Finnish D-Addicts

speak whatever language you like here.
micante
Posts: 19
Joined: Apr 30th, '07, 18:37
Location: Finland

Post by micante » Jun 13th, '09, 05:52

All right. Ehkä mä siis katon sen tässä lähi aikoina :D

~kani~
Posts: 31
Joined: Apr 27th, '08, 11:26

Post by ~kani~ » Oct 3rd, '09, 20:24

woah, voisi taas itsekin pitkästä aikaa tänne jotain kirjoitella =P
nyt En ole uusista j-sarjoista katsonut kuin Buzzer Beattia ja pari jaksoa orthos no inua, jota en kyllä jaksanut yhtään...
Aloitin nyt tylsyyksissäni katsomaan korealaissarjaa sweet 18, vaikka voin jo parin ensimmäisen jakson jälkeen arvata juonen :D
Koulu alkoi, niin ei pysty hirveästi katteleen... Ja en ole löytänyt hyviä sarjoja, vanhoista ne helmet alkaa olla jo katsottu. :( ;s
Tai sitten olen liian kriittinen. Korealaissarjat alkavat muistuttaa toisiaan muutaman jälkeen, en kestä kiinalaisten ylinäyytelemistä ja japanilaissarjoissa oikeasti hyviä kässäreitä on noin yksi vuosineljänneksessä ;(
Tahtoo lisää Love Shufflea 0//

Mutta elän toivossa :D olisiko kellään mielessä jotain sellaista korealaista sarjaa, jossa EI ole sitä bitchiä johon päähenkilömies on ihastunut, tai muutakaan kolmiodraamaa. :( Tai kiinalaissarjaa, jossa ei ole liioteltuja ilmeitä... Tai jotain herttaista japanilaista :)

Malboro
Posts: 12
Joined: Jun 5th, '07, 09:08
Location: Finland

Post by Malboro » Oct 13th, '09, 13:50

Voisihan sitä itsekin tänne kirjoitella jotain. Nyt kun pitkän tauon jälkeen taas vihdoin jaksanut alkaa katsomaa jotain. Lähinnä tullut viimeisen kk aikana katsottu kdrama ehkä vähän liikaakin :D .

Täytyy kyllä sanoa että Lee Joon Ki :wub: on aivan huippu näyttelijä ^^. Tullut juuri katsottua Iljimae ja Time Between Dog and Wolf. Molemmat ehdottomasti katsomisen arvoisia sarjoja.

Myös Coffee Prince tuli katsottua ja tykästyin saman tien Yoon Eun Hye :wub: . Tuokin ehdottomasti parhaimmistoa.

Nyt sitten yrittänyt katsoa Goong:ia Yoon Eun Hye takia. Mutta en ainakaan vielä 2 jakson jälkeen ole päässyt mukaan. Mutta yleensähän siinä menee pari jaksoa ennen kuin sarja kunnolla pääsee alkuun. Ja tuohan on vielä vähän pidempi sarja.

Ja vielä vähän harvinaisempaa sarjaa aloitellut katsomaan She is Nineteen. Tuokin tuntuu vastaa 3 jakson jälkeen alkamaan kunnolla. Kait tuostakin loisto sarja voi tulla :)

My Girl ja Winter Sonata taitavat olla seuraavat sarjat, joita alan katsomaan.

Niin ja joskus muinoin on tullut katsottua Full House, joka on myös todella hyvä, vaikka se ei nyt ihan parhaimmistoon taida omalla listalla päästä.

Muuten sitten tullut katsottua joskus viime vuonna jdrama, joista voisin oikeastaan suositella kaikkia joita olen katsonut:

Hana Yori Dango
Orange Days
Long Vacation
GTO: Great Teacher Onizuka
Taiyo no Uta
Odoru Daisousasen (tätä en nyt loppuun vielä ole jaksanut katsoa). Mutta elokuvat olivat aika loistavia. Niiden ansiosta näihin dramoijen pariin eksyin :D

EDIT: Lueskelin tässä vähän vanhempia viestejä ja huomasin että vissiin suurin osa täällä taitaa olla naisia :O
EDIT2: Itse en ole kauheasti seurannut 2009 kdramoja, kun niin paljon vanhempiakin vielä katsomatta. Mutta mitä olen huomannut, niin Boys Before Flowers taitaa olla aika suosittu. 2008 taitaa sitten juurikin olla tuo iljimae ja Hong Gil Dong suosituimpia tai ehkä joku One Mom and Three Dads vois olla myös hyvä.

sansain
Fansubber
Fansubber
Posts: 112
Joined: Mar 15th, '08, 13:00
Location: Finland

Post by sansain » Nov 25th, '09, 04:38

Moro vaan kaikille. Aloin tuossa tuoretta kdraamaa katsomaan ja niinhän siinä kävi, että siihen jäi heti koukkuun.
Tämän lopputuloksena tuonne subipuolelle ilmestyi IRIS-sarjan eka jakso härmäksi viännettynä.
Käykääs kattoon onko siitä mihinkään. ;)

btw. Täältäkin ääni Yoon Eun Hye:lle, Prinssit ja My Fair Lady tullut jo katsottua. =)

sungie
Posts: 417
Joined: Nov 26th, '06, 13:00
Contact:

Post by sungie » Nov 25th, '09, 05:08

^ Käännötkö muuten koreasta vai enkusta?

~kani~ wrote:olisiko kellään mielessä jotain sellaista korealaista sarjaa, jossa EI ole sitä bitchiä johon päähenkilömies on ihastunut, tai muutakaan kolmiodraamaa. :( Tai kiinalaissarjaa, jossa ei ole liioteltuja ilmeitä... Tai jotain herttaista japanilaista :)
lmao sellasta k-draamaa ei oo olemassakaan jossa ei oo kolmiodraamaa. Se on k-draamoissa ihan olennainen. Toisissa sarjoissa sitä esiintyy vaan voimakkaammin ku toisissa. Tsekkaa joku sellanen jota on esitetty siihen aikaa ku muksutkin kahtoo töllöä (en tarkota että eti joku lastensarja :D). Mitä myöhäisempi esitysaika, sitä "pahempi" mitä tulee kolmiodraamoihin ym.

Liioitelluilla ilmeillä taidat viitata enempi tw-draamoihin ku kiinalaisiin sarjoihin. Tsekkaa jotain mainland draamoja. Eivät ehkä oo aivan yhtä tunnettuja ku tw-draamat, koska niissä ei pahemmin idoleita oo, mutta ovat näyttelemisen osalta ehdottomasti parempia. Jotain vakavampia tw-draamoja: The Graduate, Life Story collection.

Sakari
Posts: 147
Joined: Jan 24th, '06, 09:20

Post by Sakari » Nov 25th, '09, 08:20

~kani~ wrote: Mutta elän toivossa :D olisiko kellään mielessä jotain sellaista korealaista sarjaa, jossa EI ole sitä bitchiä johon päähenkilömies on ihastunut, tai muutakaan kolmiodraamaa...
Oma tämänhetkinen suosikkini on 보석 비빔밥/Boseog bibimbab/Assorted Gems. Yritin tässä miettiä, ja on siinä ehkä pari kolmiotilannetta ollut, mutta niistä on selvitty tosi äkkiä.

sansain
Fansubber
Fansubber
Posts: 112
Joined: Mar 15th, '08, 13:00
Location: Finland

Post by sansain » Nov 25th, '09, 14:36

sungie wrote:^ Käännötkö muuten koreasta vai enkusta?
Yllättäin enkusta :lol Korea on sen verran vaikea, mutta samalla mielenkiintoinen
kieli, että jonkinmoinen itseopiskelu on vasta suunnitteilla.

Viggen
Posts: 8
Joined: Oct 26th, '06, 11:47
Location: Finland

Post by Viggen » Feb 5th, '10, 19:21

Tervepä vaan kaikille pitkästä aikaa. Enpä oo pitkään aikaan tätä d-addictsin foorumi-osiota selaillu. Mutta nyt otin itseäni niskasta kiinni ja tein ensimmäisen postauksen piiiiitkään aikaan.:D

Sori, kadetti S., unohdin jo sun nickin. Tai jos en unohtanu, niin en sitä ainakaan täältä löytäny... :unsure: Joten jos näät tän viestin, niin pistä toki yv:tä.

PS. Suomisubien seedaus jatkuu entiseen malliin. Ennen koneen tyhjennystä taisi Taiyou no Utan ja 1LOTin seed olla yli 400 gigaa kummallakin. 8)

vrykyli
Posts: 4
Joined: Aug 26th, '08, 02:31
Location: Finland

Post by vrykyli » Feb 6th, '10, 12:39

Hah, hyvä kun pistit tänne viestiä, hetken kesti muistella mikä se sinunkaan nick sitten oli =D. Ei mut joo, olipahan tääkin osoitus taas siitä kuinka pieni paikka Suomi oikein taas onkaan, todennäköisyydet kuitenkin törmätä addictsilaisiin jossain kainuun korvessa on varmaan aika pienet =)

Mut joo, pistän yv:tä kunhan pääsen jostain tietokoneen ääreen, näistä kännyllä kirjoituksista ei välttämättä tuu aina yhtä koherentteja.

HongKongChick
Posts: 226
Joined: Mar 17th, '10, 20:12
Location: Hong Kong

Post by HongKongChick » Mar 22nd, '10, 16:47

Hei kaikille

ok, sorry, i know i am not Finnish. but i just wanna ask that in Finland, do you all have Asian fever like the US?

oh btw. gosh, you guys have some hot guys there! and ice hockey guys...oh.... :wub:

TiV0
Posts: 4
Joined: Aug 1st, '10, 04:50
Location: Finland

Post by TiV0 » Aug 13th, '10, 10:31

Mie oon ny täs vuosien välil aina kattonu jotai mielenkiintoista j-dramaa.. Mutta nyt sit tänä kesänä j-drama iski muhun kunnolla kun katoin kaverin kanssa Last Friends.. yeah yeah I know I'm a guy.. mut silti tuo Ruka (Juri Ueno), jokainen katottuaan Last Friendsin, tietää minkälaiset halut se herättää homoissa ja heteroissakin.. Siitä lähtien mie oon fanittanu Juri Ueno:a.

Anyway täs miun j-dorama lista.. :)

- Beach Boys
- GTO
- Yasuko to Kenji
- Summer Snow
- Orange Days
- Nodame Cantabile (tosiaan piti kattoo anime ensin.. kihihihi.. :P )
- Joudan Janai! (You Gotta Be Kidding!)
- Last Friends (ehdottomasti miun lempi j-dorama ikinä)
- Tsubasa no oreta tenshitachi (4 osainen mini tv sarja)
- Sunao ni Narenakute

Jos satutte huomaamaan tosta Orange Days:ta lähtien näyttelee Juri Ueno, and she's awsome. Suosittelen Last Friendsia ehdottomasti.. :)

sit on muita japanilaisia leffoja mitä pitäs katottua ja on tullu aika paljonki katottua, mut en jaksa niitä listailla.. :D


JA VOISIKO SEEDATA/UPLOADATA JONNEKIN NODAME CANTABILEN JAKSOT 1-2 JOTKA ON SUOMENNETTU!




____________________

HAVA-RAVA
Posts: 67
Joined: Dec 10th, '10, 11:40
Location: Finland
Contact:

Post by HAVA-RAVA » Dec 10th, '10, 21:51

Täs yks suomalainen : DD

Mun listat on liian pitkiä tänne laitettavaks, mutta dramaa oon kattonut 2008 joulukuusta asti : D ja tähän mennessä katottuna 180 dramaa/leffaa (suurin osa dramoi : D)

ja joo oon addicti : D musiikki ja drama addicti XD

Muikea
Posts: 3
Joined: Dec 25th, '10, 23:11
Location: Finland

Post by Muikea » Dec 26th, '10, 01:25

Tässä yksi suomalainen lisää. Itse katselin alunperin japanilaisia draamoja, mutta viimekuukausina on tullut kiinnostusta myös korealaisia sarjoja kohtaan. Olen katsonut korealaisversion tuosta Boys Over Flowerista. Olihan se vähän liian melodramaattinen ja jonkin verran pitkäveteinen omaan makuuni, mutta ihan viihdyttävä ja siinä oli omat hetkensä. Coffee Prince taas teki vähän suuremman vaikutuksen minuun ja olisin kiinnostunut näkemään tuosta myös japanilaisen version, jos semmoinen joskus tulisi.

Sain juuri äskettäin katsottua Hana Kimin (Taiwan ver.) ja ei ollut aivan minun makuuni. Muutama hauska kohta jne, mutta japanilais versio oli mielestäni huomattavasti parempi.

Aloitin juuri Love Shufflen katsomisen ja vaikutti ihan lupaavalta. Sen jälkeen listalla olisi Resurrection/Rebirth, kunhan saisin kaikki sen jaksot ladattua. On kuulemma hyvä, joten odotuksia on. Onko joku katsonut? Mitään mielipiteitä noista sarjoista? Ei spoilareita kuitenkaan, kiitos. :-)

Olen katsonut siis jonkin verran j-dramoja, joista ainakin näin nopeasti tulee mieleen seuraavanlaisia:

Great Teacher Onizuka
Beautiful Life
Hana Yori Dango SE1&2
Nodame Cantabile
Kimi wa Petto
Orange Days
Kou Kou Kyoushi 1993 & 2003
Good Luck!!
Long Vacation
One Million Stars Falling from the Sky
Hanazakari no Kimitachi e
Summer Snow
Maou
Shika Otoko Aoniyoshi (The Fantastic Deer-Man)

Jos jokin näistä pitäisi nostaa omaksi lemppariksi, niin kyllä tuo Beautiful Life olisi itselläni aika vahvoilla. On toki muutama muukin, joista pidin todella paljonkin, mutta sitten on muutama, jotka eivät niin itseäni vakuuttanut kuten esim. tuo 2003 versio Kou Kou Kyoushista.

Tulipas kirjoitettua vähän enemmän kuin alunperin piti... No, jos ketään kiinnostaa jutella jostain sarjasta yms, niin itselläni ainakin löytyy kiinnostusta, joten pistäkää vaan viestiä tänne. Myös muiden ehdotuksia erinomaisista sarjoista otan mielelläni vastaan, kuten myös mahdollisia perusteluja. Tsaukki! :salut:

HAVA-RAVA
Posts: 67
Joined: Dec 10th, '10, 11:40
Location: Finland
Contact:

Post by HAVA-RAVA » Dec 26th, '10, 12:23

Hmm mäkin voisin laittaa listani :D ja suunnilleen tässä järjestyksessä katoin ne :D

J-Dramat:

Hana Kimi, 100 Scene no Koi, Zettai Kareshi, Brother Beat, Honey & Clover (drama), 1 Pound Gospel, Gokusen 1-3, Binbo Danshi, Gal Circle, Boku to Kanojo no XXX, Taiyo to Umi no Kyoshitsu, Anna-san no Omame, Gakko ja Oshierarenai, Ame to Yume no Ato ni, Akihabara @ Deep, Regatta, Yamada Taro Monogatari, Sh15uya, Stand Up!, Nobuta wo Produce, Hana Yori Dango 1-2, Kimi wa Petto, Fire Boys, Happy Boys, Kekkon Dekinai Otoko, Seito Shokun!, Kurosagi, My Boss My Hero, Innocent Love, Teppan Shojo Akane, Bokura no Yuuki, Himitsu no Hanazono, Yume wo Kanaeru Zo, First Kiss, Atashinchi no Danshi, Celeb to Binbo Taro, Summer Snow, Yasuko to Kenji, Ai no Uta, Life, Sexy Voice & Robo, Mei-chan no Shitsuji, Yukan Club, Bloody Monday 1-2, Scrap Teacher, Gachi Baka, Attention Please, Majo no Jouken, Boku Dake no Madonna, Fuma no Kojiro, RH Plus, Q.E.D. Shoumei Shuuryou, Princess Princess D, Koishite Akuma, Buzzer Beat, Koizora (drama), TEIOH, Moon Child, Tokyo Boy, Nana 1-2, Crows Zero 1-2, Smile, Orthros no Inu, Joshi Deka, Engine, Ninkyo Helper, 3 Peace, Ryusei no Kizuna, Zeni Geba, Unfair, Godhand Teru, Gira Gira, Anego, Tokyo Dogs, Yuuki, MR. BRAIN, Shokojo Seira, Shibatora, Ohitorisama, My Girl, Seigi No Mikata, Samurai High School, RESCUE, Saigou no Yakusoku, Maou, Utahime, P.P.O.I, Abarenbo Mama, LIAR GAME 1-2, Gokusen The Movie, Untouchable, 1 Litre of Tears, Nodame Cantabile, Dragon Zakura, Real Clothes, Hotaru no Hikari, Tatta Hitotsu no Koi, GTO, Yamato Nadeshiko Shichi Henge, Love & Farm, Tokkyu Tanaka 3 Go, Otomen, Hidarime Tantei EYE, A million Stars Falling from the Sky, Tokujo Kabachi, ROOKIES, Saru Lock, Yoiko no Mikata, Yankee Bokou ni Kaeru, Home Drama, Uta no Onii-san, Tiger & Dragon SP, Tantei Gakuen Q SP, Code Blue 1-2, Byakuyako/Midnight Sun Journey, Kuroi Shoujo, Kagen no Tsuki, Nanako to Nanao, Drop, Ghost Friends, Kamikaze Girls, Vampire Host, Kimi no Yubisaki, Love Shuffle, Sunao ni Narenakute, Majisuka Gakuen, Tumbling, Tsuki no Koibito, Mendol - ikemen Idol, Kaibutsu-kun, Laundry, Unfair SP, Liar Game The Final Stage, Memoirs of Teenage Amnesiac, Gakeppuchi no Eri, 14 sai no haha, Yankee-kun to Megane-chan, Natsu no Koi wa Nijiiro ni Kagayaku, Hotaru no Hikari 2, Unubore Deka, Densha Otoko (drama + specials), Juui Dolittle,

ja ne vähäiset k-dramat tähän mennes (alotin kattomisen kesällä)

Personal Taste, You’re Beautiful, My Girl, Boys Before Flowers, Coffee Prince, Shining Inheritance, Oh! My Lady, Invincible Lee Pyung Kang, Bad Guy, Prosecutor Princess, My Girlfriend is a Gumiho, Coffee House, Cinderella's Sister, Sungkyunkwan Scandal, Playful Kiss + 1-7 SP, Goong, Hong Gil Dong,

Orion1986
Posts: 3027
Joined: Dec 28th, '09, 20:50
Contact:

Post by Orion1986 » Apr 12th, '11, 20:04

No hei kaikille. En mä suomalainen oo, mutta asun täällä jo vuodesta 2005. Ehkä saan harjoitella mun suomea vähän tässä aiheessa. Mä opiskelen englanniksi, siis suomen kielen taito on vähän ruosteessa. XD
Me ollaan äitini kanssa nyt katsomassa When it's at Night draamaa. Vähän arsyttävä kyllä se mies päähahmo. Mut sitten ihan kaikeessa rom com draamoissa se "täydellinen" mies on aina aikamoinen kusipää. :P

Mäkin katselin alunperin japanilaisia sarjoja, mutta on ollut jo 2-3 vuotta siitä kun mä viimeksi noita katselin. Nyt katson vain korealaisia.
Korealaiset näyttelee paremmin kuin japanilaiset, mun mielestä. Mutta niiden sarjat on enemmän saippuasarjamaisia. Vähän liaankin usein.

HAVA-RAVA
Posts: 67
Joined: Dec 10th, '10, 11:40
Location: Finland
Contact:

Post by HAVA-RAVA » Jul 25th, '11, 21:17

hehe taas päivittelen mun listaani. Jatkoa edelliseen listaan:

J-DRAMA:

Hotaru no Hikari 2, Unubore Deka, Densha Otoko (drama + specials), Juui Dolittle, Guilty: Akuma to Keiyakushita Onna, Kamisama Mou Sukoshi Dake, HAMMER SESSION!!, The Homeless Student, How to Date an Otaku Girl, BECK, Itazura na Kiss, Tada Kimi wo Aishiteru, Utsukushii Rinjin, Q10, Tokyo Sonata, Last Friends,

K-DRAMA:

Baby and I, My Name is Kim Sam Soon, Mary Stayed Out All Night, Secret Garden, Stars Falling From The Sky, Delightful Girl Choon Hyang, My Princess, Iljimae, King of Baking Kim Tak Goo, Dream High, 200 Pounds Beauty, Pasta, 49 Days, Winter Sonata, City Hall, Lie To Me,

ja oon kanssa T-DRAMAN alottanut elikkä:

Hana Kimi Taiwan Version, Romantic Princess, It Started With A Kiss 1-2, Devil Beside You, Why Why Love, MoMo Love, Hi My Sweetheart,

sansain
Fansubber
Fansubber
Posts: 112
Joined: Mar 15th, '08, 13:00
Location: Finland

Post by sansain » Aug 3rd, '11, 16:02

Täällä suomiosastolla on melko hiljaista. Vain kaiku vastaa. :lol Toisaalta näinhän sen pitää mennäkin, kesästä ja auringosta tulee nyt nauttia, kun sitä on vielä jäljellä.
Viimeaikoina on tullut katsottua iso kasa korealaisia sarjoja ja leffoja, joten oli taas aika vilkaista mitä Japanillla on tarjottavanaan. Valitsin seurattavakseni muun muassa
vähän vakavamielisemmän, kantaaottavan sarjan nimeltä IS. Sarjan aihe onkin sitten vähän erikoisempi, voitte lukea wikistä lisää.
Outo aihe ei pelottanut, joten aloin suomentamaan sarjaa. Jos haluatte seurata sarjaa suomisubeilla, mainos mainos, proju löytyy tästä. :whistling:

SSpiegel
Posts: 433
Joined: Oct 26th, '07, 22:52
Location: Finland

Post by SSpiegel » Aug 3rd, '11, 16:47

Ei täällä nyt niin kamalasti jutella muihinkaan vuodenaikoihin, mutta kesä lienee aina hiljaisinta aikaa. Itse taidan istua vuoden ympäri koneen edessä, niin ei sinänsä vaikuta... :)

Mä vilkaisin yhden jakson tuota IS:ää, mutta en innostunut. Japanilaiset osaa vetää vakavatkin aiheet lekkeriksi, ja sarja tasapainoilee jossain "vakava identiteettikriisi" ja "katso, veljelläni on hame" välimaastossa. Voi olla, että kokeilen jossain vaiheessa katsoa lisää, mutta nyt on muutakin lautasella.

Mä olen vähän leipiintynyt korealaisiin draamoihin tällä hetkellä, joten seuraan vain yhtä, You've Fallen For Me'ta. Japanilaisista katsoin viime kauden Asuko March! -nimisen draaman yhden yön aikana, ja viime yönä neljä jaksoa peräkkäin Zenkai Girliä. Viikottain olen seurannut paria sarjaa: Hanawake no Yon Shimai, Ikemen Desu ne ja Ouran High School Host Club. Olen kyllä oikein tyytyväinen kaikkeen mitä olen katsellut, ehkä suosikkini on kuitenkin nyt tuo Zenkai Girl. On aina ollut pieni perversio tuota Nishikido Ryo'ta kohtaan, niin se on oikein söötti tuossa sarjassa. :wub:

Orion1986
Posts: 3027
Joined: Dec 28th, '09, 20:50
Contact:

Post by Orion1986 » Aug 3rd, '11, 17:20

Mä oon tällä hetkellä katsomassa Ouran Highschool Host Club, Myeong Wol The Spy ja Scent of a Woman.

Mut kyl aika hiljaista täällä on. No kun meillä on niin monta kulttuuria, enemmistö jutelee englannin kielellä. ^^

sansain
Fansubber
Fansubber
Posts: 112
Joined: Mar 15th, '08, 13:00
Location: Finland

Post by sansain » Aug 3rd, '11, 17:33

Korealaisista tuli viimeksi katsottua mm: 49 Days, Lie To Me ja City Hunter. Nyt olis tarkoitus alkaa seurata vain Myung Wol the Spy:ta, mutta tuskin jää pelkästään siihen...
Zenkai Girl vaikuti yhden jakson katsottuani ihan lupaavalta ja kyllä Aragaki Yui:takin on kiva katsella. :lol

Itse tullut oltua melko passiivinen keskustelija. Täytynee jatkossa yrittää jutskata enemmän, niin suomeksi kuin englanniksikin.

Vierran
Posts: 142
Joined: Nov 2nd, '06, 11:47
Location: Finland

Post by Vierran » Aug 3rd, '11, 17:40

Juu, eipä täällä hirveästi jututustelua yleensä näe.

Viime kauden ehdoton suosikkini oli korealainen City Hunter jossa olin jämähtänyt pitkäksi aikaa johonkin jaksoon 8 ja sitten yhtäkkiä maratoonasinkin loput sarjasta kolmessa päivässä juuri sopivasti ennen sen päättymistä. Sarjan innoittamana tällä hetkellä katselen korealaisista Lee Min Hon edellistä draamaa Personal Taste.

Muscle Girl!! oli tosi symppis hömppäsarja ja mukavaa vastapainoa City Hunterille.

Tämän kauden draamoista listalla ovat Ouran High School Host Club ja Ikemen Desu Ne. Pidin Ikemenin korea-versiosta, mutta olin hiukan yllättynyt kuinka nopeasti ja lujasti japani-versio koukutti minut :D.

Zenkai Girl on tuossa katson-sitten-kun-sopiva-mielentila-iskee -listalla.

Randomia: käyttääkö joku muukin Mydramalist -sivustoa. Minut löytää sieltä samalla nickillä kuin täältäkin.

HAVA-RAVA
Posts: 67
Joined: Dec 10th, '10, 11:40
Location: Finland
Contact:

Post by HAVA-RAVA » Aug 3rd, '11, 17:41

Mä kattelen tällä hetkellä Umareru.a ja Painter of the Windiä

Ite istun koneen edessä melkeen 24/7 :D ja kesällä varsinki kun ei oo koulua :D

ois kiva jos joku "hardsubbais" suomen kielellä et ei aina ois softina koska ite en pysty lataa koneelle mitään (=läppäri/liian vähä vapaata tilaa + liian hidas netti videoitten lataamiseen)

HAVA-RAVA
Posts: 67
Joined: Dec 10th, '10, 11:40
Location: Finland
Contact:

Post by HAVA-RAVA » Aug 3rd, '11, 17:43

Vierran wrote: Randomia: käyttääkö joku muukin Mydramalist -sivustoa. Minut löytää sieltä samalla nickillä kuin täältäkin.
mulla oli tunnus mutta ne bannas mut koska tein nickin mydramalist.com sivulle. Ja eri tunnusta käytin siellä. mutta tosta .com sivusta mut löytää samalla kun täältä

sansain
Fansubber
Fansubber
Posts: 112
Joined: Mar 15th, '08, 13:00
Location: Finland

Post by sansain » Aug 3rd, '11, 18:00

Samaa tulee itsekin aina tehtyä, jonkin sarjan innoittamana tulee aina etsittyä, että missä muualla nämä näyttelijät ovat olleet...
Katsottava ei lopu koskaan!

Täytynee tutustua tohon mydramalist -sivustoon

Suomeksi hardsubattujen sarjojen kysyntä on niin pientä, ettei kannata alkaa siihen.
RAW videoiden saatavuus on hyvä ja softsubit on helppo jakaa.
Ulkoiset kovalevyt ei maksa nykyisin mitään, mutta hidas netti on tietysti ongelma.

SSpiegel
Posts: 433
Joined: Oct 26th, '07, 22:52
Location: Finland

Post by SSpiegel » Aug 3rd, '11, 18:30

Vierran wrote: Pidin Ikemenin korea-versiosta, mutta olin hiukan yllättynyt kuinka nopeasti ja lujasti japani-versio koukutti minut :D.
Hehe, se on kyllä jännä kuinka monesti saman draaman voi katsoa, kun on kyse eri maan versiosta. Itse olen kyllä oikein kunnostautunut tuossa hommassa: HanaYoria olen katsonut niin animena, live actionina kuin taiwanilaisenakin versiona, HanaKimistä olen sentään osannut jättää uusimman Japani-version rauhaan, Ouranin ja YamaNaden olen katsonut animena aikaisemmin, You're Beautiful on koreaksi nähtynä jne jne.
Itsekin tykkään Ikemen desu ne'stä myös, juoni etenee huomattavasti nopeammin ja mutkia on vedetty suoriksi. Tykkään näistä uusista hahmoista myös, tosin se rumpalin pää näyttää ihan valtavalta sen tukan takia. Omituisen näköinen se. Kitaristi on söpö ja päähahmo näyttää ihanan ilkeältä suurimman osan aikaa. Se tyttö nyt on kohtuu tyttömäinen, mutta niinhän ne aina. Ei oikeastaan itselleni ole mennyt täydestä kuin Yoon Eun Hye Coffee Princessä ja Moon Geun Young The Painter of the Windissä.

Vierran
Posts: 142
Joined: Nov 2nd, '06, 11:47
Location: Finland

Post by Vierran » Aug 3rd, '11, 22:45

SSpiegel wrote: Itse olen kyllä oikein kunnostautunut tuossa hommassa: HanaYoria olen katsonut niin animena, live actionina kuin taiwanilaisenakin versiona
Köh, Hanadanista on tullut katsottua taiwanilainen, japanilainen (molemmat kaudet), myös se vanhempi leffaversio, sekä suurin osa korealaisesta (mikä alkoi lupaavasti mutta oli täysi floppi loppua kohden). En ole tsekannut manner-Kiina-versiota tarinasta, vaikka hiukan houkutti.

Katsomuslistalle on kuitenkin jo Jade Palace Lock Heart, historiallinen Kiina-draama jonka kirjoittaja kovasti vakuuttaa että eihän sillä ole mitään tekemistä minkään toisen draaman kanssa, mutta kaikki netti-tutut jotka ovat katsoneet draamaa kommentoivat että aika monet pointit on suoraan Hanadanista kopioituja.

SSpiegel
Posts: 433
Joined: Oct 26th, '07, 22:52
Location: Finland

Post by SSpiegel » Aug 3rd, '11, 23:16

Vierran wrote: suurin osa korealaisesta (mikä alkoi lupaavasti mutta oli täysi floppi loppua kohden)
Eh, miten pystyinkään unohtamaan sen. :lol Manner-Kiinan versio tosiaan jäi itseltäkin katsomatta. Sentään. Henk.koht. olen jo onneksi melkoisen leipiintynyt tuohon tarinaan. Mikä siinä pahassa pojassa muka on aina niin hienoa. Domyouji vielä oli vielä tyhmä kuin kengänpohjallinen.

Vierran
Posts: 142
Joined: Nov 2nd, '06, 11:47
Location: Finland

Post by Vierran » Aug 4th, '11, 00:07

SSpiegel wrote:
Vierran wrote:Mikä siinä pahassa pojassa muka on aina niin hienoa. Domyouji vielä oli vielä tyhmä kuin kengänpohjallinen.
Domi todellakin oli idiootti sarjassa kuin sarjassa, mutta Shan Cai/Makino/Jan Di/yms oli se mikä minuun vetosi lähes jokaisessa versiossa.

Ei pidä olettaa että kaikki aina katsovat sarjoja vain niiden nättien poikien takia. :glare: Vaikka sekin on mielestäni ihan ok katselusyy muiden ohessa...

sansain
Fansubber
Fansubber
Posts: 112
Joined: Mar 15th, '08, 13:00
Location: Finland

Post by sansain » Aug 4th, '11, 00:42

Vierran wrote:Ei pidä olettaa että kaikki aina katsovat sarjoja vain niiden nättien poikien takia. :glare: Vaikka sekin on mielestäni ihan ok katselusyy muiden ohessa...
Pitää paikkansa. Taidan olla ainoa, jonka profiilissa on male. :lol
Mieluummin niitä nättejä tyttöjä, jos sarjassa ei ole muuta sisältöä.

SSpiegel
Posts: 433
Joined: Oct 26th, '07, 22:52
Location: Finland

Post by SSpiegel » Aug 4th, '11, 01:15

Niin no, katsoo syystä mistä tahansa, oma kritiikkini kohdistuikin tuohon tarinan älyttömyyteen. Siis siihen, että muka se ameebaan verrattava, toisia kylmästi nöyryyttävä kikkarapää on muka niiiiiiin ihana, että jopa Makinon kaltainen älykäs ja kipakka naishenkilö menisi siihen lankaan. Etenkin kun ympärillä pyöri muita, huomattavasti herkumpia yksilöitä *köhRuiköh*. Että siksi en ihan täysin itse ymmärrä miksi olen nuo kaikki versiot katsonut. Kai ne oli sitten ne kukkaispojat... :roll

HAVA-RAVA
Posts: 67
Joined: Dec 10th, '10, 11:40
Location: Finland
Contact:

Post by HAVA-RAVA » Aug 4th, '11, 16:44

Ite oon die hard matsumoto jun fani joten jo sen takia J-versio on parempi kun korealainen. en oo muita versioita kattonukkaan mut japsiversion kaks kertaa ja korealaisen kerran.
Etenkin kun ympärillä pyöri muita, huomattavasti herkumpia yksilöitä *köhRuiköh*.
Mun mielestä rui on tylsä hahmo D:::

ja psst. jos joku on kiinnostunu kattomaan manner-kiina version niin Renai Fansubs (ite toimin timerina) saattaa subata sen sivuprojektina. Ainaski ekan jakson ;D

sansain
Fansubber
Fansubber
Posts: 112
Joined: Mar 15th, '08, 13:00
Location: Finland

Post by sansain » Dec 31st, '11, 22:52

Reipasta Uutta vuotta!

HAVA-RAVA
Posts: 67
Joined: Dec 10th, '10, 11:40
Location: Finland
Contact:

Post by HAVA-RAVA » Jan 2nd, '12, 10:17

Samoin ~~

Lisäys tohon mun ylempään viestiin:

Renai Fansubs subbaa Meteor Showerin pääprojektina alkaen jaksosta 7. Tähän asti subattu 7-9. Lisää tietoa tästä ja muista projekteista: http://renaifansubs.blogspot.com/

Orion1986
Posts: 3027
Joined: Dec 28th, '09, 20:50
Contact:

Post by Orion1986 » Jan 2nd, '12, 10:35

Hyvää Uutta Vuotta kaikille! Toivottavasti saadan lisää lunta. Tää ei oo normaalia. XD

HAVA-RAVA
Posts: 67
Joined: Dec 10th, '10, 11:40
Location: Finland
Contact:

Post by HAVA-RAVA » Jan 3rd, '12, 18:12

Joo lunta mäki kaipailen ~
Oli kauhee kaamosmasennus marras-joulukuun ajan ni hyvä jos olin koulussa ees 2 päivää viikosta ToT

DaNiMa
Posts: 8
Joined: Jan 3rd, '12, 18:37

Post by DaNiMa » Jan 3rd, '12, 18:42

Heips Vaan Kaikille ehdotelkaa sarjoja mulle täs on mun lista jota oon kattonu tosta puuttuu kyl monta sarjaa mut laitan niitä sit kun kerkeen mut ehdotelkaa vaan



1. Great Teacher Onizuka
2. Densha Otoko
3. Summer Snow
4. Hana Yori Dango
5. Gokusen 1
6. Gokusen 2
7. Strawberry on shortcake
8. Engine
9. Kimi Wa Petto
10. Gambatte ikimashoi
11. Attention Please
12. Good luck
13. Pride
14. Beatufull life
15. Boku Dake no madonna
16. long vacation
17. My little chef
18. Taiyou no Kisetsu
19. Akihabara@Deep
20. Sekai Chuusin De
21. Tokyo Wankei
22. Lunch Queen
23. Ruri no shima
24. ace wo nerae
25. H2
26. Last christmas
27. nobuta wo produce
28. tokyo friends
29. dragon Zakura
30. Gatchibaka!
31.Ichi Ritoru no Namida
32.Stand UP!!
33.My Boss, My Hero
34.Kou Kou Kyoushi 2003
35.Water Boys
36.Attack No.1
37.Hanazakari no Kimitachi e
38.Hotman 2
39. Ushi negai Wo
40.yama Onna , Kabe onna
41. Hotellier
42. Yukan Club
43. Galileo
44. Himitsu No Hanazoo
45. Nodame Cantapile
46. Orange Days
47. Yanpapa
48. Nurse Aio
49. Sailorfuku to Kikanjuu
50. Slow Dance
51. Tantei Gakuen Q
52. 14 Sai No Haha
53. Hotaru no hikari
54. Liar Game
55. Kimi Itoshi e
56. At Home Dad
57. First Kiss
58. Cheap Love
59. Hana Yori Dango 2
60. Kurosagi
61. Sexy voice and robo
62. kira kira kenshui
63. Proposal Daisakusen
64.Remote
65.To Heart
66. Taiyo no uta
67. Aijou ippon
68. Boku no akuro michi
69. Gal Circle
70. Medaka
71. Sapuri
72. Satorare
73. Sutaa no koi
74. Teru teru ashita
75. Ohitorisama
76. Code Blue (S1)
77.My Girl
78. Voice
79. Mei-Chan No Shitsuji
80. Q.E.D
81. Chance!
82. Shiroi Haru
83. Boss
84. Smile
85. Mr.Brain
86. Buzzer Beat
87. Koishite Akuma
88. Futatsu No Spica
89. Call Center No Koibito
90. Tokyo Dogs
91. Liar Game 2
92. Real Clothes
93. Innocent Love
94. Celeb To Binbo Taro
95. Oh My Girl
96. Rookies
97. Kimi Hannin Janai Yo Ne ?
98. Puzzle
99. Last Friends
100. Battery
101. Zettai Kareshi
102. Change
103. 1 Pound Fukuin
104. Mirai Koishi Meguru
105. Edison No Haha
106. Daisuki
107. Koshonin
108. Binbo Danshi
109. Bara No Hanaya
110. Abarenbo Mama
111. Mop Girl
112. Dream Again
113. Hero

HAVA-RAVA
Posts: 67
Joined: Dec 10th, '10, 11:40
Location: Finland
Contact:

Post by HAVA-RAVA » Jan 4th, '12, 19:30

DaNiMa wrote:Heips Vaan Kaikille ehdotelkaa sarjoja mulle täs on mun lista jota oon kattonu tosta puuttuu kyl monta sarjaa mut laitan niitä sit kun kerkeen mut ehdotelkaa vaan


1. Great Teacher Onizuka
2. Densha Otoko
3. Summer Snow
4. Hana Yori Dango
5. Gokusen 1
6. Gokusen 2
7. Strawberry on shortcake
8. Engine
9. Kimi Wa Petto
10. Gambatte ikimashoi
11. Attention Please
12. Good luck
13. Pride
14. Beatufull life
15. Boku Dake no madonna
16. long vacation
17. My little chef
18. Taiyou no Kisetsu
19. Akihabara@Deep
20. Sekai Chuusin De
21. Tokyo Wankei
22. Lunch Queen
23. Ruri no shima
24. ace wo nerae
25. H2
26. Last christmas
27. nobuta wo produce
28. tokyo friends
29. dragon Zakura
30. Gatchibaka!
31.Ichi Ritoru no Namida
32.Stand UP!!
33.My Boss, My Hero
34.Kou Kou Kyoushi 2003
35.Water Boys
36.Attack No.1
37.Hanazakari no Kimitachi e
38.Hotman 2
39. Ushi negai Wo
40.yama Onna , Kabe onna
41. Hotellier
42. Yukan Club
43. Galileo
44. Himitsu No Hanazoo
45. Nodame Cantapile
46. Orange Days
47. Yanpapa
48. Nurse Aio
49. Sailorfuku to Kikanjuu
50. Slow Dance
51. Tantei Gakuen Q
52. 14 Sai No Haha
53. Hotaru no hikari
54. Liar Game
55. Kimi Itoshi e
56. At Home Dad
57. First Kiss
58. Cheap Love
59. Hana Yori Dango 2
60. Kurosagi
61. Sexy voice and robo
62. kira kira kenshui
63. Proposal Daisakusen
64.Remote
65.To Heart
66. Taiyo no uta
67. Aijou ippon
68. Boku no akuro michi
69. Gal Circle
70. Medaka
71. Sapuri
72. Satorare
73. Sutaa no koi
74. Teru teru ashita
75. Ohitorisama
76. Code Blue (S1)
77.My Girl
78. Voice
79. Mei-Chan No Shitsuji
80. Q.E.D
81. Chance!
82. Shiroi Haru
83. Boss
84. Smile
85. Mr.Brain
86. Buzzer Beat
87. Koishite Akuma
88. Futatsu No Spica
89. Call Center No Koibito
90. Tokyo Dogs
91. Liar Game 2
92. Real Clothes
93. Innocent Love
94. Celeb To Binbo Taro
95. Oh My Girl
96. Rookies
97. Kimi Hannin Janai Yo Ne ?
98. Puzzle
99. Last Friends
100. Battery
101. Zettai Kareshi
102. Change
103. 1 Pound Fukuin
104. Mirai Koishi Meguru
105. Edison No Haha
106. Daisuki
107. Koshonin
108. Binbo Danshi
109. Bara No Hanaya
110. Abarenbo Mama
111. Mop Girl
112. Dream Again
113. Hero
Katot vaan japanilaisia?
Ite japanilaisista suosittelen:
- Zettai Reido 1-2
- LADY ~Saigo no Hanzai Profile~
- Tempest
- Asuko March
- ynnä muuta ynnä muuta. Feel free to check http://mydramalist.com/dramalist/HAVA-RAVA and so on ~

riotstar
Posts: 7
Joined: Jan 9th, '11, 22:56
Location: internet

Post by riotstar » Apr 7th, '12, 14:26

Tuun suomalaisena moikkaamaan o/

HAVA-RAVA
Posts: 67
Joined: Dec 10th, '10, 11:40
Location: Finland
Contact:

Post by HAVA-RAVA » Apr 7th, '12, 18:32

riotstar wrote:Tuun suomalaisena moikkaamaan o/
Terve : DDD

sansain
Fansubber
Fansubber
Posts: 112
Joined: Mar 15th, '08, 13:00
Location: Finland

Post by sansain » Apr 27th, '12, 22:57

Dippa daa.
[mainos]Aloin subittaa Rooftop Princeä[/mainos]
Kaikki seuraamaan maailman parasta korealaista sarjaa!
Toivottavasti jaksan loppuun asti...
Jaksan joo, kunhan ilkeää Se Naa näkyy riittävästi =)

HAVA-RAVA
Posts: 67
Joined: Dec 10th, '10, 11:40
Location: Finland
Contact:

Post by HAVA-RAVA » Apr 30th, '12, 16:48

Cool ~~
En oo vielä alottanu Rooftop Princeä. Melko varmasti alotan sitte ku kaikki jaksot on ulkona ja subattu.

HAVA-RAVA
Posts: 67
Joined: Dec 10th, '10, 11:40
Location: Finland
Contact:

Post by HAVA-RAVA » Apr 30th, '12, 16:48

Ainiin ja hyviä vappuja kaikille :D

sansain
Fansubber
Fansubber
Posts: 112
Joined: Mar 15th, '08, 13:00
Location: Finland

Post by sansain » Apr 30th, '12, 19:44

Kuohuvat jäi ostamatta, mutta kaapin kätköistä löytyi vielä riisiviiniä, Misakura Daiginjoa, niin mikäs tässä on ollessa.
Hauskaa vappua kaikille! :party:

Viande
Posts: 876
Joined: Jul 15th, '10, 07:48
Contact:

Post by Viande » Aug 8th, '12, 09:20

Edit: Change of plans. ^^
Last edited by Viande on Dec 12th, '12, 09:50, edited 1 time in total.

HAVA-RAVA
Posts: 67
Joined: Dec 10th, '10, 11:40
Location: Finland
Contact:

Post by HAVA-RAVA » Aug 11th, '12, 17:40

Wohoo vihdoinkin otin itseäni niskasta kiinni ja sain katottua Miss Ripleyn loppuun !
Olikin odotettua parempi loppua kohden ~~

DaNiMa
Posts: 8
Joined: Jan 3rd, '12, 18:37

Post by DaNiMa » Nov 26th, '12, 06:23

aah sä oot dramacrazyn subbaaja , vai laittelekko sinne vaan sarjoja tost on kyl kiistelty tost sivust, mut jos subbaatte sarjoja jota kukaan muu ei subbaa niin ok


sit et jonnekkin vois laittaa kun huomasin et timelesssubeilla on macarel run subitettu mut withs2 on subittanu sen kanssa , joten vois vähän keskustella muitten subbaajien kanssa mitä subataan koska oon nähny et hyviä sarjoja jää subittamasta kun 2 tiimiä subbaa samaa sarjaa

HAVA-RAVA
Posts: 67
Joined: Dec 10th, '10, 11:40
Location: Finland
Contact:

Post by HAVA-RAVA » May 7th, '13, 14:52

DaNiMa wrote:aah sä oot dramacrazyn subbaaja , vai laittelekko sinne vaan sarjoja tost on kyl kiistelty tost sivust, mut jos subbaatte sarjoja jota kukaan muu ei subbaa niin ok


sit et jonnekkin vois laittaa kun huomasin et timelesssubeilla on macarel run subitettu mut withs2 on subittanu sen kanssa , joten vois vähän keskustella muitten subbaajien kanssa mitä subataan koska oon nähny et hyviä sarjoja jää subittamasta kun 2 tiimiä subbaa samaa sarjaa
Oon timer. En oo riittävän kielitaitoinen kääntämään :D
Ja joo, toi on aika kuollut nyt...

Ite oon nähny aika usein, että esim WITHS2 tekee soft-subit ja joku toinen ryhmä tekee hard-subit.

Timelesshän tekee hardsubeja pääasiassa?

Ja LOL myöhäinen vastaus on myöhässä :'D Jotenkin kuoli koko innostus edes kirjautua tänne forumille sisään, kun ajattelin tämän keskustelun olevan muutenkin hiljaista...

Orion1986
Posts: 3027
Joined: Dec 28th, '09, 20:50
Contact:

Post by Orion1986 » May 7th, '13, 15:21

HAVA-RAVA wrote:Ja LOL myöhäinen vastaus on myöhässä :'D Jotenkin kuoli koko innostus edes kirjautua tänne forumille sisään, kun ajattelin tämän keskustelun olevan muutenkin hiljaista...
Joo, aika hiljaista täällä on ollut. Tämä koko forumi on mennyt hiljaisemmaksi. Olisi kai aika uudistaa sitä. Ainakin forumin ulkonäkö kaipaa muutosta.

HAVA-RAVA
Posts: 67
Joined: Dec 10th, '10, 11:40
Location: Finland
Contact:

Post by HAVA-RAVA » May 21st, '13, 12:23

Orion1986 wrote: Joo, aika hiljaista täällä on ollut. Tämä koko forumi on mennyt hiljaisemmaksi. Olisi kai aika uudistaa sitä. Ainakin forumin ulkonäkö kaipaa muutosta.
Jep. Tää foorumin ulkoasu on hirveen vanha XD Mutta toisaalta ei tää mitenkään sekava ainaskaan ole.

Orion1986
Posts: 3027
Joined: Dec 28th, '09, 20:50
Contact:

Post by Orion1986 » May 21st, '13, 12:56

HAVA-RAVA wrote:Jep. Tää foorumin ulkoasu on hirveen vanha XD Mutta toisaalta ei tää mitenkään sekava ainaskaan ole.
Joo, siis ihan toimiva se on, mut olisi kiva saada uusia toimintoja ja vähän nykyaikaisempi ulkonäkö parantaisi käynnin kokemusta. Saisimme myös lisää jäsentä.

Forumi on kaiken lisäksi ollut alhaalla aika paljon viime aikoina. Jos versio ja ulkoasu ovat vanhoja ja serverit heittävät veivinsä koko ajan, motivaatio käydä täällä laskee aika paljon.

HAVA-RAVA
Posts: 67
Joined: Dec 10th, '10, 11:40
Location: Finland
Contact:

Post by HAVA-RAVA » May 29th, '13, 13:16

Mmh.

Waaa rupes jännittää lauantain valmistujaiset XDD

Orion1986
Posts: 3027
Joined: Dec 28th, '09, 20:50
Contact:

Post by Orion1986 » May 30th, '13, 21:23

HAVA-RAVA wrote:Mmh.

Waaa rupes jännittää lauantain valmistujaiset XDD
Mä oon aika introvertti ihminen, siis kyllä ymmärrän. XD Pidä kuitenkin hauskaa, vaikka jännittää. Tää kokemus tuu kerran elämässä. ;)

HAVA-RAVA
Posts: 67
Joined: Dec 10th, '10, 11:40
Location: Finland
Contact:

Post by HAVA-RAVA » Jun 24th, '13, 17:36

Sain todistuksen XDD

Ja introvertti olen itsekin ~

Orion1986
Posts: 3027
Joined: Dec 28th, '09, 20:50
Contact:

Post by Orion1986 » Jun 25th, '13, 01:06

HAVA-RAVA wrote:Sain todistuksen XDD

Ja introvertti olen itsekin ~
Woo hoo! Onnittelut! :cheers:

HAVA-RAVA
Posts: 67
Joined: Dec 10th, '10, 11:40
Location: Finland
Contact:

Post by HAVA-RAVA » Jul 6th, '13, 17:05

Wohooo tiistaina työhaastattelu ~~
Pitäkää peukkuja :D

Orion1986
Posts: 3027
Joined: Dec 28th, '09, 20:50
Contact:

Post by Orion1986 » Jul 11th, '13, 08:05

No miten meni? Pidän sormet ristissä! :cheers:

MatsuJun_Fan88
Posts: 4
Joined: Sep 13th, '13, 07:47
Location: Finland

Post by MatsuJun_Fan88 » Sep 14th, '13, 07:39

Heiss, oon Henna ja niinkun meikän nimi sanoo oon Matsumoto Jun:in fani XD
Ja tietenkin fanitan Myös Jang Geun Suk:ia :D Molemmat ovat aivan mahtavia <3

Ikää on tähän mennessä kertyny 25 vuotta josta kohta kymmenen vuotta tullu Japanii, Kiinaa ja Koreaa fanitettua... Japanin ja Korean kieltkin on itsenäisesti tullu täs jo opiskeltuu muutaman vuoden :D

Waah, ei tuu muuta mieleen, et terve vaan kaikille XD

Sanjuski
Posts: 1
Joined: Aug 24th, '15, 07:57

Re: Finnish D-Addicts

Post by Sanjuski » Aug 24th, '15, 08:04

Heiii onko täällä ihan kuollutta? Mietin et ois kiva jos ois joku suomiporukka jonka kaa katella/puhua sarjoista kun aika moni kattoo jotain mut ei löydy mistään mitään keskusteluita:,(

sansain
Fansubber
Fansubber
Posts: 112
Joined: Mar 15th, '08, 13:00
Location: Finland

Re: Finnish D-Addicts

Post by sansain » Nov 21st, '15, 17:50

Myöhäinen vastaus, mutta.. Täällä on ihan kuollutta ollut jo pitemmän aikaa, eikä torrenttien katoaminen ainakaan auttanut asiaa. Kokeile piruuttas toimisko MyDramaList paremmin (ainakin mä oon siellä). Vaatii varmaankin rekkaamisen.

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests