, ellen sitten katso jotain. Nyt on taas menossa joku lamakausi, että olisi vaikka mitä katsottavaa koneella, mutta ei vain tee mieli katsoa. Ainut, jota odottelen koko ajan on TWdrama So I'm Not Handsome, joka on sairaan hyvä. Pidän myös Kdrama My Sweet Seoulista ja kattelin tuossa pari päivää sitten ekan jakson Evasive Inquiry Agency -Kdramasta, joka oli ihan mielenkiintoisen näköinen.

Tulessa seuraan tällä hetkellä kuitenkin yhtä korealaista variety show'ta, nimeltään We Just Married! aka We Got Married! aka miljoona muuta. Ohjelman ideana on, että otetaan 8 korealaista julkkista, 4 miestä ja 4 naista, ja tehdään niistä parit. Ne parit esittää avioparia ja tekee kaikkea mitä vastanaineet tekisi. Hurjan addiktoivaa ja älyttömän hauskaa! :) Mun suosikkejani on Shinhwan Andy ja Solbi, josta en kyllä tiedä mistä se on julkkis. Enivei, ne muutkin parit on kyllä tosi hyviä! Yksi niistä pareista tosin vaan tappelee ja olen ymmärtänyt, että ne myöhemmin korvattiin uudella parilla, mutta en tietenkään osaa varmaksi sanoa, kun olen itse vasta ihan alussa tuossa.

maakopla
Posts: 299
Joined: Apr 4th, '06, 14:15
Location: Finland

Post by maakopla » Jul 26th, '08, 06:06

Kuullostaa ihan kivalta toi We just married^^

Mullakin on olu sellanen lamakausi päällä. Oon enemmänki kattonu jenkkileffoja nytten päivät pitkät. Sekin huuma iskee joka kesä jossain vaiheessa xD

Ja sitten olen seurannut tota Iljimae sarjaa. Melkoinen floppi se kyllä mielestäni on. Nyt vasta jakso kuutosen kohdalla alkaa muuttua ihan mielenkiintoiseksi. En vaan jaksa sitä kömpelöä ja typerää huumoria, olin odottanut vakavaakin vakavempaa sarjaa mutta ei... <_<

Niin ja kattonu Wish to see you again TWsarjaa, jota on pakko taas mainostaa. Vitsi et se on HYVÄ! Eikä vaan sen takii ku Vic Zhou on siinä vaan ku siinä on niin mahtava tunnelma. Ihanat musat, ihanat maiseman ja se on sellai ihanan romanttinen <3

Ostin muuten elämäni ensimmäsiet Ksarja DVD boxit: Super Rookie, Time of Dog and Wolf, Quera Sera Sera ja I'm Sorry Love you. En ole vielä muuta kun vähän tsekannut laatua ja subeja ja hyvältähän on vaikuttanut.

Fin_gurly
Posts: 126
Joined: Sep 11th, '06, 14:44
Location: Finland
Been thanked: 1 time

Post by Fin_gurly » Jul 27th, '08, 16:31

Olen itekkin katellut tuota We Got Married ja olen kovasti tykännyt.
Lemppari pari taitaa olla Crownj ja Inyoung, varmaankin siksi että ovat hauskin pari :lol ja tietysti Andy ja Solbi :-) Alex ja Shin Ae oli alussa ihan söpö pari mutta sen jälkeen ku ne palas takasin ohjelmaa jotenkin on tuntunut hirveen väkinäiseltä koko touhu. hmm ja Hyun Joong and Hwang Bo ihan ok pari(alussa en tiennyt kuka Hyun Joong edes oli, mutta Hwang Bo:n oon nähy x-man etc )

Ainoa asia mikä mua vaivaa Iljimaessa on että LeeJunkin hahmo itkee melkein joka jaksossa. Toki sille hahmolle on tapahtunut paljon pahaa mut jotenkin häiritsee :|

SSpiegel
Posts: 433
Joined: Oct 26th, '07, 22:52
Location: Finland

Post by SSpiegel » Jul 27th, '08, 18:34

Alexista ja Shinaesta oli ainakin sellainen huhu, että tuo ohjelma vaan editoidaan niin, että se suhde näyttää väkinäiseltä. http://coolsmurf.wordpress.com/2008/07/ ... d-editing/
Itsekin tykkäsin kovasti niistä, kun ne oli tosi söpöjä ja se tuntui noista suhteista kaikkein aidoimmalta. Alexin bändi Clazziquai Project on myös sikahyvä ja Alexin oma soololevy oli myös ihan jees. Andysta ja Solbista pidän kuitenkin siksi, kun se Solbi on melkoinen päällepäsmäri ja olen itse juuri sellainen! :D CrownJ ja InYoung on kyllä hyviä myös, mutta se nainen on vaan niin epäreilu koko ajan. :) Itse en ole noita uusia pareja vielä nähnyt, kun olen vasta menossa tuossa missä tuo Alex ja Shinae poistuvat kuvioista, ja tässä on vielä tuo Don Don ja Saori.
Koreasta on vaan pakko sanoa, että niillä on ehdottomasti hauskimmat tv-ohjelmat. Draamatkin on ihan jees, mutta jotenkin ne variety showt saa kaikki julkkikset näyttämään hirmu hauskoilta ihmisiltä. Lieneekö ne oikeasti vai onko ne kaikki ohjelmat vaan niin käsikirjoitettuja, että se tuntuu vaan aidolta? :scratch:

EDIT
Olen nyt nähnyt kaksi jaksoa, missä on nuo HwangBo ja se sen nätti nuorempi poika, ja ne on kyllä ältsin addiktoivia! :D Se äijä tuntuu olevan koko ajan jotenkin pihalla ja se nainen vaan nauraa älyttömästi suunnilleen kaikelle mitä se poika sanoo. Hillitöntä! :alcoholic:

Fin_gurly
Posts: 126
Joined: Sep 11th, '06, 14:44
Location: Finland
Been thanked: 1 time

Post by Fin_gurly » Aug 5th, '08, 19:09

Joo olin kyllä kuullut Clazziquai Project:sta, mutta en eka tajunnu että Alex oli siinä.. Se jakso missä Alex(aivan mahtava ääni!) laulo Sinaelle 화분 Flowerpot laulun niin siinä vaiheessa oikeesti alko jo vähäsen itkettää :cry: ja ku näytettiin kuvaa sinaesta niin se vaan hymyili vaikka oikeesti huomas et sitäkin itketti.. :-(
Ite en oikeesti tykänny Don Don:sta, koska jtn tuntu että se ei ees kunnolla yrittänyt :glare:
Ja sitten on kans hirveesti huhuja et Solbilla olis oikeesti jtn tunteita Andyä kohtaan :blink

SSpiegel wrote:Koreasta on vaan pakko sanoa, että niillä on ehdottomasti hauskimmat tv-ohjelmat. Draamatkin on ihan jees, mutta jotenkin ne variety showt saa kaikki julkkikset näyttämään hirmu hauskoilta ihmisiltä.
Joo olen todellakin samaa mieltä!

meme-sama
Posts: 88
Joined: Mar 3rd, '07, 13:45
Location: U.A.E
Contact:

Post by meme-sama » Aug 7th, '08, 06:42

Hello :D
am not finnsh but am planning to go to finland
I’m moomin fan… I’ll spend my holiday in Europe. I found in da internet that there is a moomin museum and theme park in Finland. Is there any another places of moomin in other European countries? About the museum is it only for children and what abt the theme park? How to get there from London?

any further suggestions?

thanks

sungie
Posts: 417
Joined: Nov 26th, '06, 13:00
Contact:

Post by sungie » Aug 10th, '08, 17:48

meme-sama wrote:Hello :D
am not finnsh but am planning to go to finland
I’m moomin fan… I’ll spend my holiday in Europe. I found in da internet that there is a moomin museum and theme park in Finland. Is there any another places of moomin in other European countries? About the museum is it only for children and what abt the theme park? How to get there from London?

any further suggestions?

thanks
Official site of Moominworld (the park you're referring to):
http://www.muumimaailma.fi/

Moominworld is in Naantali which is quite small yet old town (very beautiful) near Turku (city).

SSpiegel wrote:ja Solbi, josta en kyllä tiedä mistä se on julkkis.
Solbi on Typhoon yhtyeen solisti. Yhtye on samantyylinen ku Koyote eli k-pop/dance musiikkia, naislaulaja, mieslaulaja & mies räppäri. Yleisesti Solbi ärsyttää mua aivan ****sti, mutta laulajana se on kyllä hyvä - myös livenä.

SSpiegel
Posts: 433
Joined: Oct 26th, '07, 22:52
Location: Finland

Post by SSpiegel » Aug 10th, '08, 18:27

sungie wrote:
Solbi on Typhoon yhtyeen solisti. Yhtye on samantyylinen ku Koyote eli k-pop/dance musiikkia, naislaulaja, mieslaulaja & mies räppäri. Yleisesti Solbi ärsyttää mua aivan ****sti, mutta laulajana se on kyllä hyvä - myös livenä.
Mun on pakko myöntää, että olen aika newbie tuon k-popin saralta. Tiedän paljon nimiä ja tunnistan kyllä paljon artisteja, mutta en ole kuullut juuri mitään. Clazziquai on varmaan ainut, josta aidosti pidän, DBSK:ta olen kuunnellut jonkin verran. Kaikki k-pop mitä olen kuullut on melko geneeristä ja valovuosia perässä länsimaista pop-musiikkia. Monissa on semmoista ysärisoundia, joka on kyllä melko noloa... Ehkä voit suositella mulle jotain? :)
Itse kiinnostuin k-rapista, kun tuolla Alexin uudella levyllä vierailee sellainen underground-rappari kuin Simon Dominic. En kyllä ole löytänyt sitä mistään, ilmeisesti se ei ole kovin iso juttu vielä Koreassakaan.
Nii joo, Se7enin parista biisistä olen myös pitänyt, mutta suurin osa mitä olen siltä kuullut on silti vähän turhan simppeliä kamaa mulle. Olen vähän sellainen musiikkisnobi niin mulle ei kelpaa ihan mikä tahansa. :D

sungie
Posts: 417
Joined: Nov 26th, '06, 13:00
Contact:

Post by sungie » Aug 10th, '08, 21:18

SSpiegel wrote:Mun on pakko myöntää, että olen aika newbie tuon k-popin saralta. Tiedän paljon nimiä ja tunnistan kyllä paljon artisteja, mutta en ole kuullut juuri mitään. Clazziquai on varmaan ainut, josta aidosti pidän, DBSK:ta olen kuunnellut jonkin verran. Kaikki k-pop mitä olen kuullut on melko geneeristä ja valovuosia perässä länsimaista pop-musiikkia. Monissa on semmoista ysärisoundia, joka on kyllä melko noloa... Ehkä voit suositella mulle jotain? :)
Itse kiinnostuin k-rapista, kun tuolla Alexin uudella levyllä vierailee sellainen underground-rappari kuin Simon Dominic. En kyllä ole löytänyt sitä mistään, ilmeisesti se ei ole kovin iso juttu vielä Koreassakaan.
Nii joo, Se7enin parista biisistä olen myös pitänyt, mutta suurin osa mitä olen siltä kuullut on silti vähän turhan simppeliä kamaa mulle. Olen vähän sellainen musiikkisnobi niin mulle ei kelpaa ihan mikä tahansa. :D
Kyllä sitä korealaista musiikkia taita olla laidasta laitaan siinä missä länsimaista musiikkiakin :) Pop-ryhmät räppäreillä höystettyinä ovat varsinkin nuorten suosiossa (eli siis esim. monet SMTownin, JYPin ja DSP Entertainmentin yhtyeet). Oon kuunnellut korealaista musiikkia about 6 vuotta mutta yhtään purkkapoppiryhmää ei kyllä tuu mieleen. Noita Koyoten & Typhoon kaltaisia ryhmiä (k-pop/k-dance, ehkä tää mainitsemas ysärisoundi?) on tullut ja mennyt aika paljon.

Mutta jos nyt jottain kannattaa tsekata (en itte kuuntele kaikkia, listaan vain erityylisiä yhtyeitä/artisteja - ja koitin jotenkin summata noita tyylejä vaikka esim. Se7en on esittänyt varmaan kaikkia musiikkityylejä XD)..

Korealaista räppiä löytyy enempi kuin tarpeeksi. Pelkästään liki joka yhtyeellä on 1-2 räppäriä. Sit useat jotka kategoroin alla R&B ja hip hop ryhmiin on räppäreitä. Simon Dominic on tosiaan undeground räppäri (ja noita riittää), joten tuskin siitä tullaan kovin paljon kuulemaan.


Miehet

Pop/rock ryhmät, biiseihin kuuluu rap - myös balladeja
TVXQ/DBSK
Shinhwa (ehdottomasti!)
Battle (mun Shinhwa korvike nyt ku Shinhwa on MIA)
SS501
Big Bang (suosittelen)
Super Junior (mun mielestä vain muutama oikeasti lahjakas laulaja.. pakko mainita tai joku fani alkaa hyppiä silmille :P)
SHINee (uusi ryhmä ja ei pahemmin räppiä, mutta todella lahjakkaita laulamaan livenä)
Take

Balladeja
Tei
Tim
Sung S(h)i Kyung
Eru
Shin Hyesung (Shinhwasta)
SG Wannabe (duo, balladeja + r&b)
Lee Jihoon
Kim Jong Kook

Hip hop
1TYM
MC Mong
Epik High (must!)
Dynamic Duo
Drunken Tiger

R&B
Se7en
(Im) Taebin
Bi/Rain
Wheesung
M (Shinhwan Lee Minwoo)

rock
The TRAX
Seo Taiji / Seo Taiji & Boys (hip hop, rock)
Crying Nut (rock, punk whatever)



Naiset
BoA
Meilin
(Lee) Hyori
Ok Ju Hyun (joskus kirjoitetaan Ock)
Ivy
Girl Friends (duo)
Wonder Girls (näiltä pitäisi live laulaminen kieltää T^T)
Hwangbo
Jewelry (eivät varmaan ikinä esiinny livenä lol)
Gummy (r&b)
Brown Eyed Girls
Ayumi (Ahyoomee)
TSZX/The Grace/Tenjochiki (todella lahjakkaita, vaihtelevaa musiikkia TVXQ:n tyyliin)
Girls' Generation (taas hyvä esimerkki että yhteen yhtyeeseen saa kyllä tukittua porukkaa jos haluaa..)
Tae In


Seka

pop/dance, myös nättejä balladeja
Koyote
Typhoon
S#arp
Cool

rock
Cherry Filter (naislaulaja)

maakopla
Posts: 299
Joined: Apr 4th, '06, 14:15
Location: Finland

Post by maakopla » Aug 13th, '08, 11:50

Ite en hirveesti harrasta mitään erikoista K-artistia, tulee enimmäkseen kuunneltua OST musaa. Mutta ne joita olen enemmänkin kuunnellut ovat 1TYM, MC Mong, rain, Se7en, noel, howl ja fly to the sky. Tsekkasin nyt just shinwaa youtubesta mut se vaikutti tosi bäkkärikamalta xD mutta kai vois lataa muutaman levyn ihan vaan sen takii ku Eric on siinä <3 Tsiigasin nyt myös SS501 ja tykkäsin. Joo, mun heikkous: poikabändit ja hempeä musa^^

Big Bang!!! Whaa! et ky turhaan suosittele. Täällä uusi fani xD Last farewell MV oli vähän mahtava. Lee Dong Gun <3

Mitä sarjoja ootte viime aikoina kattonu? Oon kattonu iljiame sarjaa. onneks jaksoin 8 ekan jakson läpi koska sitten siitä tuli melko hyvä. Silti, Lee Jun Ki ei tätä floppia pelasta, eih. Oli kyllä niin surkea sarja. vielä kaks jaksoo jäljellä mutta ei ne mitään pelasta. Sitä paitsi jakso 17 oli taas vaihteeks ihan syvältä. Mull aoli niin suuret odotukset ja Iljiame oli vuoden pettymys.

Sitten vielä yks jakso Snow White/Taste Swete Love sarjasta jäljellä. Ihme ettei siitä tullu yhtä suurta hittiä ku Full Housesta. Ehkä johtuu siitä, et sarjat tuli samana vuonna ja vielä peräkkäin uunista ulos. Full House on kieltämättä vähän koukuttavampi mutta Snow White on paljon parempi ja järkevämpi sarja. Siinä on ihan hyvät näyttelijät ja kelpo juoni. Ah, Lee Wan <3

Ja nyt rupesin kattoo Invincible Parachute Agent sarjaa ihan vaan sen takii ku teki mieli kattoo jotai hauskaa ja ku siinä on Eric ni ei voi jättää väliin. Melko samantyylinen ku Super Rookie mutta tosi hyvä. Meikä on ainakin nuaranu täällä ihan hullun lailla kaikkia niitä toilailuja.

Sit katoin mysö kaks ekaa jaksoo Strongest Chil Woo sarjasta ku Iljimae ja Hong Gil Dong avas mulla historiallisten Ksarjojen maailman. Chil Wookin on saeguk sarja, joten oli pakko kattoo. Ja kun siinä on kerran Eric niin... En turhaan mainosta olevani Eric fani tai mitään xD Eka jakso oli ihan jees mutta kakkosessa tapahtu jotai. Mä en todellakaan tiedä et mitä mutta 0_o tapahtui outoja ja sit se oli NIIN outoa. Kaikki ne zorrojutut...

SSpiegel
Posts: 433
Joined: Oct 26th, '07, 22:52
Location: Finland

Post by SSpiegel » Aug 13th, '08, 16:20

Mä kävin tsekkailemassa noita bändejä youtubessa, mut pakko sanoa, ettei mikään kyllä erityisemmin vakuuttanut. Pitäydyn siis yhä mielipiteessäni, että korealainen pop on vähän vanhahtavaa. Big Bangin Haru Haru oli ihan jees ja Epik High'n Love Love Love oli myös melko iskevä. Mut mä vaan inhoan balladeja, varsinkin kaikkea siirappista. :thumbdown:
Monilla bändeillä onkin jonkin verran hyviä meneviä biisejä, mutta ne balladit karkottaa mut. En pysty kuuntelemaan esim. yhdeltäkään DBSK:n levyltä kuin jonkun 2-3 kappaletta, kun suurin osa on sitä nyyhkykamaa. Mut jatkan kokeilua, ei viiti vielä luovuttaa, kun tuo sun listasikin on niin pitkä :).
Pakko kuitenkin suositella Clazziquain laulajan Horanin uuden bändin levyä. Olin ensin vähän huolissani noista Alexin ja Horanin soolourista, jos ne ei vaikka palaakaan tekemään Clazziquaita enää, mut tuo (Horanin) Ibadin levykin oli yllättävän hyvä. Että ei kai sit valittamista, jos ne ei enää yhteen palaakaan.

Mä olen nyt aloittanut vain noita kauden uusia jdraamoja. Here is Greenwood, Gakko ja Oshierarenai, Yasuko to Kenji, Code Blue ja Maou. Taiwanilaisista aloitin I Want to Become a Hard Persimmon- sarjan (omituinen nimi :lol ). Gakko ja Oshierarenai ja Yasuko to Kenji on noista ollut parhaimpia, mutta kaikki on kyllä ihan katsottavia.

Mä olen miettinyt myös tuota Strongest Chil Woo- sarjaa, kun kiinnostaisi nähdä tuo Eric ja nuo pseudohistorialliset sarjat on ollut ihan hyviä. Mut nytkin on niin paljon katsottavaa, että ei taida viitsiä ainakaan vielä.

sungie
Posts: 417
Joined: Nov 26th, '06, 13:00
Contact:

Post by sungie » Aug 13th, '08, 16:40

SSpiegel wrote:Pitäydyn siis yhä mielipiteessäni, että korealainen pop on vähän vanhahtavaa.
Ihmettelen hieman mitä oot kuunnellut. Musta tuntuu että Koreassa kokeillaan aika paljon erilaisia tyylejä ja musiikkityylien sekoitusta ja niihin verrattuna länsimainen musiikki juoksee kyllä ihan jossain muualla. Mutta tää taitaa olla näitä aiheita joista vois väitellä hamaan loppuun XD

SSpiegel wrote:En pysty kuuntelemaan esim. yhdeltäkään DBSK:n levyltä kuin jonkun 2-3 kappaletta, kun suurin osa on sitä nyyhkykamaa. Mut jatkan kokeilua, ei viiti vielä luovuttaa, kun tuo sun listasikin on niin pitkä :).
Mulla on koko DBSK tuotanto ja jos kahtoo noita kahta korealaista albumia niin Rising Sun albumilla on niinkin paljon kuin 3 jotka voi balladiksi sanoa. "O" albumilla about saman verran. Eikä nuokaan oo mitään TimEruJne balladeja (itse asiassa sellaisia ei DBSK:lla paljon edes ole, rauhallisia biisejä tai hitaampia popbiisejä kyllä sit löytyy). "Suurin osa nyyhkykamaa" on aika paha yleistys (lyriikatakaan ei tue tuota väitettä..).

Mutta ehkä sun kannattaa katsastaa noita hip hop osaston artisteja? Tai enempi esim. Epik High'n tuotantoa? En oikein tiedä millaista musiikkia tarkalleen ottaen etit, mutta omia suosikkeja Epik High'lta on Fly, Fan, Love Love Love ja One. Epik High'n lyriikat on kyllä mahtavia 8D Big Bangin Haru Haru on kyllä hyvä biisin. Tykkään niiltä myös esim. 마지막 인사 ja 거짓말 biiseistä.

Toivottavasti löydät jotain mieleistä kuitenkin. On siellä Koreassa sen verran artisteja että luulis jonkun nappaavan :D


SSpiegel wrote:Mä olen nyt aloittanut vain noita kauden uusia jdraamoja. Here is Greenwood, Gakko ja Oshierarenai, Yasuko to Kenji, Code Blue ja Maou. Taiwanilaisista aloitin I Want to Become a Hard Persimmon- sarjan (omituinen nimi :lol ). Gakko ja Oshierarenai ja Yasuko to Kenji on noista ollut parhaimpia, mutta kaikki on kyllä ihan katsottavia.

Mä olen miettinyt myös tuota Strongest Chil Woo- sarjaa, kun kiinnostaisi nähdä tuo Eric ja nuo pseudohistorialliset sarjat on ollut ihan hyviä. Mut nytkin on niin paljon katsottavaa, että ei taida viitsiä ainakaan vielä.
Mä en paljon draamoja just nyt kattele ko ei kiinnosta. Here Is Greenwood yea. Oon kattonut raw videoita DRM:n tekstejä odotellessa. Maou tietenkin ku oma fansub ryhmä sitä tekstittää. Siinä se sitten olikin. Mulla on leffakausi :D

Strongest Chil Woo -sarjaa taisin yhden jakson ladata. Pitää kahtoa se sit ku alkaa pahasti Shinhwattaa :D

SSpiegel
Posts: 433
Joined: Oct 26th, '07, 22:52
Location: Finland

Post by SSpiegel » Aug 13th, '08, 17:26

sungie wrote:
Ihmettelen hieman mitä oot kuunnellut. Musta tuntuu että Koreassa kokeillaan aika paljon erilaisia tyylejä ja musiikkityylien sekoitusta ja niihin verrattuna länsimainen musiikki juoksee kyllä ihan jossain muualla. Mutta tää taitaa olla näitä aiheita joista vois väitellä hamaan loppuun XD

Mulla on koko DBSK tuotanto ja jos kahtoo noita kahta korealaista albumia niin Rising Sun albumilla on niinkin paljon kuin 3 jotka voi balladiksi sanoa. "O" albumilla about saman verran. Eikä nuokaan oo mitään TimEruJne balladeja (itse asiassa sellaisia ei DBSK:lla paljon edes ole, rauhallisia biisejä tai hitaampia popbiisejä kyllä sit löytyy). "Suurin osa nyyhkykamaa" on aika paha yleistys (lyriikatakaan ei tue tuota väitettä..).

Mutta ehkä sun kannattaa katsastaa noita hip hop osaston artisteja? Tai enempi esim. Epik High'n tuotantoa? En oikein tiedä millaista musiikkia tarkalleen ottaen etit, mutta omia suosikkeja Epik High'lta on Fly, Fan, Love Love Love ja One. Epik High'n lyriikat on kyllä mahtavia 8D Big Bangin Haru Haru on kyllä hyvä biisin. Tykkään niiltä myös esim. 마지막 인사 ja 거짓말 biiseistä.

Toivottavasti löydät jotain mieleistä kuitenkin. On siellä Koreassa sen verran artisteja että luulis jonkun nappaavan :D


Okei, myönnetään! :lol Kuuntelin tuossa läpi nopsaan nuo muutamat DBSK:n japanilaiset levyt, jotka mulla on (en ole kuunnellut niitä korealaisia juurikaan, kun japani kuulostaa minusta paremmalta) ja ei niillä nyt niin montaa balladia sit ollutkaan, ne kappaleet oli vaan muuten vaan huonoja :). Ehkä ne balladit on vaan niitä, jotka jää päällimmäiseksi mieleen, kun ei tykkää niistä. Lyriikoilla ei ole minulle niin väliä, kun en ymmärrä koreaa (enkä japaniakaan kauheasti), siksi tuo musiikillinen puoli onkin niin tärkeä.

Mut millään en luovu siitä, että korealainen musiikki kuulostaa suurelta osalta vanhahtavalta. Ei sillä ole mitään väliä kuinka montaa musiikkityyliä sekoittaa jne. kun se soundi on vaan vanha. Sillä on esimerkiksi paljon väliä miltä vaikka syntikat kuulostaa tai millainen soundi rumpukoneessa on. Vanhat soundit saa ihan ok kappaleetkin kuulostamaan kuluneelta. Länsimaissa on ehkä urauduttu genreihin, mutta sentään soundimaailma on uusiutunut ja kuulostaa freesiltä.

Mut ehkä mä en vaan ole löytänyt vielä mitään mikä sopisi mulle. Ja toisaalta, vaikken löytäiskään, niin ainahan me voidaan sopia, että meillä on vaan erilainen musiikkimaku. Vähän niin kuin "agree to disagree". :)

maakopla
Posts: 299
Joined: Apr 4th, '06, 14:15
Location: Finland

Post by maakopla » Aug 22nd, '08, 19:02

Kuuntelin taas pitkästä aikaa jonkin verran Kmusaa ja tajuan kyllä ihan täysin, mitä Sspiegel tarkottaa sillä yäsrisoundilla. Meinaan mustakin sitä löytyy kaikista biisesitä aika lailla. Jotenkin vaan se rytmi ja soundien yhdistelmä... Mutta mä toisaalta ataas tykkään siitä. Musiikki on sillai aika rikasta eikä tasapaksua kun tyylejä on yhdistelty ihan kivasti. Itse asiassa venäläinen musa on hyvin samanlaista ja siinäkin on ysärisoundia vaikak millä mitalla.

En vaan tajua et MIKSI kaikis biiseis pitää olla enkunkielinen kertosäe tai edes yks lause?! Kaikki ei edes osaa englantia niin hyvin ja se kuulostaa vaa tyhmältä. Itse asias Taiwanilaienn bändi 183, en tiedä, ehkä niit biisei on muokattu jotenkin mut niin puhdasta engalntia en ole kyyllä kuullut ikinä missään aasialaisessa biisissä tai sarjassa.

Rupesin tässä kattomaan sellast vanhaa Ksarjaa ku Resurrection. Se on kyllä ihan kiva paitsi en tykkää hirveesti siitä päänäyttelijästä. Enkä mä vieläkään tajua et miks Ksarjoissa aina ku joku kuolee niin pitää reagoida niin yliampuvasti?!

SSpiegel
Posts: 433
Joined: Oct 26th, '07, 22:52
Location: Finland

Post by SSpiegel » Aug 22nd, '08, 20:14

Hehheh, mä en uskalla arvostella enää, ettei sungie suutu meille lopullisesti. :P

Pienellä etsiskelemisellä löysin pari paikkaa, josta löytyy korealaista indie-pärinää. Ayulyinin Livejournalin postauksessa suurin osa on sellaista electro + jazz/funk/vastaava meininkiä, mut on siellä muutakin. Itse testailin Caskeria ja Humming Urban Stereota. Click!
Youtubessa on kanava, johon eräs tyyppi uploadaa kaikenlaisia indieporukoitten live-esiintymisiä ja musiikkivideoita. Click!

Löysin myös vihdoin Simon Dominicin ensimmäisen levyn. En tosin vielä ole ehtinyt kuuntelemaan sitä yhtään, mutta Simonilla on kiva flow ja ei se pahan näköinenkään ole. Kato vaikka!
Image
Ihana! :wub: :heart: :wub: :heart:
Levy löytyypi täältä jos jotakuta kiinnostaa.

Minä kattelen tällä hetkellä Que Sera Seraa. Halusin nähdä Ericin jossain, niin tsekkasin sit tämän. En tiedä oikein mitä mieltä olisin siitä sen hahmosta kun se riuhtoo noita naisia menemään ja se on sitä toista pääosan naista läiskinyt jo kahdesti avokämmenellä naamaan. On se silti kohtuuherkku ja tässä sarjassa on sitten yksi parhaista suudelmista koskaan. Sydän oli ihan doki-doki!

maakopla
Posts: 299
Joined: Apr 4th, '06, 14:15
Location: Finland

Post by maakopla » Aug 24th, '08, 14:11

Minä kattelen tällä hetkellä Que Sera Seraa. Halusin nähdä Ericin jossain, niin tsekkasin sit tämän. En tiedä oikein mitä mieltä olisin siitä sen hahmosta kun se riuhtoo noita naisia menemään ja se on sitä toista pääosan naista läiskinyt jo kahdesti avokämmenellä naamaan. On se silti kohtuuherkku ja tässä sarjassa on sitten yksi parhaista suudelmista koskaan. Sydän oli ihan doki-doki!
Mä ostin kyseisen sarjan mutten oo vielä ehtinyt kattomaan. Toivottavasti se on sitten hyvä meinaan sitä aina kehutaan joka paikassa. Sain katottua Invincible Parachute Agentin ihan ennättysajassa ku se oli musta vaan niin mahtava. Tosi hauska ja hyvät musat. On viime aikoina tullut katottuu vähän liiankin monta Ericin sarjaa. Tällä hetkellä katon Chil Woota ja Breathless nimistä sarjaa (Ericin ensimmäinen) Vähän harmittaa ku Eric menee armeijaan ja sit ei oota 2v. T_T boo hoo. Chil Woo on kyllä NIIN NOLO xD mut se on aikessa ääliömäisyydessäänkin ihan jees ja hauskaa katottavaa. Silti en kyl ihan ois toivonu tätä Ericin vimpaks sarjaks ennen 2 v taukoa... mut ku se menee armeijaan niin on ainakin hyvä syy leikata se ällö hiusreuhka menemään xD

Tästä tuli mieleen Gong Yoo T_T voih, onneks se meni armeijaan jo vuoden alussa niin sit se tulee nopeemmin sielt pois. Mut ku se veti hiukset pois niin se oli niin KAUHEEN näkönen xD En tiedä miten selviän ku Kim Rae Wonkin menee sinne samaan syssyyn...

sungie
Posts: 417
Joined: Nov 26th, '06, 13:00
Contact:

Post by sungie » Aug 25th, '08, 19:46

maakopla wrote:En vaan tajua et MIKSI kaikis biiseis pitää olla enkunkielinen kertosäe tai edes yks lause?! Kaikki ei edes osaa englantia niin hyvin ja se kuulostaa vaa tyhmältä. Itse asias Taiwanilaienn bändi 183, en tiedä, ehkä niit biisei on muokattu jotenkin mut niin puhdasta engalntia en ole kyyllä kuullut ikinä missään aasialaisessa biisissä tai sarjassa.
Engrish istuu korean- ja japaninkieleen, siksi.
Myönnän että usein esim. rap osuudet on täysin gibberish englantia vaikka ne olis kirjoittanut englantia hyvin osaava (lue vaikka Shinhwan biisien sanoja lol). Mutta jos vilkaisee ihan enkunkielisten artistien rap lyriikoita niin eipä ne paljoakaan selvempiä oo :whistling:
Tyhmiltä ne voi kuulostaa myös siksi että jos sanat on keskellä korea/japani lausetta ne ei voi oikein olla normaalisti.

Resurrection on paska ja Que Sera Sera sarjaa en jaksanut ikinä kahtoa loppuun - edes Ericin vuoksi. Katon tällä hetkellä ainoastaan Kamen Rider Kivaa. Ja nyt toi PoT (c-drama) alkoi. Ei tartte kattoa Tenimyuta ihan joka päivä.

SSpiegel wrote:Hehheh, mä en uskalla arvostella enää, ettei sungie suutu meille lopullisesti. :P
Se, että mä en oo samaa mieltä ≠ mä oo suuttunut tai suutun :roll

SSpiegel
Posts: 433
Joined: Oct 26th, '07, 22:52
Location: Finland

Post by SSpiegel » Aug 26th, '08, 09:48

sungie wrote: Ja nyt toi PoT (c-drama) alkoi.
Oletko jo katsonut sen ekan jakson? Äh, olen miettinyt koko ajan, että imuttaisinko sen, mut en osaa päättää. Katsoin joskus aikoinaan animepäivinäni sen koko sarjan, mitä 170 jaksoa sitä oli, mut en ole koskaan katsonut yhtäkään Kiinasta tullutta sarjaa. Niin en sitten tiedä pitäisinkö siitä... ja jaksaisinko olla enää kiinnostunut TeniPurista...

maakopla
Posts: 299
Joined: Apr 4th, '06, 14:15
Location: Finland

Post by maakopla » Aug 26th, '08, 10:29

Resurrection on paska
WOO hoo! Siinä vasta suora mielipide xD ite oon tykänny sarjasta melko paljon. Samanlaista tunnelmaa kuin All In sarjassa, josta tykkäsin kanssa ihan tarpeeks. Harmi van et siinä kävi niin kuin yleensä, puolivälin jälkeen sarja tylsistyi melkoisesti. Resurrectionin ongelma on rakkaustarina, johon keskitytään LIIKAA! Kaiken lisäks ne kaiki kohtaukset on kliseetä pahimmasta päästä eli liian makeaa siirappia.

Mun Who Are You? boxi tuli eilen postissa ja halusin ihan välttämättä katsastaa ekan jakso mutta päädyin katsomaan 1-7. Tois koukuttava sarja. Suosittelen kaikille lämpimästi. Se on melko vakava höystettynä tavallaan absurdilla huumorilla. päähenkilö tyttö on melko ärsyttävä mutta kyllä siihen tottuu. Yks parhaimpia sarjoja mitä oon nähny, ainakin tähän mennessä. En tiedä mitä tulevat jaksot tuo tullessaan mutta lupaavalta vaikuttaa. Ei voi olla rakastamatta Yoon Kye Sang:ia

Te sitten jaksatte katsoa kiinalaisia ja Japanilaisia sarjoja :) Multa on jostain syystä menny niihi into kokonaan, en tiedä miks. Viime aikoina oon keskittyny ainoastaan Korealaisiin sarjoihin ja leffoihin.

SSpiegel
Posts: 433
Joined: Oct 26th, '07, 22:52
Location: Finland

Post by SSpiegel » Aug 26th, '08, 10:54

Japanilaiset sarja on ehdottomasti mun ykkösiä, on aina olleet ja tulee varmaan aina olemaan. Parasta niissä on varmaan se, että niitä on niin monenlaisia. Aiheet voi olla melko kekseliäitäkin ja omituisia, ja niissä keskitytään harvemmin pelkästään yhteen asiaan.
Olen huomannut, että aina kun katson korealaisia tai taiwanilaisia sarjoja, niiden pääpaino on aina siinä yhdessä parissa ja koko sarjaa vaan vetkutetaan sen ympärillä, miten parille lopulta käy (ainakin kaikissa romanttisissa, nyt katson vasta ensimmäistä sarjaa, jossa ei pitäisi olla ollenkaan romantiikkaa). Japanilaisissa sarjoissa ollaan enemmän juonivetoisia, eikä niinkään henkilövetoisia. Japanilaisissa draamoissa sivuhahmojenkin tarinat on mielenkiintoisia, ja usein paljon kiinnostavampiakin kuin päähahmojen.
Tykkään kyllä katsoa kaikkia noita kolmea, kun jokainen niistä on omalla tavallaan hyvä. Mutta jos pitäisi valita suosikki, niin valitsisin japanilaiset. Ne on vaan hyviä. :)

sungie
Posts: 417
Joined: Nov 26th, '06, 13:00
Contact:

Post by sungie » Aug 26th, '08, 11:04

Oon kahtonut PoT jaksot 1-3. Täytyy sanoa että se on hyvä :D Ja Kaorun rooliin oli tehty hyvä näyttelijävalinta~ Aion jatkossa kattoa kuitenkin DRM:n hardsubit joten niitä odotellessa kattelen mitä sattuu.

maakopla wrote: Te sitten jaksatte katsoa kiinalaisia ja Japanilaisia sarjoja :) Multa on jostain syystä menny niihi into kokonaan, en tiedä miks. Viime aikoina oon keskittyny ainoastaan Korealaisiin sarjoihin ja leffoihin.
Mä katon pääasiassa k-draamoja, vaikka monissa on nykyisin se ongelma että about eka kymmenen jaksoa on mielenkiintoisia ja loput sellaista ettei tosikaan. Kruunattuna typerällä lopulla..

Tw-draamoja katon satunnaisesti - yleensä kausittain (välillä tosi paljon ja sit en ollenkaan). C-draamoja melko harvoin (PoT taitaa olla kolmas c-drama jonka katon). J-draamoja satunnaisesti. Tykkään lähinnä mystery/suspense tyyppisistä j-draamoista (Galileo, Liar Game..). Ja tietty sit Kamen Ridereista :D

Oon vaativat katsoja :X

vrykyli
Posts: 4
Joined: Aug 26th, '08, 02:31
Location: Finland

Post by vrykyli » Aug 28th, '08, 02:18

Moiks vaan kaikille


Vaikka välillä tunteekin olevansa ehkä täysin väärässä seurassa täällä :unsure: ihmisten ylitsevuotavan pursuavine Yamapi & Oguri on hawtasdf etc. -fanituksineen, niin silti oli pakko tännekin, vihdoin kaiken sen häpeän ja freudilaiseen itsetutkiskeluun venyvien psykoanalyysien jälkeen, tulla esittäytymään. Noloa eli ei, en kuitenkaan välillä voi muuta kuin tuntea myötäelämää aina silloin tällöin, sisäisen fanipoikani - tai tyttöni - kiljuessa täysillä hengessä mukana ja roikottaessa tietokonetta parvekkeelta. Tosin kyllä sen verran myönnettäköön, että harvemmin niiden miespuolisten hottiksien takia mitään riemunkorahduksia tulee - jos itse sarjasta ei muuta katsottavaa löydy, niin tahtoo fanitus mennä enemmän siihen yleensä kauniimpaan puoliskoon. (joo, näinä androgyynien luvattuna aikakautena ei kyl aina ihan varma niistäkään tahdo olla)

Huolimatta "miehisestä" katsantokannasta, eniten sienitrippien kaltaista olotilaa aiheuttaa nämä Japanilaiset pikkupossun alias pinkin väriset, yltiömakeat lässynlää hattarasarjat. K/C/T sarjoista sitten onkin vähemmän kokemusta muutamaa randomkokeilua lukuunottamatta, ehkäpä sitten joku päivä kun alkaa imelyyden raja tulla japanin puolella vastaan ja sokerihumala muuttuu pahaksi oloksi pyörittyä siinä tivolissa riittävän kauan, on aika siirtyä muille maille.

Viimeisten aikojen shöyista on epämääräisen salakavalasti ja suorastaan tajunnan musertavasti noussut voittoon - vaikka yritän vieläkin itselleni sitä kovasti kiistää - Proposal Daisakusen. Olkoonkin tämä jopa Nobutan veroinen pläjäys kuinka sitä samaa mitä sadassa vastaavassa sarjassa aiemmin, mutta jostain sain syvempiä merkityksiä kaivettua ja pystyin tätä hyvinkin original contentina; suorastaan ylimpään hermopisteeseen menevänä maksimaalisen tunteen euforiana, katsomaan. Oh kuinka ääliöromanttisen kaunista se olikaan! vaikka välillä, tai käytännössä katsoen aina, siihen Hallelujah Chanceen levisinkin, yleensä enemmän kuin pahemmin. Noin yleisesti ottaen alkaakin sitten perussetit ja ainakin ne "most basic" -showt olla katsottu j-puolen osalta, että mikäli vähän tuntemattomampia helmiä osaatte nimetä, vaikkapa afrikan savanneilta tai bollywoodista niin aivan sama - aina parempi.

Nyt viimeisimpänä aloittettu tämä Rolling love, ja saas nähdä kuinka käy, näyttelminen tässä on ainakin ekstrahuonoa jopa normaaliin tasoon nähden :lol (mikä siis ei ole ollenkaan huono asia - tuo tiettyä rentoutta ja välittömyyttä), mutta ans kattoo kui käy.

Niin siis että terve vain.

maakopla
Posts: 299
Joined: Apr 4th, '06, 14:15
Location: Finland

Post by maakopla » Aug 28th, '08, 08:08

Nyt viimeisimpänä aloittettu tämä Rolling love, ja saas nähdä kuinka käy, näyttelminen tässä on ainakin ekstrahuonoa jopa normaaliin tasoon nähden (mikä siis ei ole ollenkaan huono asia - tuo tiettyä rentoutta ja välittömyyttä), mutta ans kattoo kui käy.

Niin siis että terve vain.
Tervetuloa joukkoon! Laita paljon viestejä :D Mä haluisin suositella sulle Korealaisia sarjoja, koska mä rakastan niitä ja katon niitä eniten ja mun elämäntehtävä on levittää niistä sanaa. :D Haluun vaan painottaa sitä, ettei kaikki oo imeliä rakkaustarinoita vaan on on niitä action pianotteisia sarjojakin. Ja etenkin leffoissa on paljon toimintaa ja vähän imelää romantiikkaa. Ehem, Mister Socrates on suosittelulistani ykkösenä. Sitten tietty guns and Talks and Holy Daddy...

Oon itekin kattonu tota Rolling Lovea. Vaan ja ainosataan siksi ku Jiro Wang on siinä *myönnettävä on* ja sit ku kokkailu on teemana. No joka tapauksessa, oon kattonu jotai 3 jaksoo ja siihen on tyssänny pidemmäks aikaa. Mä en tajuu miten ne pystyy niin huonoon näyttelemiseen. Siis, TWsarjois on yleensäkin huonompaa näyttelemistä mutta... silti olen sanaton. Olen niin pettynyt... niin pettynyt. Ja tässä välissä pitää vielä hehkuttaa TW sarjaa Wish to See you Again. Se on NIIN hyvä. Siin on Vic Zhou ja kaikkee. Se on oikeesti hyvä näyttelemän^^

Oon ruvennu kattomaan Who Are You? Ksarjaa. Sitä hehkutettiin sillo ku se tuli Tv:stä. Ei turhaan hehkutettu. Se on meinaan tosi hyvä. Mä luulin et se on jotai höpääromantiikkaa mut tää okin jotai melko vakavaa höysettynä tavallaan abstraktilla huumorilla. Olin jo ennestään Yoon Kye Sang fani (ehem, Flying Boys, ehem) mutta nyt se nous valtavasti mun respect taulukossa. Meinaan, se vaan on niin hyvä. Mä en vaan saa tarpeekseni niistä ylikauheista ilmeistä joita se pystyy tekemään sillo ku esittää isää. Ja muutenkin siin on Kang Nam Gil, josta rupesin tykkää Goongissa, se oli ehkä ainut hyvä näyttelijä koko sarjassa... Ja nyt se on Gourmetissakin. Gourmet on muuten kans aika hyvä, eikä vaan siks ku siinä on Kim Rae Won *ehem* vähän pelotti ku katoin käsikirjottajii ja toinen nimi oli tuttu Lobbyistista... jotai samaa näiden sarjojen välillä on mutta kyl Gourmet voiton vie.

sungie
Posts: 417
Joined: Nov 26th, '06, 13:00
Contact:

Post by sungie » Aug 29th, '08, 12:19

Eiköhän niitä draamasarjoja löydy laidasta laitaa, synkkiä ja lässynlässyn sarjoja sekä kaikkea niitten väliltä. Ku osaa ja viitsii vain ettiä :roll Yamapi & Oguri eivät kuulu mun suosikkinäyttelijöihin mutta valehtelisin korvat heiluen jos väittäisin ettei mun mielestä olis hyvännäköisiä =D

Mä en Vic Chouta oo kauhean usein nähnyt näyttelemässä. Enempi mua kiinnostaa sen musiikki :) Haluan kyllä nähdä sit ton Pi Zi Ying Xiong sarjan. Synopsit on ainakin hyvät.

Mä päätin ladata kaikkia mahdollisia tokusatsu sarjoja. Kuluupahan aika edes jotenkin seuraavan 4 kk:n aikana kun pääsy nettiin on silloin ilmeisesti aika rajallista. Ellen sitten mene ja kato tyyliin yhen sarjan viikossa :lol

SSpiegel
Posts: 433
Joined: Oct 26th, '07, 22:52
Location: Finland

Post by SSpiegel » Aug 29th, '08, 13:05

Mä en erikoisemmin fanita Vic Zhouta, mutta pakko myöntää itsekin, että se on varsin mainio tuossa Wish to See You Again -sarjassa. Ja tämä on totuus! :) (olen nimittäin huomannut, että jos pidän jotakuta hyvännäköisenä niin on aika sama näytteleekö se hyvin vai ei, mutta jos jonkun ulkonäkö ei miellytä ja se on silti hyvä, niin on sen sitten pakko olla oikeasti hyvä)

Pakko suositella nyt tuota uutta Seigi no Mikata -jdramaa. On muuten tämän vuoden paras sarja ja pitkästä aikaa saa nauraa ääneen. Sitä kääntää kolmekin eri tahoa, itse seuraan Massukin julkaisuja (ainakin niin pitkään kun ne jatkaa).

Ja sit suru-uutisia. Korean Sub Utd ei välttämättä käännä enää We Got Marriedia. :( Niitten kääntäjä lähti vetämään (pakollisia velvollisuuksia ilmeisesti) ja nyt ne ei löydä mistään uutta. Ihan perseestä. Sain poikkiksenikin koukkuuntumaan siihen ja nyt ei voida kumpikaan katsoa sitä enää. Ja just kun JoongBon hääkuvaukset oli ja kaikki! Siellä olis vaikka mitä hyvää tulossa. Pitää opetella nopsaan koreaa. :)

maakopla
Posts: 299
Joined: Apr 4th, '06, 14:15
Location: Finland

Post by maakopla » Sep 2nd, '08, 20:02

Mä en erikoisemmin fanita Vic Zhouta, mutta pakko myöntää itsekin, että se on varsin mainio tuossa Wish to See You Again -sarjassa. Ja tämä on totuus!
No älä. Sen roolihahmo on just täydellinen!!! Vic Zhou oli myös aikas mainio Mars sarjassa. Mä kun oon sen mangasarjan suuri fani niin olin HYVIN tyytyväinen draama versioon myös.

Oon täällä ihan rakastunut Big Bangiin ja SS501seen. Shinwaa en pystyny sulattamaan kauheen hyvällä ku se on niin bäkkärikamaa enkä jostain syystä oo ikinä pitäny ku muutamasta bäkkäreitten biisistä.

Chil Woo in ihan perseestä. Aluks mä ihan tykkäsin siitä mutta jakso jaksolta se muuttuu yhä typerämmäks Kaikki jaksot toistaa samaa kaavaa ja se on ärsyttävää. Kaiken kukkuraks kaikki näyttelijät ottaa tän niin vakavasti. Come on! Ei tätä sarjaa voi ottaa vakavasti. Sit rakkasutarinakin on kuiva ku mummon korput ja Eric nyttää kamalalta ku sen pitkä tukka on auki ja vali vali.

SSpiegel
Posts: 433
Joined: Oct 26th, '07, 22:52
Location: Finland

Post by SSpiegel » Sep 2nd, '08, 22:07

maakopla wrote:

Oon täällä ihan rakastunut Big Bangiin
Eih! Mä olen niin koukussa Haru Haruun, että se on mulla soittoäänenä! :O
Musta T.O.P on ihana! :wub: Sillä on niin kiva matala ääni ja sen räppäystyyli on super! Haru Harusta on muuten youtubessa niin monta subtitle parodya, että ei mistään muusta! Pakko ihan antaa linkki siihen parhaimpaan, kun se on ihan hillitön! :lol Click! "You know I have sensetive skin" & "It's hypoallergenic" LOL!!!111

Image
Ottaisin!
Ja sitten k-18 versio samasta kommentista :roll :
Panisin!

Ah, alan oikeasti olla liian vanha himoitsemaan nuoria poikia, mutta ei tälle hullutukselle mitään mahda. Mutta jos en oikeasti tokene tästä parissa vuodessa niin menen vapaaehtoisesti pehmustettuun huoneeseen. Ei sitä nyt koko ikäänsä voi kohdella miehiä objekteina! :P

Joo, ei tämän jälkeen voi sanoa mitään älykästä mistään. :doh:

nobutagirl
Posts: 2
Joined: Mar 17th, '08, 00:41

Post by nobutagirl » Sep 2nd, '08, 22:59

Terve vaan, taas uus suomalainen täällä! :D

Joo mä itse asiassa just pari päivää sitten latasin muutaman Big Banging biisin, mut on kyl ihan pakko sanoo, et vaikka jätkät vetää ihan hienosti, ni mä en jostain syystä vaan pysty oikein ottaan niitä vakavasti! Musta se on vaan jotenkin niin koomisen näköstä kun ne fiilistelee että 'oi beibi' ihan kybällä! Sama pätee kaikkiin muihinkin aasialaisiin RnB/råppåreihin.. en tiiä mikä siinä on... Jos niitä ei nää eli ei kato musavideoita ni sit se on helponpaa. Tosin siinä on taas just se huono puoli, koska pakko myöntää et ne on aika hyvännäkösiä! Just joo, kauheeta tilitystä mullakin...

Jos sarjoja mietitään, niin ite alotin korealaisista, mutta mulla on menny vähän maku niihin, kun ne tuppaa noudattaan aina palttiaralla samaa kaavaa. Ei niin, etteikö esim japanilaisissa, taiwanilaisissa, tai manner-kiinalaisissa sarjoissa olis niissäkin kaikissa omat juttunsa. Tosta vaan, ku joku sano että kun se Rolling Love on niin surkeesti näytelty; joo ite jaksoin kattoo ehkä yhen kolmasosan ekasta jaksosta. Mutta katottuani kiitettävän määrän muita taiwanilaisia, vaikuttaa epäilyttävästi siltä että yliampuva näytteleminen on niillä joku todella suosittu tyylilaji. :glare:

Wish to see you again on tosi hyvä (pakko korostaa ;)) ja niin oli MARSkin (huomaako et mä tykkään Vic Zhousta? ):wub:
Näitä suosittelen! Ja monia muitakin, etenkin japanilaisia sarjoja, mutta en nyt jaksa luotella enää.. tästä tuli jo aika ylipitkä kommentti

maakopla
Posts: 299
Joined: Apr 4th, '06, 14:15
Location: Finland

Post by maakopla » Sep 3rd, '08, 08:27

Wish to see you again on tosi hyvä (pakko korostaa ;)) ja niin oli MARSkin (huomaako et mä tykkään Vic Zhousta? )
Täällä Vic Zhou suur-fani ilmottautuu myös!!! Sitten vaan odottelemaan sen uutta sarjaa!

Sain juuri tietää, etä East of Edenin 2 ekaa subia on ilmestyny! Onks kukaan muu odottanu tätä "mega super hitiksi" ennakoitua sarjaa, joka tihkuu glamouria ja jossa on mahtava näyttelijäkaarti? Ennustan, että tästä tulee vähintään yhtä naurettava juttu ku Lobbyistista. Sit siihen tulee jotai 50 jaksoo ellei määrää oo vähennetty. Toivottavasti on!
Musta T.O.P on ihana!
Pakko myöntää, että tyyppi on kyllä veikeen näkönen. Siis hyvässä mielessä. Jotai viehättävää siinä on. Mä katoin eilen ton Haru Harun enkkusubeilla youtubessa. Oli kiva biisi tosin, ehkä melko klisee toi tytön kohtalo. Alko vaan vähän ärsyttää ku taisin kattoo 3 tai 4 mvtä eilen ja kaikis oli sama loppu. Tosin niitten enkkusubien takii oli vähän gay meininki välillä xD Ei se, että siinä ois jotai pahaa... mun shounen-aita rakastava puolisko herää ain avälillä ihan vääräsissä paikoissa xD

Nauroin niin paljon tota parodiaversiota!

Sitten toinen, josta mä oon viime aikoina tykänny hillittömästi on Mc Mong, se ei oo mikään kauheen hotti ja sen videot on aina hauskoja. Kaiken lisäks rakastan sen ääntä, se on just sellanen kiva. Siinä on hauska kaveri! I'm going to go crazy on mahtava biisi ja viedo myös täällä
Last edited by maakopla on Sep 6th, '08, 09:50, edited 1 time in total.

SSpiegel
Posts: 433
Joined: Oct 26th, '07, 22:52
Location: Finland

Post by SSpiegel » Sep 3rd, '08, 08:55

maakopla wrote: mun shounen-aita rakastava puolisko herää ain avälillä ihan vääräsissä paikoissa xD
Kuule, ei olekaan semmoista kuin väärä paikka kun puhutaan rakkaudesta homoerotiikkaan. Katsoin itse eilen Foo Fightersin keikan Wembleyltä ja en ole koskaan nähnyt samanlaista rakkautta kenenkään silmissä kuin silloin kun bändin rumpali silmäili bändin laulajaa rumpusettinsä yli. Asiaa auttoi kun rumpali sanoi "I love you as much as I can love a man". Jos tuo ei ole rakkautta niin ei mikään.

Lueskelin jonkun verran joskus aikoinaan shounen-ai mangaa, mutta huomasin pian olevani liian heikkohermoinen siihen. Tykkään sellaisesta pikkutuhmasta homoerotiikasta. Mun mielestä ei ole mitään pahaa löytää pientä latausta noista aasialaisista poikabändeistä. Se on kummiskin ihan puhtaasti fan serviceä, kyllä ne siellä levy-yhtiössä tietää millä sekoitetaan tyttöjen päät. Se, miksi tytöt tahtoo kuvitella, että sikahyvännäköiset nuoret pojat on homoja ja vieläpä keskenään, siitä en ole ihan varma. Luulisi, että se on kaikkea logiikkaa vastaan jos ne kummiskin haluisi ne itselleen. o_O

maakopla
Posts: 299
Joined: Apr 4th, '06, 14:15
Location: Finland

Post by maakopla » Sep 6th, '08, 09:30

Se, miksi tytöt tahtoo kuvitella, että sikahyvännäköiset nuoret pojat on homoja ja vieläpä keskenään, siitä en ole ihan varma.
Lol, tämä on totuus. Ja varsinkin Koreassa melko suosittu juttu tyttöjen kesken. En aluks vaan tajunnu mikä hinku niillä on joka ikisessä manhwassa (shoujo) aina tehä noita homofaniclubi juttuja. Mutta nyt mä tajuun koska liittyisin faniclubiin myös ja oliisn muakan kirjoittamassa kaikkia fanficejä sun muita homojuttuja innoissani. Kai se on se juttu ku ei sitä söpöä/ihanaa/komeaa/seksikästä tähtöstä itelleen voi saada niin pakko löytää joku muu ratkaisu. Mutta onhan suurin osa aasialaisien poikabändien jäsenistä melko "naisellisia" sekin aktivoi tätä shounen ai fiilistä.

Okei, poikabändit sivuun. Mutat nyt on pakko mainostaa vieläkin Mc Mongia ku se vana on niin superhyvä!!! Siinä on vasta pirteä/söpö/vauhdikas/hyper kaveri xD Mun lemppari musavideot: Ice Cream, Circus ja I'm Going Crazy. I Love You Oh Thank You on kasn hyvä mut en oikeen välitä MVstä ku siinä on tyhmä tarina (MV)
Mä tykkään ihan sikana sen äänestä, siinä on sitä jotain. Kyllä jää kaikki maialman poiakbändit kakkoseks tälle. Mä en voi sanoin kuvailla tätä rakkautta xD Tää on vähän sama juttu ku olin ekaa kertaa The Arkin keikalla ja omg Ola Salo on SIIS NIIN IAHNA! Eikä sen jälkee oo kukaan voittanu The Arkin paikkaa mun sydämestä xD Mut siis, eihän se johdu vaan Ola salosta, mä myös tykkään niist biiseist, melodioista ja sanoista.

Täs on viel kaikki Mc Mongin levyt jos ketää kiinnostaa:
Volume 1
Volume 2
Volume 3
Volume 4
Toi nelonen on siis niin ysäri ettei rajaa xD Repesin niin monta kertaa kuunnellesani.

Mäkin jäin koukkuun Big Bangin Haru Haruun, siinä vasta mahtava biisi. Toinen josta pidin oli Last Farewell. Muu tuotanto ei oikeen napannu. Latasin tossa muutaman levyn enkä tiiä... Täytynee jatkaa tutustumista.

Kdrama puolella ei mitään erikoista. Katoin 2 ekaa jaksoa East of Edenistä. Nyt on kyllä sanottava että ei, ei näin. MBC on tuhoon tuomittu, TUHOON! Tää on niin Hollywood kamaa eikä se nyt sovi tähän yhtään. Muutenkin joka kohtauksessa patsastellaan ihan ku jollain valokuvaus sessioilla. Muutamat tyypit näyttää ihan silt ku ne ois leikattu jostain ihan muualta ja liimattu päälle ja muutenkin toisi keinotekonen fiilis, ihan ku ne asuis jossai museossa. Näytteleminenkään oo ollu mitään kovin hyvää, no mä venailen sitä super suosittua ja loistokasta nuorempaa ikäryhmää. Toisaalta Lee Dan Hee... joka ei ees osaa näytellä... siis Lee Dan Hee... mä ehkä aivokuolen ennen ku saan sulatettua kaikki 50 jaksoo. Onneks on ees jotai silmänruokaa, Dennis Oh <3

Mun mielest shounen ai on just sellasta pikkutuhmaa, tai ainakin suurin osa siitä. Yaoi taas... varsinkin k18 yaoi (mun oli siis ihan pakko tsekata se ku ikäräjä oli niin korkeella. aattelin et ei voi oikeesti olla paha... ehkä mulla on vieläkin traumoja) on jotain ihan muuta. Mun mielestä varsinkin Animesta löytyy niin paljon shounen ai viittauksia ettei rajaa tai sitten shoujo ai. Mä en animee oo kyllä paljoa kattonu ku se on musta melko tylsää.

SSpiegel
Posts: 433
Joined: Oct 26th, '07, 22:52
Location: Finland

Post by SSpiegel » Sep 6th, '08, 15:20

Mä en ole ihan varma tykkäänkö mä Big Bangista ihan oikeasti vai kuuntelenko mä minuuttikaupalla p*skaa ihan vain kuullakseni 20 sekuntia TOPin räppäystä. Enivei, olen todennut tuon uuden Stand Up minialbumin ihan ok kokonaisuudeksi, kannattaa kokeilla. Videoiksi asti päässeet Intro (Stand Up), 하루 하루 (Haru Haru) ja Oh My Friend on tietenkin hyviä, mutta ne loputkin biisit on kohtuumielenkiintoisia. Espanjalaistyylinen 착한 사람 oli ehkä suosikkini. TOP featuroi myös vähän aika sitten Gummya biisissä 미안해요 (löytyy youtubesta nimellä I'm Sorry). Biisi on aika hyvä ja TOP on videossa törkeen kuuma. :heart: Oon aina miettinyt, että miksi ihmiset on niin mustiksia kun niitten idolit on tekemisissä naisten kanssa, mutta nyt tulin itsekin hieman katkeraksi. Varsinkin rilli-TOP on superihana. :wub:
Suosittelen Big Bangilta myös biisiä 거짓말 (Lies/Lie). Nii, ja sitten TOP on myös superkuuma Red Rocin Hello-videossa. :lol No joo, jos ei sit siitä enempää.

Paitsi niin, nobutagirl mainitsi, että sen on vaikea ottaa tosissaan esim. Big Bangia. Minä voin kertoa mistä Big Bangin koomisuus johtuu. Se on G-Dragonin vika. Ne sen englanninkieliset huokailut on ihan helvetin siirappisia! Tulee aina kylmät väreet, eikä ne ole ne niitä kivoja väreitä. :glare:

Kävin kattelemassa tuota MC Mongia. Se ei kyllä tosissaan ole mikään hottis, mut tykkään äänestä ja nuo biisit oli aika kivoja. Videot on tosissaan hauskoja. Tykkäsin tuossa I'm Going to go Crazy videossa siitä jalkojen tömistely tanssista.
Mä tykkään myös The Arkista. Ola Salo on ihana ja mua harmittaa kauheasti että en ole nähnyt niitä koskaan livenä. Mun suosikkikappale on It Takes a Fool to Remain Sane. Mut eipä niillä oikein huonoja kappaleita kyllä olekaan.

Draamapuolella aloitin kdraaman I am Sam. En ole tosin ehtinyt katsoa kuin kaksia jaksoa, kun koulussa on niin sairas kiire. Mut se pääosan mies on ihan älyttömän hillitön, ja sarjassa on tietenkin myös TOP (ei mulla mitään addiktiota ole :lol ). Vähän on mennyt sen rooli tässä patsastellessa, mut jospa se siitä elpyy. Ainassin luin kehuja muualta. Odotan nyt sitä sen uutta draamaa Iris, missä se on salamurhaaja (suomennetaanko assassin salamurhaajaksi?). Enivei, TOP semmoisena pahiksena voi olla kuuma. :P

maakopla
Posts: 299
Joined: Apr 4th, '06, 14:15
Location: Finland

Post by maakopla » Sep 6th, '08, 21:32

Se ei kyllä tosissaan ole mikään hottis, mut tykkään äänestä ja nuo biisit oli aika kivoja. Videot on tosissaan hauskoja. Tykkäsin tuossa I'm Going to go Crazy videossa siitä jalkojen tömistely tanssista.

Joo jalkojentömistelytanssi oli just kumaa kamaa xD Mc Mong on söpö <3 Ja se ääni, mä en tajua et miten sil voi olla niin ihana ääni. Tyypillä on oikeesti taitoo koska katoin muutaman pätkän livekonserteist ja se osas oikeesti laulaa tai no räpätä nyt osaa kuka vaan (paitsi mä). Harmittaa etten osaa koreaa ku sit tajuisin niit sen läppii ku tulee joissain biiseis. Ostin muuten sen 2 viimesimpää levyy yesasiasta, odotan innolla!!!!!!!!!!!!!
Mun suosikkikappale on It Takes a Fool to Remain Sane.
Sama täällä! Se on kyllä niin mahtava biisi. En tiedä ootko kuullu sellasta ku Kolla Kolla mutta sekin on ihan mahtava. Toisaalta en kyllä minäkään löydä The Arkilta yhtään huonoo biisiä. Jokaista kuuntelee ihan mielellään. Kannattaa tsekata The Ark livenä, niitten keikat on hillittömii (kaikki melko samanlaisii kyl toisaalta)! Tosin kuulin et Ola Salo on kasvattanu parran. En oikeen tykkää asiasta <_< harmitti ku en päässy ruissii kattomaan niitten keikkaa T_T Ja muutenki ne vois tehä muutaman uuden biisin, joku kiva uus levy ois ihan jees.
Mä en ole ihan varma tykkäänkö mä Big Bangista ihan oikeasti vai kuuntelenko mä minuuttikaupalla p*skaa ihan vain kuullakseni 20 sekuntia TOPin räppäystä.
Mul on vähän sama juttu Rainin kaa. En kyllä oo ikinä pitäny sen musiikista mutta on kattonu kaikki sen sarjat ja pidin niistä kaikista. Viime aikoina oon tuuminu et pidänköhän Rainista vaan sen takii ku se on hot vai siks et se oikeesti osais näytellä tai jotai? Mut viime aikoina se on ollu niin NOT hot koska se ei vaan osaa pukeutuu eikä laittaa hiuksii. Se tarvii ihan tosissaan jonku stylistin, oikeesti. Ja muutenki ku se oli jenkeis ja kaikkee muutam paskaa nii oon vähä pettyny siihen, se kyl tekee täs uuden sarjan mut emt. Oon siirtyny Lee Jun Ki faniks henkeen ja vereen vaikka Iljimae nyt oli mitä oli (suoraan sanottuna paskaa mut mä en sanonu tota koska kaikki sen ihkuttajafanit 13v tappaa mut) mut Jun Ki menee armeijaan kanssa pian ni mulle ei jää mitään ku Kim Rae Won, Gong Yoo ja Eric on pian kaikki siellä T_T ja ehkäpä Rain myös? Onneks Yoon Kye Sang on täällä ilahduttamassa mua, vaikka sen viimesin leffa The Moonlight of Seoul oli potaskaa, älkää kattoko sitä leffaa. Se oli NIIN HUONO!

Kerro mulle sit et onks se Iris kumaa kamaa ni mäkin vlisin kattoo sen. Onks se Japanilainen vai Korealainen sarja? Mä meinaan tykkään näist salamurhaaja jutuista aika lailla.
Big Bangilta myös biisiä 거짓말 (Lies/Lie).
Juu, täytyy löytää tämä ku kuulin et se oli joku superhypermenestys-biisi.

SSpiegel
Posts: 433
Joined: Oct 26th, '07, 22:52
Location: Finland

Post by SSpiegel » Sep 6th, '08, 22:27

maakopla wrote: Mul on vähän sama juttu Rainin kaa. En kyllä oo ikinä pitäny sen musiikista mutta on kattonu kaikki sen sarjat ja pidin niistä kaikista. Viime aikoina oon tuuminu et pidänköhän Rainista vaan sen takii ku se on hot vai siks et se oikeesti osais näytellä tai jotai?

Kerro mulle sit et onks se Iris kumaa kamaa ni mäkin vlisin kattoo sen. Onks se Japanilainen vai Korealainen sarja? Mä meinaan tykkään näist salamurhaaja jutuista aika lailla.
Oikeesti joskus ihan sikavaikeeta tietää minkä takia näistä jutuista tykkää. Kaiketi sillä ei pitäisi olla väliä, kun sama kai se on mistä nautintonsa hankkii. Ei mua ainakaan jaksa hävettää että on joku fanityttö, kun se tekee elämästä paljon siedettävämpää. Enivei, tykkään paljon asioista, joista miettii aina että miksi niistä pitää. Kuuntelen esim. yhtä törkeen ysäriä jpop-bändiä Mr. Childrenia ja en oikeasti tiedä kuuntelisinko sitä jos siinä laulettaisiin esim. englanniksi. Joskus sitä vajoaa vaan niin syvälle tämmöisiin hullutuksiin, että saattaa tykätä jostain vaikka vaan siksi että se on japanilaista. Tai korealaista. Tai minkä maan juttuihin onkaan hullaantunut.
Mut jos sitä viihtyy niin ihan sama se on miksi tykkää jostain.

Iriksesta sen verran, että joudut odottelemaan mun arviota jonkun aikaa, kun se on aikataulutettu jonnekin ensi vuoteen... :D Ja korealainenhan se on, kun TOP kerran on siinä. Siinä on siis salamurhaaja joka jahtaa salamurhaajaa. Ihanaa!

Tarina
Posts: 1
Joined: Sep 13th, '08, 01:04

Post by Tarina » Sep 13th, '08, 01:15

Wow, ei mun ihan oikeasti pitänyt tänne kirjoittaa, mutta kun oli pakko

ISO KIITOS

Eksyin Kdraaman parinn juutuubissa, kun törmäsin sellaisiin videoihin, kun Autumn Tale ja I'm sorry I love you.. sit se oli menoa.

Luin vast pari sivua täältä, ja sain monta tarpeellista vinkkiä. Olen mm. katellut We got married:ä ja miettinyt, mistä ihmeen kummasta sais selville, mitä musaa Alex laulaa, kun jätkällä on oikeesti hyvä ääni.

Clazziquai vaikuttais just sellaselta musalta, josta tykkään! En ollu sattumalta törmännyt vielä missään koreal. musaan, joka oikeesti kiinnostaisi. :cheers:

jatkan tutkailua.

sungie
Posts: 417
Joined: Nov 26th, '06, 13:00
Contact:

Post by sungie » Sep 16th, '08, 10:26

SSpiegel wrote:
maakopla wrote: mun shounen-aita rakastava puolisko herää ain avälillä ihan vääräsissä paikoissa xD
Kuule, ei olekaan semmoista kuin väärä paikka kun puhutaan rakkaudesta homoerotiikkaan. Katsoin itse eilen Foo Fightersin keikan Wembleyltä ja en ole koskaan nähnyt samanlaista rakkautta kenenkään silmissä kuin silloin kun bändin rumpali silmäili bändin laulajaa rumpusettinsä yli. Asiaa auttoi kun rumpali sanoi "I love you as much as I can love a man". Jos tuo ei ole rakkautta niin ei mikään.

Lueskelin jonkun verran joskus aikoinaan shounen-ai mangaa, mutta huomasin pian olevani liian heikkohermoinen siihen. Tykkään sellaisesta pikkutuhmasta homoerotiikasta. Mun mielestä ei ole mitään pahaa löytää pientä latausta noista aasialaisista poikabändeistä. Se on kummiskin ihan puhtaasti fan serviceä, kyllä ne siellä levy-yhtiössä tietää millä sekoitetaan tyttöjen päät. Se, miksi tytöt tahtoo kuvitella, että sikahyvännäköiset nuoret pojat on homoja ja vieläpä keskenään, siitä en ole ihan varma. Luulisi, että se on kaikkea logiikkaa vastaan jos ne kummiskin haluisi ne itselleen. o_O
Kulttuuriero myös. Esim. Japanissa ja Koreassa ei oo mikään ihmejuttu vaikka pojat kulkevat käsikädessä. Suomessa saa suurinpiirtein turpiinsa jos niin tekee.

Fan service on tietty sitä itteään. Mutta tosi monesti fanit vain kuvittelee omiansa. Esim. just mikäli yhtyeen pari jäsentä halaa toisiaan niin super fangirlit on heti kirjoittamassa fanficejä ja postittamassa 120432908430 näytönkaappausta :roll

Mulla ei oo mitään shounen-ai:ta vastaan. Animessa/mangassa en siitä välitä (johtunee ihan vain hahmoista), mutta leffat on kivoja (AnK + Takumi <3). Vaihtelua. Ja ainakin on ruutu täynnä silmäniloa 8)

SSpiegel
Posts: 433
Joined: Oct 26th, '07, 22:52
Location: Finland

Post by SSpiegel » Sep 16th, '08, 12:24

sungie wrote:
Kulttuuriero myös. Esim. Japanissa ja Koreassa ei oo mikään ihmejuttu vaikka pojat kulkevat käsikädessä. Suomessa saa suurinpiirtein turpiinsa jos niin tekee.
Tuota en tiennytkään. Ihanko niinku tavalliset ihmiset julkisilla paikoilla?

Minusta on sööttiä, jos söpöt pojat pitää toisiaan kädestä ja halailee. Jotenkin kun tuo Aasian popkulttuuri on niin erilainen ilmiö, kun ne bändit asuu yhdessä eikä suunnilleen ole hetkeäkään erossa niin joskus on vaikea kuvitella, että ne aina jaksaa olla kavereita keskenään. Siksi musta on kiva nähdä, että ne on (ainakin näennäisesti) läheisiä. (tosin mä olen ihan vakuuttunut, että ne klähmii keskenään siksi, kun ne ei voi pitää tyttöystäviä :P pitäähän sitä läheisyyttä joltakulta saada)

Ja tervetuloa uudelle tulokkaalle. Kiva jos meistä muista draama-addikteista on jotain hyötyä! :)

sungie
Posts: 417
Joined: Nov 26th, '06, 13:00
Contact:

Post by sungie » Sep 17th, '08, 07:26

SSpiegel wrote:
sungie wrote:
Kulttuuriero myös. Esim. Japanissa ja Koreassa ei oo mikään ihmejuttu vaikka pojat kulkevat käsikädessä. Suomessa saa suurinpiirtein turpiinsa jos niin tekee.
Tuota en tiennytkään. Ihanko niinku tavalliset ihmiset julkisilla paikoilla?
Julkisilla paikoillakin. Mutta erityisesti esim. koulussa. Tuo tyttökoulut/poikakoulut vaikuttanee asiaan kans? Mun japanilainen kaveri sanoi että hein lukiossa ei ollut mikään ihme vaikka joku poika istui toisen sylissä yms (hä oli siis lukiossa jossa oli sekä tyttöjä että poikia).

Yhdyn kyllä tuohon sööttiyteen :) Paitsi että sitä on yksinkertaisesti mukava kahtoa, on myös hienoa että tunteita uskalletaan näyttää. Niinku esim. ystävän halaaminen kun kyseessä on kaks miespuolista. Suomessa ollaan varsin tönkköjä.

maakopla
Posts: 299
Joined: Apr 4th, '06, 14:15
Location: Finland

Post by maakopla » Oct 2nd, '08, 09:08

(tosin mä olen ihan vakuuttunut, että ne klähmii keskenään siksi, kun ne ei voi pitää tyttöystäviä pitäähän sitä läheisyyttä joltakulta saada)
LOL! Miten suorastaan pelottavaa.
Julkisilla paikoillakin. Mutta erityisesti esim. koulussa. Tuo tyttökoulut/poikakoulut vaikuttanee asiaan kans? Mun japanilainen kaveri sanoi että hein lukiossa ei ollut mikään ihme vaikka joku poika istui toisen sylissä yms (hä oli siis lukiossa jossa oli sekä tyttöjä että poikia).
Kuulostaa musta niin oudolta kun ei ite oo tottunu näkemään tollasta. Mä en osaa kuvitella, et se ois normaalia. Kulttuurishokki!

Onks kukaan kattonu Cat Street Jdramaa? Pakko sanoo et se on ihan surkee. Ne kaikki näyttelijät on surkeita, juoni on typerä (okei, se toimi mangassa mut sit ku se tuotiin valkokankaalle niin pläts) ja sit vielä lisättiin jotai tyhmii hahmoi, joita ei ees oo mangassa. Argh, miks siitä tehtiin niin tyhmä?!!

~kani~
Posts: 31
Joined: Apr 27th, '08, 11:26

Post by ~kani~ » Oct 2nd, '08, 09:39

maakopla wrote:

Onks kukaan kattonu Cat Street Jdramaa? Pakko sanoo et se on ihan surkee. Ne kaikki näyttelijät on surkeita, juoni on typerä (okei, se toimi mangassa mut sit ku se tuotiin valkokankaalle niin pläts) ja sit vielä lisättiin jotai tyhmii hahmoi, joita ei ees oo mangassa. Argh, miks siitä tehtiin niin tyhmä?!!
olen katsonut, ja varmaan katson sen loppuun, ihan siksi kun se on niin tyhmä x).
En nyt sanoisi että ne näyttelijät kaikki on niin surkeita, on siellä pari hyvääkin, mutta ne hahmot ja juoni on niin huonoja, että hyväkään näyttelijä ei tahdo saada mitään irti, puhumattakaan keskinkertaisesta.

Loppulaulu on ihan kiva =)

Olen miettinyt tässä suomenkielisen kunnollisen subbausryhmän perustamista, kiinnostuneet voivat laittaa meiliä osoitteeseen kanilit(miukumauku)gmail.com.

SSpiegel
Posts: 433
Joined: Oct 26th, '07, 22:52
Location: Finland

Post by SSpiegel » Oct 2nd, '08, 13:03

Mä taas olen tykännyt tuosta Cat Street "minidraamasta". Varmaan kun en ole lukenut sitä mangaa niin ei ole mitään mihin voisi pettyä.. Mun mielestä se juoni ei ole ollenkaan tyhmä ja ne hahmotkin on kivoja. Tykkään varsinkin siitä änkyttävästä Goutasta ja jalkapalloilija Taiyousta. Ja siitä rehtorista, joka on aina joka draamassa rehtori. Tai ainakin melkein rehtori.
[rant]
Yksi asia mitä en käsitä on se, että miten se päähahmo muka on niin hottis. Mun mielestä se on aika keskinkertaisen näköinen nainen. Ehkä mun maku japanilaisten naisten suhteen on sitten jotenkin outo. Mun mielestä kaunein näyttelijätär on ehkä Shibasaki Kou. Tai Koyuki (olihan se Kimi wa Petton pääosanainen Koyuki? Olen niin paska muistamaan nimiä #_#) Kummiskin, se ei oo yhtään hottis mun mielestä. Yleensäkin nuo draamojen hottisnaiset ei oo koskaan hottiksia. Tai yleensäkin kun puhutaan hottiksista ja kauniista japanilais-/korealais-/taiwanilaisnäyttelijättäristä (tässä on pakko olla jotain suomen kieliopin vastaista... ) niin en ole koskaan kenenkään kanssa samaa mieltä. Se joku aasialainen kauneusihanne, you know, semmoisten klassisen näköisten aasiattarien ihailu on musta outoa, kun ne on aina ihan blandin näköisiä.
[/end of rant]

EDIT
Nii joo, se Korean Hana Yori Dangon nelikko on vihdoin julkistettu. Siinä on Lee Min Ho (kuka?) Tsukasana, Huyn Joong (SS501) Ruina, Kim Bum (kuka?) Soujirona ja Kim Joon (hehe, kuka?) Akirana. Ihan hemmetin outo casti! O_o Joko en tunne kunnolla korealaisia julkkiksia tai tähän on kyllä etsitty ihan outoja "näyttelijöitä". Hyun Joong on tietysti nätein, niin kuin Ruin pitääkin olla. Olen silti kyllä vähän pettynyt. Pitää luottaa siihen, että ulkonäkö ja eleet täsmää sit, kun itse draamaan päästään.
Oho, vilkaisinkin tuossa Draamawikiä niin tunnenhan minä tuon Lee Min Hon sittenkin. Se oli I am Sam kdraamassa Mo Se, koulun hottiksin kundi (ei tod. ollut, TOP oli kummiskin siinä draamassa... :lol ). Silti vähän outo valinta. Kim Bum ei myöskään näytä tarpeeksi vakavalta ja traagiselta niin kuin Matsuda Shota. Kim Joon on ehkä silti ihan oudoin valinta, kun Akira oli kummiskin semmoinen limaisen näköinen gigolo aina (kuulostaa paljon pahemmalta kuin pitäisi :D ), mut en mä tiedä, ei pidä tuomita vielä kun ei ole jaksoakaan nähnyt. Hauska, että sen taiwanilaisen ja japanilaisen version jälkeen jaksaa vielä innoissaan odottaa. Mut itse ainakin mielenkiinnolla haluan nähdä mitä ne tästä leipoi.

sungie
Posts: 417
Joined: Nov 26th, '06, 13:00
Contact:

Post by sungie » Oct 2nd, '08, 13:46

SSpiegel wrote: Nii joo, se Korean Hana Yori Dangon nelikko on vihdoin julkistettu.
Hyvä että valitsivat "uusia naamoja". Onhan noista kaikki näytellyt, mutta eivät oo taas niiin tunnettuja. Kim Bum on ehdottomasti hyvä valinta :) Mutta tosiaan ei oo mikään ihme etteivät ole sellaisia joita on paljon mediassa näkynyt. Sarjan tuottaja on Group Eight ja heidän sarjoissa yleensä on ei niin tunnettuja näyttelijöitä (ja sarjojen jälkeen ne näyttelijät sitten on varmasti tunnettuja XD).

maakopla
Posts: 299
Joined: Apr 4th, '06, 14:15
Location: Finland

Post by maakopla » Oct 2nd, '08, 18:43

Luin itekin jostain blogista, että nyt sitten on valinta tehty.

Lee Min Ho: aika hot
Kim Bum: ihan jees valinta. näin sen tossa East of Eden sarjassa ja vaikutti ihan lupaavalta.
Lee Min Ho: näyttää ihan Ruilta (SS501!! yay, oon nykyään niitten fani)
Kim Joon: on ihan nobody mulleki. Kuulemma jonku T-max nimsien bändin jäsen.

Huolestuttavinta on kyllä ohjaaja Jun Ki Sang
mm ohjannu:
Witch Amusement (SBS, 2007)
My Girl (SBS, 2005)
Delightful Girl Choon Hyang (KBS2, 2005)
Bodyguard (KBS2, 2003)
Okei, noi kaikki on sellasii sarjoi et ei oo kovinkaan kärjessä mulla ainakaan. Varsinkaan Delightful gil. Muistelen sitä sarjaa aina kauhulla. Ja siinä kusi muukin kuin käsikirjoitus, öhöm.

oon kyllä sungien kanssa samaa mieltä, että kiva kun valitsivat uusia naamoja. Tosin ei mua ois kyl haitannu vaik Lee Jun Ki oiski ollu Ruin roolissa. Se vaan ois sopinu siihen niin hyvin. Sit Kim Rae Won ois ollu hyvä Tsukasa^^ Mutta ovat kyllä liian vanhoja.

Odottelen innolla juonta seuraako se mangaa vaiko ei. Mä rakastan HYD mangaa, se on mun lemppari sarja IKINÄ! Ja jos se nyt raiskataan niin suutun. Okei, se raiskattiin melko lailla Taiwanilaisessa versiossa, mm Vanness Wu YÖK!!! mut siinä oli sentään Vic Zhou ja Jerry Yan ja Barbie Xu.

Taidan lähteä tähän sarjaan mukaan ilman mitän ennakkoodotuksia. Iljiame oli sellanen pettymys että hoh hoijakkaa ja 4 ensimmäistä East of Eden jakosa myöskin olivat melko surkeita. En halua pettyä enää T_T

Haluan tietää, tehdänkö tästä koulusarja vai sijoitetaanko tapahtumat johonkin muuhun ympäristöön. En ole vielä törmänny yhteenkään Korealaiseen koulusarjaan, jossa oltais lukiossa sarjan alusta loppuun. Okei, Hello Teacher oli sellanen mut siinä oli lähinnä opettaja-oppilas shde. En osaa kuvitella Ksarjaa, jossa ollaan lukiossa ja ikäsitellään oppilaiden välisiä juttuja.

SSpiegel
Posts: 433
Joined: Oct 26th, '07, 22:52
Location: Finland

Post by SSpiegel » Oct 6th, '08, 13:43

Maakopla, taidat saada pettyä taas karvaasti. Luin juuri uutisia siitä, kuka on valittu Makinoksi ja siinä samassa oli pari riviä siitä, millainen se juoni tulee olemaan. Luin siitä täältä:
Clickety-click!
Ainakin tuossa kuvassa tuo tyttö näyttää ylivanhalta. Ja liian kiltiltä myös. Makinossa oli kuitenkin jonkin verran ruutia, ainakin japanilaisessa versiossa. En oikeasti tiedä enää yhtään mitä tältä odottaisi, niin helpompi varmaan olla odottamatta mitään. Juonesta tuossa sanottiin sen verran, että "Makino" on jonkin hiton pesulan omistajien tytär ja se törmää "Doumyojiin" (hohhoh, kirjoitetaanko se edes noin?) hakiessaan jotain vaatteita jostain ja siitä alkaa sen tie tuhkimoksi. Aha. Voi olla jonkin verran raiskattu tämä versio.
No, eipä noin pienestä pätkästä tietysti voi mitään ratkaisevaa vielä sanoa, mutta oudolta kuulostaa silti. Pakko kai se on silti vaan katsoa.

maakopla
Posts: 299
Joined: Apr 4th, '06, 14:15
Location: Finland

Post by maakopla » Oct 6th, '08, 19:40

Itse asiassa tutustuin tähän Goo Hye Sun typykkään Stringest Chil Woossa. Se on kyllä aika kiltin näkönen mutta kyllä se tarpeeks nuorelta saadan näyttämään ihan varmaan, sen verran se on kyllä babyface. Mut joo, se oli ihan ok. Ei kyl mikään paras näyttelemään.

Juoni kuulostaa perus Ksarjalta. Ihan varmaan siitä tehään sellanen et eka ne on koulus ja sit koulun jälkee ku ne on töis. Sit niit koulujaksoi on on vaan max 5 tai jotai... tyypilliseen Korealaiseen tapaan... En aijo odottaa tältä sarjalta mitään mutta toivottavasti en joudu pettymään.

Itse asiassa, sen jälkee ku sain katottua Who Are You sarjan ajattelin et Go Ah Ra ois sopinu Makinon rooliin hyvin. Ei se kyl mikää kovin hyvä näyttelemään oo mutta sen rooli WAY:ssa oi tosi vaikee. Maiknon se ois pystyny vetämään kiitettävästi.

Pahin shokki oli kyllä se ku kuulin huhuja Skip Beat TWsarjasta jossa pääosassa olis Ariel Lin! HYI YÖK GAAH! PTHYI !!!!!!!!!!! Jos se toteutetaan niin mä alan pelaa venäläist rulettii ihan oikeil panoksil. Tohon verrattuna tämä Korealaisten HYG versio ei kuullosta yhtään raiskaamiselta. Mutta että Ariel Lin Kyokona..... Sitä mä en KESTÄIS IKIMAAILMASSA!!!!

SSpiegel
Posts: 433
Joined: Oct 26th, '07, 22:52
Location: Finland

Post by SSpiegel » Oct 17th, '08, 01:39

Ah, olisi koulua aamulla ja kaikkea, mutta jumituin juomaan kaljaa ja katsomaan Wish to See You Again- twdramaa, niin pakko avautua aiheesta.

Pakko sanoa, että en vieläkään pidä Vic Zhouta minään komistuksena, mutta on se vaan niin karismaattinen tässä! Tai jotenkin, ei sitä ole koskaan mitenkään erikoisemmin arvostanut tai pitänyt mitenkään ihmeellisenä näyttelijänä (en mä tosin sitä ollut muualla nähnytkään kuin Meteor Gardenissa ja Marsissa), mut se on vaan superilmeikäs. Jotenkin, joku yksi ilmekin kertoo enemmän kuin mikään mitä se voisi sanoa. (tuli myös olo, että pitäisi rakastua taas :wub:, mielellään johonkin semmoiseen kivaan mieheen niinkuin Xu Le!) Harmittavan harvoin oikeasti voi kehua jonkun näyttelijäntaitoja, varsinkin jos seuraa paljonkin uusia draamoja. (ja en noin muutenkaan arvosta näyttelijöistä oikein ketään muuta kuin Johnny Deppiä, joka on oikeasti lahjakas myös sen lisäksi että on superhottis) Aasialaisissa draamoissa se jotenkin vielä korostuu, kun niin moni (ainakin täällä subattu) on vaan jotain idolidraamoja, joiden laadusta sinänsä voidaan olla montaa mieltä. Ei sillä, nautin kyllä niistä ja tykkään hulluna katsoa niitä, mutta realistisesti ajateltuna, ei ne kyllä mitään maailman älykkäintä televisiota ole. Toinen kenen taitoja voisi kehua on Ohno Satoshi, joka on vaan loisto noin muuten tuhoontuomitussa Maoussa. Sekin osaa olla todella monipuolinen ja jotenkin samaan aikaan psykoottinen, surullinen, katuva, älykäs jne jne. Ilman sitä koko sarjaa ei viitsisi katsoa.

Mutta jatkan kaljan juontia ja WTSYA:n katsomista (vaikka kello onkin jo 04.40).

maakopla
Posts: 299
Joined: Apr 4th, '06, 14:15
Location: Finland

Post by maakopla » Oct 29th, '08, 17:12

WTSYA subbaaminen on pysähtyny hetkeks. Ihan tyhmää sinäsnä ku vana neljä jaksoo jäljellä <_< hmph.

Katoin tässä lomalla Miss Kim's million Dollar Quest ja mä RAKASTIN tätä mahtavaa sarjaa. Käsikirjoitus, nätteleminen ja ohjaaminen oli mahtavaa. Koko sarja oli täynnä absurdia huumoria ja jotain sellaista itseensä kohdistuvaa ironiaa, joka olli niin ihanaa ja hauskaa. Sweet! päähenkilöiden välinen kemia pelasi 100% ne oli yhtä ku ne oli yhdessä ja erikseen ne oli vaan puolikkaita. (pitäis päättää kirjottaaks tän vestin kirjakielellä vai ei eikä kirjottaa joka toinen lause lol) okei, pari ekaa jaksoo oli jotain "miks mä rupesin kattoo tätä?" mut sitten pikkuhiljaa mä vaan rakastuin tähän. Tää oli yks niistä sarjoista et ei sitä ees huomaa et on addiktoitunu.

Sit rupsein kattoo Save teh Last dance for me sarja aihan vaan sen takii ku mul on ikävää sitä tunnelmaa joka vallitsi Spring Waltz sarjassa (josta pidin paljonkin). Okei tää on yks niitä vanhoja sarjoja joista kaikki 50 drama cliches topicit kertoo mut kyl mä vaan tykkään. On siel muutama sellanen klisee et EI HEL*%&#£¤%¤@ mut ihan kivaa katottavaa, kumman kompatia ja tosi selvää. Pidän tosi paljon kaikesta juonimisesta. Sellasta hienon hienoa ja vihjailevaa, ehkäpä jopa piilotettua pahuutta joka jaksossa ja tois pintapuoliselta vaikuttavaa juonimista, joka oikeesti leikkaa ja syvltä. Ah, uusissa sarjoissa ei enää oel tätä. Esim East of Edenissä juoniminen on tosi pinnallista ja kömpelöä. Oon alkanu arvostaa Resurrection sarjaa vaikka siinä aika moni juttu kusee verta (ehem, se rakkauskuvio!!!) mutta juoniminen on kyllä kattomisen arvosta.

European Girl
Posts: 10
Joined: Jan 22nd, '08, 03:02
Location: Scandinavia

Post by European Girl » Nov 9th, '08, 06:25

Tietäisikö joku mistä löytäisin Yamapin nettipäiväkirjan osoitteen(englanninkielisen käännöksen siitä).
Olen myös haeskellut Newsin uuden albumin "Color" lauluja(MP3) ja niiden sanoja ja erityisesti
Yamapin esittämä "Mola". Sitten kyselisin vielä " Ginza Rhapsodya"(esittäjinä Yamapi & Keiichiro
Koyama( ei taida olla "Colo" albumilla). En ole vielä onnistunut löytämään siitä ladattavaa versiota ja sen sanoja eli jos joku tietää ...

Vierran
Posts: 142
Joined: Nov 2nd, '06, 11:47
Location: Finland

Post by Vierran » Nov 9th, '08, 09:33

Useampi ihminen kääntää tietääkseni Yamapin jwebiä, itse luen sitä yamapi_jweb nimisessä Livejournal-yhteisössä (sinun pitää olla yhteisön jäsen, jotta näet viestit).

"MOLAn" englanninkielinen käännös löytyy täältä news_jpop LJ-yhteisössä. Sama tilanne kuin yllä, eli sinun pitää olla jäsen nähdäksesi kyseinen merkintä.

Hyvälaatuisia latauksia kokonaisista lauluista ei ole vielä saatavilla koska itse levy ilmestyy vasta 19. Marraskuuta. Satunnaisia radiosta kopsattuja nauhoituksia voi kyllä löytyä silloin tällöin, esim. news_jpopissa.

Bill.Zeebub
Posts: 23
Joined: Nov 22nd, '05, 00:46

Post by Bill.Zeebub » Nov 13th, '08, 18:28

Iiro Rantala New trio kävi Koreassa soittamassa, keikka näytettiin korean tv:ssä eilen. Hyvä Iiro, tykkäsköhän ne korealaisista ruuista :D

ImageImage

Ollaan muuten kaunista kansaa me suomalaiset :lol :lol

~kani~
Posts: 31
Joined: Apr 27th, '08, 11:26

Post by ~kani~ » Nov 27th, '08, 22:42

maakopla wrote: Katoin tässä lomalla Miss Kim's million Dollar Quest ja mä RAKASTIN tätä mahtavaa sarjaa. Käsikirjoitus, nätteleminen ja ohjaaminen oli mahtavaa. Koko sarja oli täynnä absurdia huumoria ja jotain sellaista itseensä kohdistuvaa ironiaa, joka olli niin ihanaa ja hauskaa. Sweet! päähenkilöiden välinen kemia pelasi 100% ne oli yhtä ku ne oli yhdessä ja erikseen ne oli vaan puolikkaita. (pitäis päättää kirjottaaks tän vestin kirjakielellä vai ei eikä kirjottaa joka toinen lause lol) okei, pari ekaa jaksoo oli jotain "miks mä rupesin kattoo tätä?" mut sitten pikkuhiljaa mä vaan rakastuin tähän. Tää oli yks niistä sarjoista et ei sitä ees huomaa et on addiktoitunu.
Itse katsoin myös kyseisen sarjan :D tosi hyvä. Se, hmm en enää muista nimeä, mutta se rikas naikkonen joka vei päähenkilön sulhasen, sai todella sappeni kiehumaan, vaikka oikeastihan se oli tosi ilmeetön. Ehkä juuri se ilmeettömyys oli niin kiukuttavaa =D... Ihan eri asia kun jossain japsisarjassa juonitaan oikein hampaat irveessä ja silmät kiiluen.

Pidin tosi paljon sarjan keskijaksoista... Ihan lopussa alkoi mennä turhan lällyksi. =S Hivenen enemmän pussailua yms ois voinu olla :whistling: mut sehän nyt on maku asia. Todellakin yksi parhaimmista sarjoista mitä olen katsonut. =D se vuoraisäntäperheen poika+mallityttönen oli musta tosi söpö pari :wub: Joku sentinvenyttäjä saattaa saada jopa extreme-säästövinkkejä ;D

Tällä hetkellä seuraan aika montaa japsisarjaa :S tarkotus ei ollut mutta uusia jaksoja odotellessa tuli tartuttua seuraavaan sarjaan... Eli
- Ryuusei no kizuna (eng soft subs): Aloin katsomaan lähinnä näyttelijöiden takia, juonikuvio vaikutti turhan yksioikoiselta. Mutta nyt alkaa käydä kiinnostavaksi kun kaikki ei olekaan niin mustavalkoista...
- Innocent Love (jap soft subs): aloin katsomaan - yllätys yllätys - päänäyttelijän takia, mutta juonikin vaikutti mielenkiintoiselta. japani sarjassa on suht. helppoa - mikä myös tarkoittaa sitä että kovin uusista asioista muihin sarjoihin nähden ei puhuta... Sarjaa katsoessa voi aistia pinnan alla kytevän vihan/väkivallan. Toisaalta välillä minuutteja tuhlataan ylettömään söpöstelyyn =( Miespääosan esittäjä on ainakin minulle tuntematon suuruus :S
- Bloody Monday (Eng Hard Subs): Piristävän erilainen näihin yleensä seuraamiini romanttisiin komedioihin verrattuna ^^ Pääosan esittäjä on TODELLA kehittynyt pari vuotta sitten ilmestyneestä 14 sai no haha:sta jota erehdyin muutaman jakson katsomaan vast'ikään. Alkoi vain kesken vakavan ja vaarallisen tilanteen naurattaa kun tajusin että jätkällähän on kajalia =P noh, aika emoksi tyyppi muutenkin stailattu.
- Celeb to Binbo Tarou (eng soft subs/ilman subbeja): Rahalla ei saa kaikkea - söpöilysarja, mutta viihdyttävä. Lähinnä olen addiktoitunut Alice-sanin jatkuvasti vaihtuviin asuhin =D Tarou on hivenen epäuskottava hahmo välillä... Aina kun näyttelijä alkaa selvästi päästä sinuksi hahmon kanssa, ohjaaja/käsikirjoittaja laittaa hänet tekemään/sanomaan jotain typerää tai lapsellista. Pääparin välillä synkkaa ihan kivasti, mutta tuntuu että koko ajan on menossa jokin ihme sähellys että niillä ei ole niitä kahden välisiä kohtauksia. Äitipuoli on rasittava. Ex-poikaystävä on aika hottis ^^
- Koizora (sarsin eng hard subit): Ekan jakson katsottuani päätin että voisihan tämän katsoa, kun on lyhytkin. Jätkä on omituisen näköinen :( tyttö on tuttu taannoisesta tokyo shojo.sta, tosin tänne ei upattu hänen kohdaltaan kuin yksi(?) jakso.

Jooh, vaikuttaa että en omista omaa elämää ollenkaan kun näin montaa ehdin seurata x) totuus on, että olen flunssan kourissa kotona eikä ole muuta tekemistä. =P ja eihän näitä tule kuin n. 1 päivässä =)

SSpiegel
Posts: 433
Joined: Oct 26th, '07, 22:52
Location: Finland

Post by SSpiegel » Nov 28th, '08, 00:33

kani, mehän vilkuillaan ihan samoja sarjoja! :)

Mäkin aloin kattelemaan tuota Ryusei no Kizunaa, vaikken pitänyt niin Ninosta, Todasta kuin Nishikidostakaan, mutta nyt tykkään kaikista kolmesta. Tykkäsin ehkä ihan eniten niistä alkupään huumorijaksoista, mutta kyllähän se järkeen käy, että jännityssarjassa pitää se jännityskin alkaa jossain vaiheessa. Joka tapauksessa tosi vakaa sarja, ei ole tarvinnut hampaita kiristellä katsoessa vaan tuntuu, että aina loppuu liian aikaisin. Roolisuorituksetkin on nappiluokkaa.
Innocent Loveakin aloin katsomaan vaikken pidä yhtään Horikitasta. Se mies on musta superhelluinen, niin mahtava hymy! :heart: Mut aika outo se sarja on kyllä, kattoo nyt mitä siitä oikein tulee.
Bloody Mondayta odottelin aikaisemmin kuin kuuta nousevaa, mut en mä sit ole kuitenkaan ollut niin vakuuttunut. Jotenkin... se vääntää niin tosissaan se sarja, että tuntuu hölmöltä. Tai, vois jotenkin olla jotain kevyttäkin vähän siellä välissä, mut se on koko ajan jostain pommiuhkasta toiseen ja Miura Haruma näyttää koko ajan siltä, että sillä on paskat housussa. Ei jees! :(
Celeb to Binbo Taroa katsoin yhden jakson ja totesin, että se on tämänhetkiseen mielentilaani aivan liian älytön. Katsoin myös just tänään jakson Scrap Teacheria, joka oli koulukomediaksikin aivan totaalisen yli vedetty. Äh, enpä tiedä.
Koizoraa olen päässyt eteenpäin 1,5 jaksoa, mutta se poika on vaan niin älyttömän näköinen että en tiedä pääseekö tästä nyt enää etenemään... :crazy:

Mut ihan parasta on tällä hetkellä kdraama Painter of the Wind! :heart: :heart: :heart: :wub: :wub: :wub:
Visuaalisesti vailla vertaansa ja siinä on pojaksi pukeutuva tyttö! Semmoiset on mun suosikkeja! Ja tää ei sit ole mikään Horikita HanaKimissä, vaan oikeasti unohtaa, että se on tyttö. Huh, loistava!
Beethoven Virus on myös hyvä, tosin juutuin siinä jaksoon 9, kun meni niin pahaksi se tilanne, että en ole uskaltanut katsoa mitä siinä käy. :faint:
Niin, ja katsonhan minä myös Worlds Withinia (aka the World That They Live in) ja käy ihan hulluna hermojen päälle ne päähahmot, mutta aihe on kohtuukiinnostava ja jotenkin ehdin jo kiintyä niihin sivuhahmoihin, niin pakko kait se on kattoa.




Ja koulussakin pitäis käydä.

Nyuu
Posts: 2
Joined: Mar 21st, '07, 17:20

Post by Nyuu » Feb 14th, '09, 19:09

hmm herätellääs tätäkin foorumia :D
Onkos suomisubeilla tullu enemmänkin jdramaa kuin 1 littoru no namida ja taiyou no uta?
nodame no cantabilestä tuli kai pari jaksoa mut sit tyrehty

kakeya
Posts: 5
Joined: Dec 31st, '08, 22:40

Post by kakeya » Feb 14th, '09, 19:50

Indexistä näyttäis löytyvän vielä Zettai Kareshiin yhden jakson verran, mutta sekin on tullut yli puoli vuotta sitten eli epäilen kyseisen projektin jo kuolleen...
Suomisubeihin ei näytä löytyvän tarpeeksi innostuneita tekijöitä varsinkin, kun suosittuihin sarjoihin löytyy jo käännökset englanniksi ja kyseinen kieli useimmilta suomalaisilta luontuu jopa paremmin kuin toinen kotimainen kieli. Ja vaikka suomalaiset subit sarjaan löytyisikin niin valitsisin itsekin valitettavasti sen englantilaisen version, pysyy samalla kielipää kunnossa, vaikka englanninopiskelussa nyt pieni paussi onkin :D

SSpiegel: mistä hankit sigiin keskimmäisen kuvan? GaEulxYiJung on joku täydellisin pari ikinä *nosebleed* XD

SSpiegel
Posts: 433
Joined: Oct 26th, '07, 22:52
Location: Finland

Post by SSpiegel » Feb 15th, '09, 15:58

kakeya wrote:
SSpiegel: mistä hankit sigiin keskimmäisen kuvan? GaEulxYiJung on joku täydellisin pari ikinä *nosebleed* XD
Tein sen itse. Kuvat löytyivät Asianfanaticsin galleriasta, sinne pitää kirjautua, jos tahdot niitä kuvia lähemmin katsoa. En ole kovin hyvä photoshopissa, mutta teen mieluummin sigit itse, ettei tartte ketään creditoida. :) (tuota saa kyllä käyttää, kunhan ottaa ja tallentaa itselleen sen johkin. krediittiä ei tartte kun se on niin huono)
Olen ihan sydän syrjällään Ga Eulin ja Yi Jungin romanssista. :wub:

micante
Posts: 19
Joined: Apr 30th, '07, 18:37
Location: Finland

Post by micante » Mar 15th, '09, 20:31

tuli sellanen olo että tänne piti nyt vaa tulla sanomaan jotain... viimeksi joskus 2007 oon ehkä jotain kirjoittanut XD

jup eli nykyään 20vuotias, draama addicti hml:stä.
muutama sarja taitaa jo olla takana. tällä hetkellä TW on se joka uppoaa parhaiten. Vic Zhou sarjat :D :D

onko muuten koskaan kukaan pohtinut tai pitänyt jotain draama miittiä?

täs samalla vois kysyä et olisko kellään ehdottaa jotain hyvää japanilaista uutus sarjaa...?
oon tosin jo katsellut love shufflea...ja mei-chani...

vähän ehkä random post. piti vain yrittää kommunikoida muun maailman kanssa eikä vain tuijottaa draamaa xD

SSpiegel
Posts: 433
Joined: Oct 26th, '07, 22:52
Location: Finland

Post by SSpiegel » Apr 27th, '09, 06:29

Täällä kun on noita Vic Zhou faneja enemmänkin, niin onko kukaan vielä katsellut Black&Whitea?
Itse katsoin juuri ensimmäisen jakson ja pakko sanoa, että oli se odotuksen arvoinen. Vic Zhou oli superhyvä ja ältsin söpö siihen päälle. Sarjakin näytti tavallista laadukkaammalle, huumoria oli silleen mukavasti, mutta ei ollut sellaista perinteistä taiwanilaista hömppähuumoria. Tykkäsin!
Tulispa äkkiä lisää! :heart:

micante
Posts: 19
Joined: Apr 30th, '07, 18:37
Location: Finland

Post by micante » Apr 27th, '09, 12:50

Ei ole vielä tullut katsottua.
Mutta kyllä vielä joku päivä tulee! Onhan siinä sentään Vic Zhou ;P
Mut en mä sitä pakolla ala kattoon jos se ei ole hyvä (vaikka olisi Viciä)

maakopla
Posts: 299
Joined: Apr 4th, '06, 14:15
Location: Finland

Post by maakopla » May 20th, '09, 15:19

Uu jee, lisää Vic Zhou faneja. JEEE!!! Juu, mulla on vielki Wish to see you again kesken.

On tullu pidettyy taukoo kun on toi elämä vioeny niinpaljon aikaa. En oo kattonu draamoja varmaan puoleen vuoteen, mitä nyt muutama jakso siel sun tääl.

Nyt hukun tohon East of Eden Ksarjaan. Tuli viime aikoina katottuu jaksot 17-21. Joo, onhan se ihan ok... Oon kuullu et jakson 35 jälkeen se hauskuus vasta alkaa. Pääasia ettei oo tylsistyttävä. Tauon jälkeen sarjasta on tullu tavallaan parempi. Nyt ku sekin on tiediossa et Lee Dan Hee lähtee hevon kuuseen sarjasta ni voi jatkaa kattomista hyvillä mielin.

Tuli katottuu sellanen Ksarja ku Prince's first love, tai no, viel jotai 4 jaksoo jäljellä. Kaikkien aikojen paskuusennätys rikki!!! Tässä sarjassa kusee kaikki: käsikirjoitus, puvustus, meikkaus, ohjaus, kuvaus ja KAIKKI!!!!
Mut ihan parasta on tällä hetkellä kdraama Painter of the Wind!
Katoin pari jaksoo, ei voi jättää crossdressing sarjaa väliin. Vaikutti ihan ok sarjalta vaikkei se mie ssiinä ollutkaan sit kauheen komee. Mut se tyttö on nätti.

Sit aloin kattoo vanhaa kunnon Ksarjojen klassikkoo Sandglass sarjaa. Ah, se on niin kummisetäääää. Vähän sekava alku mut eiköhän tuo tuosta.

shayla
Posts: 142
Joined: Mar 5th, '04, 20:31
Location: Finland

Post by shayla » May 25th, '09, 02:24

Moikka taas!

Yritän jo kolmatta kertaa katsoa Tazza sarjaa joka on korealainen. Ei vaan yhtään ole mielenkiintoinen ja vasta 12 jaksoa katsottu. Pääosan esittäjä oli ekassa korealaisessa/aasialaisessa sarjassa jonka katsoin, siis Jang Hyuk (sarjassa Bright Girl) mutta tässä sarjassa ei kylläkään yhtään nappaa. Toivottavasti jaksan tämän katsoa pois ja se naisnäyttelijä oli niin hyvä toisessa sarjassa eli Fantasy Couple-sarjassa.

micante
Posts: 19
Joined: Apr 30th, '07, 18:37
Location: Finland

Post by micante » Jun 12th, '09, 09:21

no ei kait sitä kannata kattoa jos ei nappaa ;P

On mullakin joku yamapi sarja vielä kesken koska se ei vain innostanut. tosin sen rooli on aika minor siinä, mut anyway. Kyl mä aika lyheen lopetan jos juttu vaikuttaa tylsältä.

En oo taas vähään aikaan kattonut draamaa kun on ollut muuta... taas vois kysyä osaako kukaan sanoa jotain sarjaa joka on juuri tällä hetkellä Hot and New? :D

Vierran
Posts: 142
Joined: Nov 2nd, '06, 11:47
Location: Finland

Post by Vierran » Jun 12th, '09, 12:45

Micante, suosittelen tosi paljon Black & Whitea! Kaikki tähän mennessä esitetyt 18 osaa olen nähnyt ja sarja vain paranee mitä pidemmälle se etenee. Käsikirjoitus on hyvä, tuotantoarvot on melkein kuin elokuvasta ja kaikki näyttelijät (Vic Zhou mukaanlukien) ovat erinomaisia.

SSpiegel
Posts: 433
Joined: Oct 26th, '07, 22:52
Location: Finland

Post by SSpiegel » Jun 12th, '09, 12:58

Black and White on just parasta! Vic Zhou on ehkä ihqin ikinä sen kainalokotelonsa kanssa. Viilein tapa pitää mukana asetta, minun mielestä! :heart:
Pakko vaan sanoa, että juoni on kyllä sitä luokkaa, että välillä ei meinaa ymmärtää, että mitä oikein tapahtuu. Hahmojakin on miljoona niin sitten jos joku lahdataan tai joku lahtaa niin ei meinaa muistaa, että oliko se joku merkittäväkin tyyppi. Mut olen viihtynyt kyllä ihan älyttömän hyvin sarjan parissa. Ahmin jonkun yli kymmenen jaksoa ihan vaan parin päivän aikana. Mutta petyn kyllä hulluna, jos ne ei selitä niitä kaikkia tapahtumia hyvin.
Älä katso, jos et ole katsonut vähintään kaikkia tähän asti subattuja jaksoja!
Hämää ihan hulluna kaikki noi säädöt Pi Zin ja Chen Linin välillä. Ei kai ne oikeasti voi sisaruksia olla, eli jos Pi Zi on sen triadipomon poika, niin Chen Lin ei tasan ole sen biologinen tytär. Se isäkin rupesi heittämään jotain juttua, että se kielsi sitä tytärtä sekaantumasta siihen sen aseman takia... Selvä vihje! Pää paahtaa oikeasti tuhatta ja sataa, kun yritän miettiä kuka on kuka ja minkä takia ja ketkä päätyy lopussa yhteen! :D

Vierran
Posts: 142
Joined: Nov 2nd, '06, 11:47
Location: Finland

Post by Vierran » Jun 12th, '09, 13:58

SSpiegel wrote:Älä katso, jos et ole katsonut vähintään kaikkia tähän asti subattuja jaksoja!
Hämää ihan hulluna kaikki noi säädöt Pi Zin ja Chen Linin välillä. Ei kai ne oikeasti voi sisaruksia olla, eli jos Pi Zi on sen triadipomon poika, niin Chen Lin ei tasan ole sen biologinen tytär. Se isäkin rupesi heittämään jotain juttua, että se kielsi sitä tytärtä sekaantumasta siihen sen aseman takia... Selvä vihje! Pää paahtaa oikeasti tuhatta ja sataa, kun yritän miettiä kuka on kuka ja minkä takia ja ketkä päätyy lopussa yhteen! :D
Juoni ja henkilöhahmojen paljous todellakin pistää pään sekaisin! Tossa on niin paljon twistejä ja salajuonia, ettei ikinä voi olla varma kuka oikeastaan on kenenkin puolella.
Zai Tian (eli Pi Zi) ja Chen Lin ei kyllä tasan tarkkaan ole sisaruksia, vaikka mitä väitettäis! Ihan hyvä vihje oli miten ympäripyöreitä isän kommentit oli asiasta. Tietenkin tällä hetkellä on tärkeintä että ZT ja CL uskovat olevansa sisaruksia.

Mark Chaon ja Sonia Suin seksikohtaus viimeisimmässä jaksossa meinasi pudottaa silmät päästä. Enpä ole tottunut näkemään tuollaista menoa aasialaisissa draamoissa :sweat: !!

SSpiegel
Posts: 433
Joined: Oct 26th, '07, 22:52
Location: Finland

Post by SSpiegel » Jun 12th, '09, 14:16

Vierran wrote:
Juoni ja henkilöhahmojen paljous todellakin pistää pään sekaisin! Tossa on niin paljon twistejä ja salajuonia, ettei ikinä voi olla varma kuka oikeastaan on kenenkin puolella.
Zai Tian (eli Pi Zi) ja Chen Lin ei kyllä tasan tarkkaan ole sisaruksia, vaikka mitä väitettäis! Ihan hyvä vihje oli miten ympäripyöreitä isän kommentit oli asiasta. Tietenkin tällä hetkellä on tärkeintä että ZT ja CL uskovat olevansa sisaruksia.

Mark Chaon ja Sonia Suin seksikohtaus viimeisimmässä jaksossa meinasi pudottaa silmät päästä. Enpä ole tottunut näkemään tuollaista menoa aasialaisissa draamoissa :sweat: !!
Juuri tuon juonen kompleksisuuden takia toivon, että ne on siellä käsikirjoituspäässä miettineet asiat loppuun, ettei sitten lässähdä koko homma, kun tekivät liian monimutkaista kaikesta eivätkä osaa sitten viedä loppuun niitä. Jänskättää, että miten kaikki selviää!
Seksikohtaus oli muuten kuuminta hottia, vaikka se nainen onkin joku kieroilija! Olen tosi tyytyväinen, kun tämä on vähän rohkeampi sarja, tykkäsin erityisen kovasti esim. siitä kun on ainakin pariin otteeseen flipattu eli näytetty keskisormea. Ei semmoistakaan missään näytetä!
Mut jotenkin en tykkää tuosta sisarusjutusta yhtään. Se on jotenkin niin... melodramaattista. Ei niillä muutenkaan kovin lujaa mennyt, kun Pi Zi oli niin hemmetin vastahakoinen joka tapauksessa. Se mäkkärin tytön räjäyttäminen oli myös perseestä, hauska Pi Zi on ehdottomasti paljon kivempi kuin emo-Pi Zi. Silti, on kyllä ollut ihan älyttömän viihdyttävää!

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests