Norwegian D-addicts

speak whatever language you like here.
brolly_san
Posts: 8
Joined: Feb 24th, '07, 14:06
Location: Osamas Cave

Post by brolly_san » Apr 26th, '07, 20:52

Yo peeps hva skjera :)

Akidon
Posts: 46
Joined: Mar 27th, '07, 16:18
Location: Bergen, Norway
Contact:

Post by Akidon » Apr 26th, '07, 20:55

Lite har vert litt dødt her inne de siste dagene....

Sakuranantogay
Posts: 39
Joined: Apr 3rd, '07, 19:41
Location: OzL0

Post by Sakuranantogay » Apr 26th, '07, 21:07

Folk må jo fortelle om hva de har sett i det siste og hva som er bra etc da :P ellers blir det dødt slik som det er nå..

Vi kan vel dele synspunktene våre på alle de nye seriene som kom i april, hvis dere har sett på noen av de da i så fall.

Proposal Daisakusen: Jeg syns den serien var ganske kul, men jævlig rar. Vel uansett, interessant. Potensiale.

Hanayome to Papa: Digger Ishihara Satomi, så den var også ganske kul

Tokkyu Tanaka san go: Morsom, men ploten er so so, skal seff fortsette å se, men forventer ikke suuuupermye.

Sexy Voice and Robo: Jævlig teit egentlig, men Robo er morsom. Har lite å gjør for tida så jeg ser på alt uansett :P

Seito Shokun: Den har stort potensiale til å bli den kuleste av alle de jeg har nevnt. Fikk lyst til å sparke ned han ene ungen i klassen da, men er fanboi av Uchiyama Rina. Horikita Maki er jo også kul ^^

Bambino har ikke blitt subbet enda, så den får jeg prate om senere, og Hotelier med Ueto Aya har jeg ikke orka å sett på enda :P

Tror Bambino, Proposal Daisakusen og Seito Shokun blir/er de tre beste. Forventer mye av Bambino

notimeforfairytales
Posts: 140
Joined: Mar 26th, '07, 16:28
Location: Japan
Contact:

Post by notimeforfairytales » Apr 26th, '07, 21:35

Whoa, her har det ikke vært mye liv i det siste! State the obvious. Hmm, ja.. jeg kan jo forsåvidt følge i Sakuranantogays fotspor! :D

Proposal Daisakusen: Har definitivt potensiale. Første episode var kanskje uten de store spenningsmomentene, men det skal bli spennende å se hvordan den utvikler seg. Dessuten er Yamapi med (looking good as always), noe som er god nok grunn nok til å se den! :wub:

Liar Game: Innfrir definitivt. Mange tror den er i samme gate som Kurosagi, men jeg har på følelsen at den kommer til å bli mye mer innviklet, og at svindlingen foregår på en annen måte. Så langt virker det som en spennende serie med interessant plot. Det eneste negative er at hver episode bare varer i ca. 36 minutter.

Hotelier: Jeg har ikke så mye å si om denne, egentlig. Første episode gjorde ikke kjempeinntrykk på meg eller noe, men jeg kommer definitivt til å fortsette å se den. Lett å se at det er en remake av en koreansk serie. Ueto Aya ser litt fremmed ut med langt hår (men det er sikkert bare fordi jeg er vant til å se henne med ganske kort hår).

Hanayome to Papa: Forholdsvis morsom. Jeg blir utrolig frustrert av alt det idiotiske han faren finner på (kom igjen, ingen er SÅ overbeskyttende). Men er det komedie, så er det komedie. Og overdrivelser er på sin plass.

Men vi må ikke glemme de koreanske seriene som har kommet så langt i år. Så jeg tar med et par av dem i samme slengen.

Hello! Miss: Klassisk koreansk romantisk komedie. Fattig jente møter rik mann. De kommer absolutt ikke overens i begynnelsen, men ting forandrer seg fort. Enter rik mann nr. 2. Rik mann nummer 1 og 2 vil begge ha jenta. Konflikter oppstår. Jeg klager ikke. Jeg elsker denne typen serier. Hoho! Noe av det bedre jeg har sett siden My Girl! Muligens fordi Lee Da Hae er med i begge seriene. I dunno. Men absolutt verdt å se!

Witch Yoo-Hee/Witch Amusement: Nok en romantisk komedie. Veldig søt og morsom, dog noe forutsigbar (som de fleste andre koreanske serier). Jae Hee gjør en god jobb som alltid, og Han Ga In er perfekt i rollen som bitchy Yoo Hee. Cute, cute, cute!

Sakuranantogay
Posts: 39
Joined: Apr 3rd, '07, 19:41
Location: OzL0

Post by Sakuranantogay » Apr 26th, '07, 22:59

xD Glemte Liar Game! Vel, serien var forsåvidt grei, men episodene er korte, og jeg trenger en forklaring på hvorfor han svindlern gadd å hjelpe henne i det hele tatt.. menmen.. jeg tipper på at helt til slutt finner vi ut at svinlder-hana yori dango-fyren sto bak hele greia.

bambino-subs er ute btw, yatta!

brolly_san
Posts: 8
Joined: Feb 24th, '07, 14:06
Location: Osamas Cave

Post by brolly_san » Apr 27th, '07, 05:18

Seito Shokun hørtes dritfet ut, skal begynne å se på den, har egentlig aldri fulgt med på nye dramas bortsett fra HYD og Haken no Hinkaku (spelling?) men Horikita Maki er med så den er verdt å se tipper jeg.

Sakuranantogay
Posts: 39
Joined: Apr 3rd, '07, 19:41
Location: OzL0

Post by Sakuranantogay » Apr 28th, '07, 15:55

Noen her som har noen Tackey dramaer å anbefale? ^^ evt. kimutaku eller domoto tsuyoshi..

Sakuranantogay
Posts: 39
Joined: Apr 3rd, '07, 19:41
Location: OzL0

Post by Sakuranantogay » Apr 29th, '07, 16:13

Okokok, da var det Bambino sin tur:

HMmmmmmmm, slutt å grin ffs... Serien er interessant, men mye pga alle de kjente/kule skuespillerne. Så langt har serien foregått på kjøkkenet 90 prosent av tida, og han griner hvert 5. minutt over smågreier. Etter to episoder tror jeg jeg så matsujun grine 7 ganger el noe.. Skikkelig slow development.. Får håpe det blir mer story, mindre grining/drite seg ut framover..

T-chan
Posts: 133
Joined: Mar 26th, '07, 15:52
Location: Norway
Contact:

Post by T-chan » May 4th, '07, 11:02

Sakuranantogay wrote:Noen her som har noen Tackey dramaer å anbefale? ^^ evt. kimutaku eller domoto tsuyoshi..
Strawberry on the Shortcake og Majo no Jouken. Er de to med han jeg har sett. Likte ikke helt SOS, men han fyren... gah! han har et navn! Spiller læreren i Long Love Letter.... Uansett! Han spiller der og er morsom. Historien er ganske så standar, men den er søt.

Samme med Majo no Jouken. Men jeg likte den bedre en SOS




Hmm.... lenge siden jeg har vært her!! Menne! Ja, må si meg enig med notime! ProDai har potensiale! Så 2. episoden i går, og den var kjempe søt! Pluss at Pi er med da, så det er pluss. Så også 3. episoden av Liar Game, og liker den kjempe masse! Shota er flink han! Han og Erika. Yupps... Ellers har jeg ikke sett så mye nytt i det siste, har gått mest i først Mars, og nå Love Contract. Har planer om å fortsette med ISWAK.

brolly_san
Posts: 8
Joined: Feb 24th, '07, 14:06
Location: Osamas Cave

Post by brolly_san » May 7th, '07, 17:11

Seito Shokun ser lovende ut, 8/10. Gjett hvem som synger endingen sakuranantogay

Sakuranantogay
Posts: 39
Joined: Apr 3rd, '07, 19:41
Location: OzL0

Post by Sakuranantogay » May 9th, '07, 11:20

Den rullende stjernen...

T-chan
Posts: 133
Joined: Mar 26th, '07, 15:52
Location: Norway
Contact:

Post by T-chan » May 13th, '07, 11:18

brolly_san wrote:Seito Shokun ser lovende ut, 8/10. Gjett hvem som synger endingen sakuranantogay
Seito Shokun?

Sakuranantogay
Posts: 39
Joined: Apr 3rd, '07, 19:41
Location: OzL0

Post by Sakuranantogay » May 20th, '07, 13:42

Seito Shokun ja, du vet den nye serien med alle de stygge ungene som prøver å kvitte seg med lærern?:P

T-chan
Posts: 133
Joined: Mar 26th, '07, 15:52
Location: Norway
Contact:

Post by T-chan » May 31st, '07, 10:17

Aha! Sant det! Har sett en episode med den, meeeeen.... Nei. Holder meg til ProDai, HtP og Liar Game ^^


Ooooh! Menne! I juli kommer Hana Kimi, japansk versjon!! MED SHUN OG MAKI! ^^

*kremt* Jaaaa.... Det gjør meg hyper! Er en av yndlings mangaene mine, så håper de gjør den bra!!

Sakuranantogay
Posts: 39
Joined: Apr 3rd, '07, 19:41
Location: OzL0

Post by Sakuranantogay » May 31st, '07, 16:02

Veit, nino og sho sin serie "Yamada Taro Monogatari" blir også kul.. Mye å se frem til

T-chan
Posts: 133
Joined: Mar 26th, '07, 15:52
Location: Norway
Contact:

Post by T-chan » Jun 1st, '07, 08:54

Er jo en stund til da... meeen! Man kan jo bare nyte de seriene man har nå! ^^
Og... endelig en ny subba episode av ProDai ^^

therese_loves_dramas
Posts: 15
Joined: Jun 3rd, '07, 20:15
Location: bergen, norway

Post by therese_loves_dramas » Jun 3rd, '07, 20:19

visste ikk det var så mange norske som såg på k-j og t dramas:D er halv norsk å halv filipinsk, så ble totaly addicted etter eg reiste til filippinene sist sommer.

mine favoritter er: ijuksa, full house, my girl, devil beside you, hana yori dango, iswak, hana kimi<3 men har sikkert sett hundre serier. andre favoritter her?

T-chan
Posts: 133
Joined: Mar 26th, '07, 15:52
Location: Norway
Contact:

Post by T-chan » Jun 3rd, '07, 20:31

Heisann, heisann! vi er noen norske her! Ikke så mange, men noen ^^

Nobuta wo Produce er kjempe bra da! Liker den masse! Pluss at jeg faller for Proposal Daisakusen. Den blir nok vårens Hana Yori Dango for meg ^^

therese_loves_dramas
Posts: 15
Joined: Jun 3rd, '07, 20:15
Location: bergen, norway

Post by therese_loves_dramas » Jun 3rd, '07, 21:50

T-chan wrote:Heisann, heisann! vi er noen norske her! Ikke så mange, men noen ^^

Nobuta wo Produce er kjempe bra da! Liker den masse! Pluss at jeg faller for Proposal Daisakusen. Den blir nok vårens Hana Yori Dango for meg ^^
henn ser du proposal daikusen... er det anime eller real drama? :w00t:

T-chan
Posts: 133
Joined: Mar 26th, '07, 15:52
Location: Norway
Contact:

Post by T-chan » Jun 3rd, '07, 22:06

Jeg laster ned ProDai torrent-filer her fra D-addicts og ser de på PC'n. Det er en real-drama med Yamashita Tomohisa <3

Anbefaler den på det sterkeste ^^

notimeforfairytales
Posts: 140
Joined: Mar 26th, '07, 16:28
Location: Japan
Contact:

Post by notimeforfairytales » Jun 3rd, '07, 22:08

Oooh! Lenge siden jeg har vært her nå! <3 På tide å bli litt aktiv igjen! ;)

ProDai! :wub: Pi er så lovely i den serien! Hoho! Litt fangirl'ing på gang her! Så at softsubs for episode 7 er ute, men jeg kan ikke se den før etter geografieksamen i morgen.. *sukk*

Triste greier! :lol

T-chan
Posts: 133
Joined: Mar 26th, '07, 15:52
Location: Norway
Contact:

Post by T-chan » Jun 4th, '07, 09:23

Stakkar deg!! Huff.... geografieksamen! >____< Kommer jeg opp i det, dør jeg.... eller stryker da. Begge er ille egentlig.

Meeeen! FINE, FINE episode 7!!! Yupps! Screencaps fra den episoden jeg har brukt til banneret mitt ^__^ Fordi det er Pi!

(Hva? fan-girl? Aldri! :whistling: )

Akidon
Posts: 46
Joined: Mar 27th, '07, 16:18
Location: Bergen, Norway
Contact:

Post by Akidon » Jun 5th, '07, 19:40

T-chan wrote:Aha! Sant det! Har sett en episode med den, meeeeen.... Nei. Holder meg til ProDai, HtP og Liar Game ^^
Hva er ProDai og HtP?

T-chan
Posts: 133
Joined: Mar 26th, '07, 15:52
Location: Norway
Contact:

Post by T-chan » Jun 6th, '07, 19:51

ProDai = Proposal Daisakusen og HtP = Hanayome to Papa ^__^

Akidon
Posts: 46
Joined: Mar 27th, '07, 16:18
Location: Bergen, Norway
Contact:

Post by Akidon » Jun 6th, '07, 19:58

Ja faen der minte du meg på noe følger jo med på HtP. Har såtte de siste dagen å lurt på hva jeg skal laste ned er jo så jevlig lang tid mellom hver gang det kommer en ny episode med seriene jeg følger med på.
Får se om jeg finner noen nye episder av HtP.

Hvordan er ProDai?

T-chan
Posts: 133
Joined: Mar 26th, '07, 15:52
Location: Norway
Contact:

Post by T-chan » Jun 7th, '07, 07:41

Sant, sant! Huff... det som tar lengst tid er jo for undertekstene å komme. Det ligger jo ni episoder ute, men bare 5 har subs... >___<

ProDai er gøy! Hehe. Den er jo litt corny til tider (sier bare: Hallelujah CHANCE!), men den er kjempe søt og tror nok jeg kan komme til å like den bedre enn jeg likte HYD. Det som er med den er at plottet er et som ikke er brukt så mye. Eller, det er brukt, men ikke på samme måten. Vanligvis er det bare en kjærlighets-historie med komplikasjoner som ender godt, men ProDai er litt mer, siden Ken (YamaPi) reiser tilbake i tiden for å prøve å rette opp ting slik at han kan ende opp med jenta han liker. Høres rart ut, men den er søt og bra! Annbefales! :cheers:

Akidon
Posts: 46
Joined: Mar 27th, '07, 16:18
Location: Bergen, Norway
Contact:

Post by Akidon » Jun 7th, '07, 13:25

Nå er jo Haken no hinkaku evig treig også, men det er fordi de har mye eksamener de som driver med det. Men men den som venter på noe godt venter forhåpentligvis ikke forjeves.

T-chan
Posts: 133
Joined: Mar 26th, '07, 15:52
Location: Norway
Contact:

Post by T-chan » Jun 7th, '07, 19:52

Vi får satse på det!!

Yupps, kommer nok til å få det.

Så! Ja! Hva tror du om sommerens kommende serier? Noen du vet du kommer til å se?

Akidon
Posts: 46
Joined: Mar 27th, '07, 16:18
Location: Bergen, Norway
Contact:

Post by Akidon » Jun 7th, '07, 19:57

Har vert så optatt i det siste. Så har ikke giddet å lete etter nye. Hva er på gang da?

T-chan
Posts: 133
Joined: Mar 26th, '07, 15:52
Location: Norway
Contact:

Post by T-chan » Jun 7th, '07, 19:59

For og være ærlig, så har jeg ikke fått med meg så mange jeg heller. Vet bare at jeg skal se Hana Kimi og... øhm... den jeg ikke husker navnet til, men som Shota Matsuda skal spille i.

Har og hørt rykter om at Ouran High School Host Club skal gjøres om til LA, men den kommer sikkert ikke da før i høst-sesongen.

Akidon
Posts: 46
Joined: Mar 27th, '07, 16:18
Location: Bergen, Norway
Contact:

Post by Akidon » Jun 7th, '07, 20:17

Har ikke prøvd kinesiske serier enda. Kanskje jeg skulle prøve det.... Hvordan er kinesike kontra japanske serier

Når det gjelder Shota Matsuda aner jeg ikke hvem det er, antagelig fordi jeg ikke er like intresert i japanske gutter som deg^^ Hva slags serie snakekr vi om her?

Du vet ikke om noe litt mer seriøst. Synes det kan bli litt mye love stories inni mellom. Liar Game var et friskt pust i så måte. Digger den serien.

T-chan
Posts: 133
Joined: Mar 26th, '07, 15:52
Location: Norway
Contact:

Post by T-chan » Jun 7th, '07, 20:31

Snakker om sole, så skinner den, ikke sant? Shota Matsuda er han som spiller Akiyama i Liar Game, hehe ;)

Kan dessverre ikke klare å huske hva slags serie det var, meeen... jeg liker måten han spiller på, så tror nok jeg må se den.

Har heller ikke prøvd kinesiske... går mest i japanske og noen taiwanske inn i mellom.

Hmm... Mer seriøst? Skal vi see...øhm... Nå er jo jeg sucker for romantiske drama da, meeen... seriøst? Tror ikke akkurat jeg kan merke så mye av det jeg har sett på som seriøst akkurat. Så seriøse serier er jeg dessverre dårlig på... Om du ikke kunne tenkte deg sports-drama da? Jeg trodde de ikke var stort før, men så Attack No. 1 og startet på Regatta for litt siden, og det er greit nok, i alle fall som en pause fra romantisk kliss ;)

Akidon
Posts: 46
Joined: Mar 27th, '07, 16:18
Location: Bergen, Norway
Contact:

Post by Akidon » Jun 7th, '07, 20:41

Tror ikke sportsdrama er helt min greie heller. Romantisk er greit så lenge det ikke blir for klissete.

Taiwansk kinesisk? Same language, same ****. Tenker i alle fall jeg. Men når jeg leste om den serien din synes jeg kanskje den var litt vell utfordrende for kinesiske myndigheter ja.

T-chan
Posts: 133
Joined: Mar 26th, '07, 15:52
Location: Norway
Contact:

Post by T-chan » Jun 7th, '07, 20:50

Hmm... Tjaa... Brother Beat syns nå jeg var morsom, men var mer familie komedie det da... Hmm....

*tenke tenke* den taiwanske serien Mars syns jeg var bra da. Er romantisk, men den er litt mer seriøs en ganske mange andre. Tar opp noen tema som jeg tror hadde vært litt taboo på TV der før den kom.... er ikke sikker, men uansett! Kanskje?

-doll
Posts: 11
Joined: May 19th, '07, 11:01

Post by -doll » Jun 8th, '07, 12:29

Jeg er norsk jeg å! Eller nei, kinesisk... men.. ja..

Kult å diskutere drama på norsk da! Det er ikke akkurat mange tilhengere i lille Norge :lol

Menne... Noen som fulger med på Liar Game? Den er spennende da. Matsuda Shota passer virkelig til rollen som en svindler... Ikke bare passer han... :whistling:

Akidon
Posts: 46
Joined: Mar 27th, '07, 16:18
Location: Bergen, Norway
Contact:

Post by Akidon » Jun 8th, '07, 13:18

Akkurat ser jeg på:

Liar game
Haken no Hinkaku
Hanayome wa Yakudoshi
Hanayome to Papa


Har sikkert glemt en eller to.
Alle er bra på sin måte, men er sjeldent mellom mer seriøse serier som liar game.

therese_loves_dramas
Posts: 15
Joined: Jun 3rd, '07, 20:15
Location: bergen, norway

Post by therese_loves_dramas » Jun 8th, '07, 23:16

eg begynte no md koreanske.. så ble det taiwanske pga devil beside you og it started with a kiss (gleder meg noe sykt til 2sesing...dere så ikke har sett den MÅ se den) å no recently har etg sett på japanske...pga hana yori dango, den var faen mg bra. så eg ser gokusen fordi matsujun er evig hot, og han der andre..hanasawa rui!

noen eg kommer til å se i frentidn: goong 2, it started with a kiss 2, hana kimi 2, exchange love, the devil+++ har dere noen japanske dere vil anbefale? 8)

Akidon
Posts: 46
Joined: Mar 27th, '07, 16:18
Location: Bergen, Norway
Contact:

Post by Akidon » Jun 8th, '07, 23:28

Kommer litt an på hva du liker.
Long love letter er jo bra. Ellers er det jo Liar game som holder på nå. Er vell kommet til episode 7 eller noe.
Kurosagi ville jeg også tatt turen innom.

therese_loves_dramas
Posts: 15
Joined: Jun 3rd, '07, 20:15
Location: bergen, norway

Post by therese_loves_dramas » Jun 8th, '07, 23:38

vell eg er vel av den typen som liker morsomt men romantisk..sånn it started with a kiss aktig.. eller hana yori dango. den typen;)

skal sjekke anbefalingene dine... takk takk;)

Akidon
Posts: 46
Joined: Mar 27th, '07, 16:18
Location: Bergen, Norway
Contact:

Post by Akidon » Jun 9th, '07, 00:19

Hehe det er sikkert jentene her på forumet, de er bedre på det romantic stuff en meg ;)

Men av romantiske komedier kan jeg anbefale
Hanayome wa yakudoshi
Hanayome to papa
long love letter.

-doll
Posts: 11
Joined: May 19th, '07, 11:01

Post by -doll » Jun 9th, '07, 13:28

Av japanske romantiske komedier vil jeg anbefale Anego... Den er kanskje litt mer voksen.. Men du får med Akanishi Jin på kjøpet..

Jeg vil også anbefale Dal Ja's spring, selv om den er koreansk. Syns det en romantisk komedie med en annen vri.. Interessant serie i tillegg til at jeg elsker Chae rim :P Noen andre som har sett den eller?

Akidon
Posts: 46
Joined: Mar 27th, '07, 16:18
Location: Bergen, Norway
Contact:

Post by Akidon » Jun 9th, '07, 14:55

Anego støttes! Er også litt mer glad i de voksene seriene. Blir liksom ikke så klissete da.

T-chan
Posts: 133
Joined: Mar 26th, '07, 15:52
Location: Norway
Contact:

Post by T-chan » Jun 10th, '07, 20:33

therese_loves_dramas wrote:eg begynte no md koreanske.. så ble det taiwanske pga devil beside you og it started with a kiss (gleder meg noe sykt til 2sesing...dere så ikke har sett den MÅ se den) å no recently har etg sett på japanske...pga hana yori dango, den var faen mg bra. så eg ser gokusen fordi matsujun er evig hot, og han der andre..hanasawa rui!

noen eg kommer til å se i frentidn: goong 2, it started with a kiss 2, hana kimi 2, exchange love, the devil+++ har dere noen japanske dere vil anbefale? 8)
Av Japanske... Hmm... Anbefaler på det sterkeste Proposal Daisakusen. Er søt og morsom pluss Yamapi ^__^ Likte også Tatta Hitotsu no Koi, for den var søt!

Ble faktisk ferdig med ISWAK i dag!! Aw... Joe Cheng! Likte den kjempe godt! For meg er det helts japanske dramaer som teller, men de tre(fire) taiwanske har de og vært bra! Har sett ISWAK, Mars og Devil Beside You. Begynte og på Love Contract, meen... likte ikke helt den.

therese_loves_dramas
Posts: 15
Joined: Jun 3rd, '07, 20:15
Location: bergen, norway

Post by therese_loves_dramas » Jun 12th, '07, 18:26

ja gleder meg til iswak to! nei love contract har eg sett, mn den er litt rar jah! slutten spesielt! har lyst å se mars, mn vet ikke om eg har tid. er jo så mange på listen min allerede. hehe

T-chan
Posts: 133
Joined: Mar 26th, '07, 15:52
Location: Norway
Contact:

Post by T-chan » Jun 12th, '07, 21:28

Hehe, ja, det er som regel slik! Jeg har for tiden kjempe lyst å se Goong, meeen.... finner den ingen steder *sukk*

therese_loves_dramas
Posts: 15
Joined: Jun 3rd, '07, 20:15
Location: bergen, norway

Post by therese_loves_dramas » Jun 12th, '07, 23:16

oi jah eg ser de har fjernet den:S har bare med vietnamsk subs:P den var jo råbra... vel var litt kjedli av å til. mn alt i alt er det en av de beste koreanske av de koreanske seriene eg har sett.

håper noen kan legge ut goong 2 når den kommer sånn at eg kan se den før den blir slettet som goong. er forresten drit vanskeli å få tak i goong s. har bare sett de 4 første episodene.... de er jo licensed over alt!

-doll
Posts: 11
Joined: May 19th, '07, 11:01

Post by -doll » Jun 13th, '07, 10:32

Ja, goong ja... Sånn helt ærlig var jeg skikkelig skuffet over Goong.. Føler at jeg er skikkelig negativ nå men den ødela hele inntrykket av mangaen. Forresten er det noen som har lest mangaen? Den er en av de aller beste! Nydelig serie!

Har ikke så lyst til å ødelegge lysten for de som ikke har sett den (hvis jeg ikke allerede har gjort det), men dere må ikke gå glipp av mangaen!

Håper nå fremdeles på at Goong 2 er noe bedre da.. Goong S var jo helt på trynet. Synes bare at skuespillerne ikke helt passet med hverandre. Har ikke sett hele da men...

Andre som leser manga? Noe å anbefale?

-doll
Posts: 11
Joined: May 19th, '07, 11:01

Post by -doll » Jun 13th, '07, 10:41

og forresten therese_loves_dramas: Har du vært på disse?

http://silentregrets.com/incomplete-kdramas/goong-s.php og her http://z8.invisionfree.com/SVLoyalty/in ... topic=1269

De har Goong S der. Den siste er complete, menfilene er i rmvb. Jeg tror du også må registrere deg.

therese_loves_dramas
Posts: 15
Joined: Jun 3rd, '07, 20:15
Location: bergen, norway

Post by therese_loves_dramas » Jun 14th, '07, 10:10

åå sku gjerne ha lest magaen... hørt fra flere at den er mye bedre enn serien. mn er no fornøyd med serien side eg ikke har lest mangaen. hehe

mn må du ikke laste ned fra de sidene? liker helst å se di online... sjønner meg ikke helt på subtitle å serien så må settes i lag. har prøvd å laste ned før.. mn var så dårli grafikk syns eg...

notimeforfairytales
Posts: 140
Joined: Mar 26th, '07, 16:28
Location: Japan
Contact:

Post by notimeforfairytales » Jun 14th, '07, 10:33

Jeg har første volum av Goong-mangaen.. eller manwhaen blir det vel egentlig. Samme greia! Liker den kjempegodt så langt, men så likte jo jeg serien også da. Selv om jeg kan være enig i at den var litt treg sånn midt inni (serien, ikke manhwaen).. Goong S var faktisk overraskende bra. Jeg hadde ikke akkurat store forventninger til den, men den var faktisk ganske spennende. Man kan se at skuespillerne blir bedre utover i serien. Litt morsomt. Den beste koreanske serien av dem alle er jo My Girl (fanatisk My Girl-fan) da. Lee Dong Wook <3 Og Sassy Girl Chun Hyang/ Delightful Girl Choon-hyang. Er nok litt fan av Jae Hee også! ;)

Mange av de koreanske seriene med engelske undertekster er fjernet fra d-addicts nå. Dette er vel fordi de er lisensiert av et eller annet firma som d-addicts "samarbeider" med. Derfor er det vanskelig å få tak i annet enn de helt nyeste koreanske seriene. Det er litt synd, men.. Så vidt jeg vet ligger vel Hello! Miss og Witch Yoo-Hee/Witch Amusement ute enda. Snapp dem opp før de forsvinner! Hoho! Jeg likte begge.. de var søte! :thumright:

Og jeg må forresten si meg enig med alle som skryter av Liar Game. Jeg venter i spenning på episode 9! Matsuda Shota er fantastisk i den serien!

T-chan
Posts: 133
Joined: Mar 26th, '07, 15:52
Location: Norway
Contact:

Post by T-chan » Jun 14th, '07, 16:23

-doll wrote:Ja, goong ja... Sånn helt ærlig var jeg skikkelig skuffet over Goong.. Føler at jeg er skikkelig negativ nå men den ødela hele inntrykket av mangaen. Forresten er det noen som har lest mangaen? Den er en av de aller beste! Nydelig serie!

Har ikke så lyst til å ødelegge lysten for de som ikke har sett den (hvis jeg ikke allerede har gjort det), men dere må ikke gå glipp av mangaen!

Håper nå fremdeles på at Goong 2 er noe bedre da.. Goong S var jo helt på trynet. Synes bare at skuespillerne ikke helt passet med hverandre. Har ikke sett hele da men...

Andre som leser manga? Noe å anbefale?
Manga!! Vil bare annbefale Immortal Rain, som er den beste serien jeg har lest. Jeg likte også godt Hot Gimmick og Happy Hustle High da jeg leste de :thumright:

notimeforfairytales
Posts: 140
Joined: Mar 26th, '07, 16:28
Location: Japan
Contact:

Post by notimeforfairytales » Jun 14th, '07, 20:53

Jeg har masse manga å anbefale, men det kommer vel litt an på hva slags manga du liker. Siden du likte Goong regner jeg imidlertid med at du liker shoujo og sånn. Som selvutnevnt shoujofanatiker kunne jeg sikkert ramset opp i det uendelige, men jeg skal prøve å begrense meg litt da.. XD

Full Moon wo Sagashite (som jeg aldri kan bli lei), Marmalade Boy, Kodocha, Fushigi Yuugi, Peach Girl, Beauty Pop, Othello, Wild Act, Ouran High School Host Club, Skip Beat (som jeg finner merkelig underholdende).. Egentlig alt av Arina Tanemura, men det kommer vel an på om du liker den stilen med ekstremt gigantiske tallerkenøyne. Av erfaring vet jeg at man enten elsker eller hater det (jeg tilhører den første kategorien). Ellers er vel også første nummer av Love Com (Lovely Complex) ute på Just Manga nå.. har store forventninger til den! :)

Jeg har en forholdsvis stor samling av shoujomanga, og nevnte bare noen av mine egne favoritter nå. Når det kommer til andre sjangre har jeg ikke så mye peil.. :whistling:

Shindou-Kun
Fansubber
Fansubber
Posts: 270
Joined: Feb 22nd, '05, 00:58
Location: Norway
Contact:

Post by Shindou-Kun » Jun 14th, '07, 21:45

Anbefaler Gravitation og Genshiken.

Gravitation kan kjøpes med dansk oversettelse fra MANGiSMO, mens Genshiken
anbefaler jeg å kjøpe fra Amazon.

Image


Image

Notimeforfairytales wrote:Full Moon wo Sagashite (som jeg aldri kan bli lei)...
Samme her. Har ikkje lest mangaen, men så anime serien for noen år siden. Likte an svært godt. Musikken var kjempe bra. Anbefales!

Andre bra mangaer er: Girls got Power aka. Power (Shizuru Seino) og Dear Mine (Takao Shigeru)

Girls got Power var med i norske MangaMania mot slutten før bladet ble kanselert.
Notimeforfairytales wrote:det (jeg tilhører den første kategorien). Ellers er vel også første nummer av Love Com (Lovely Complex) ute på Just Manga nå.. har store forventninger til den!
Kjøpte Live action filmen med Koike Teppei for et par uker siden. Kjempe søt film. De gjorde en god jobb begge to.
Image
http://www.cdjapan.co.jp/detailview.html?KEY=TBD-1132

notimeforfairytales
Posts: 140
Joined: Mar 26th, '07, 16:28
Location: Japan
Contact:

Post by notimeforfairytales » Jun 14th, '07, 23:46

Shindou-Kun wrote:Kjøpte Live action filmen med Koike Teppei for et par uker siden. Kjempe søt film. De gjorde en god jobb begge to.
Det er en av mine favoritter, rett og slett fordi de er så søte sammen! YoroshiQUEEN.. lol :mrgreen: Animeen er også veldig bra, btw! Kaster meg over den hver gang det kommer en ny episode.

Og Shindou-Kun: Hvis du likte Full Moon wo Sagashite-animeen burde du definitivt lese mangaen. Den er mye mørkere og mer alvorlig. Helt herlig! Hvem liker ikke en god dose angst, liksom? :lol

-doll
Posts: 11
Joined: May 19th, '07, 11:01

Post by -doll » Jun 16th, '07, 10:35

therese_loves_dramas: Jo, uheldigvis må du laste ned, men subtitles kan du spille med VLC player. Det er vel det programmet som støtter flest filer...

notimeforfairytales: Åååh, jeg forguder My Girl! Den er nydelig.. Vi er nok ikke de eneste som synes det! Ser på Witch Yoo Hee nå, har sett til episode 2, så langt synes jeg den er ganske interessant.. :whistling: Men det er alltid en rik person og en "fattig" person i koreanske serier, og den "fattige" har ofte en stooor gjeld til den rike... Allikevel elsker jeg My Girl.. :roll
Og ja, jeg liker vel shoujo mest av sjangrene innen manga da... Har lest Full moon, den er fantasisk. Har sett animen og, og jeg elsker musikken! Eternal snow kommer jeg aldri til å bli lei av! Egentlig tilhører jeg vel de som hater tallerkenøynene, men Full moon og Kamikaze Kaitou Jeanne er unntak! Sistnevnte var min første manga... Haha:D Og Lovecom... Den er så søt!

T-chan: Takk :lol Skal sjekke ut Immortal rain.. Har hørt om den, den har et litt nostalgisk navn synes jeg...

Shindou-Kun: Gravitation har jeg lest:D Den er rå! Og Power og! Forresten, åssen lager du sånn flere quotes? :roll

Takk for tipsene:D Forresten, kjøper dere manga eller laster dere fra nettet? Jeg er nå en stor fan av gratis ting da, men jeg synes jeg skal støtte mangakaene... Kjøper de seriene som jeg har lest på nettet og liker jeg... Ser egentlig ingen grunn til å kjøpe ting jeg ikke liker :whistling: Noen som er fan av Ai Yazawa? [/b]

Shindou-Kun
Fansubber
Fansubber
Posts: 270
Joined: Feb 22nd, '05, 00:58
Location: Norway
Contact:

Post by Shindou-Kun » Jun 16th, '07, 10:45

-doll wrote:Shindou-Kun: Gravitation har jeg lest:D Den er rå! Og Power og! Forresten, åssen lager du sånn flere quotes? :roll
For å lage quotes skriver du bare:
[.quote="nickname"]Text du vil quote[/.quote]
Punktum foran quote må fjernes først. E bare der no slik at det går an og se koden.
-doll wrote:Åååh, jeg forguder My Girl!
Likte også MyGirl. Siste episode var litt annerledes. Litt kult åssen de flettet inn
Delightful Girl Choon-Yuang.

Driver for tiden og ser på Thank You. Annerledes serie. Gong Hyo Jin gjør en bra jobb som mor til AIDS smittet Bom.

Image

notimeforfairytales
Posts: 140
Joined: Mar 26th, '07, 16:28
Location: Japan
Contact:

Post by notimeforfairytales » Jun 16th, '07, 11:54

-doll wrote:Åååh, jeg forguder My Girl! Den er nydelig.. Vi er nok ikke de eneste som synes det! Ser på Witch Yoo Hee nå, har sett til episode 2, så langt synes jeg den er ganske interessant.. :whistling: Men det er alltid en rik person og en "fattig" person i koreanske serier, og den "fattige" har ofte en stooor gjeld til den rike... Allikevel elsker jeg My Girl.. :roll
Nei, tror My Girl har maaaange fans! Og det burde den virkelig. Fantastisk serie. Jeg levde meg helt inn i den, og glemte nesten av det bare var et drama jeg så på. Den eneste andre serien jeg har levd meg like mye inn i er Nobuta wo Produce!

Jeg har også merket at koreanske dramaer har en tendens til å være ganske like på mange områder. Allikevel er det interessant å se hvor forskjellige de egentlig klarer å få dem. Det burde være grense for hvor mange forskjellige konflikter som kan oppstå, men neeeida! Den ene er verre enn den andre. Og de "onde" personene er som regel så utspekulerte at man har lyst til å vri om nakken på dem.. haha! Spesielt han onde i Delightful Girl Choon Hyang. Jeg tror jeg aldri har hatet en fiktiv karakter så mye før! :mrgreen:

Witch Yoo Hee er søt <3 Ikke i samme klasse som My Girl, men søt!
-doll wrote:Forresten, kjøper dere manga eller laster dere fra nettet?
Jeg kjøper for det meste mangaen min fra http://www.justmanga.com . Det er billigere enn å kjøpe dem i butikker i Norge. Sparer en hundelapp her og en hundrelapp der. De eneste seriene jeg laster ned fra nettet er scanlations av ulisensierte serier (som f.eks. Parfait Tic og Gakuen Alice) og oneshots
Last edited by notimeforfairytales on Jun 16th, '07, 12:11, edited 1 time in total.

notimeforfairytales
Posts: 140
Joined: Mar 26th, '07, 16:28
Location: Japan
Contact:

Post by notimeforfairytales » Jun 16th, '07, 12:08

Greit, så jeg kjeder meg veldig i dag.. og hva er vel mer praktisk da enn å ta quizer på Start.no? Haha! Bare overse meg. Jeg la resultatene i spoilertags så dere slapp å bry dere om denne posten hvis dere ikke er spesielt interessert i å se resultatene mine! :P

Hvilken kvinnelig JDrama-karakter er du?

Mitt resultat: Makino Tsukushi (Hana Yori Dango)
Du liker ikke trøbbel og konflikter, men av en eller annen grunn klarer du alltid å blande deg borti det uansett. Er det noe du misliker så er det folk som herser med de som er svakere enn seg. I slike situasjoner er du ikke sen om å hoppe inn for å forsvare den svakeste parten. Dette gjør at du skiller deg litt ut fra andre jenter. Det er nok derfor gutter som oftest liker deg! Selvfølgelig kommer du til å ha et kobbel av misunnelige jenter i hælene som prøver å ødelegge for deg, men når alt kommer til alt kommer du deg gjennom problemene. Du kommer til å få din lykkelige slutt!

Ta quizen her: http://quiz2.start.no/?p=play&quizID=13681

---------------------------------------------------------------------------------------

Hvilken mannlig JDrama-hottie passer du best sammen med?

Mitt resultat: Kurosaki (Kurosagi)
Den perfekte typen for deg er Kurosaki. Du tiltrekkes av badboys med et mørkt og mystisk ytre. Greit, så han er kanskje ikke den mest åpne personen som finnes (tross alt stoler han ikke på noen), men med litt hardt arbeid skal du nok få ham til å smile. Det er tydelig at han bryr seg om deg selv om han ikke akkurat overøser deg med kjærtegn og komplimenter. Fortsett sånn, og han er snart din!

Ta quizen her: http://quiz2.start.no/?p=play&quizID=13791

---------------------------------------------------------------------------------------

Hvilken mannlig KDrama-hottie passer du best sammen med?

Mitt resultat: Seol Gong Chan (My Girl)
Heldige deg! Du og Seol Gong Chan er perfekte for hverandre. Gong Chan er rik, smart, kjekk og er ikke redd for å vise hvordan han føler for deg. Han elsker at du får ham til å glemme stress og mas med ditt gode humør, og setter ekstra stor pris på deg når du overrasker ham. Han vil gi deg søte små gaver for å vise deg hvor glad han er i deg, og han vil aldri svikte deg. Let’s face it – fyren er perfekt

Ta quizen her: http://quiz.start.no/?p=play&quizID=13934

---------------------------------------------------------------------------------------

Hvilken kvinnelig KDrama-karakter er du?

Mitt resultat: Han Ji Eun (Full House)
Du prøver å gjøre andre til lags så godt du bare kan. Ofte har du en tendens til å havne i trøbbel, selv om du selv ikke aner hvorfor. Muligens kan det være fordi du er litt lettlurt. Ikke tro på alt du blir fortalt! Du er også en vaskeekte rotekopp, og huset/rommet ditt ser gjerne ut som en svinesti. Du trenger noen som kan holde deg litt i ørene.

Ta quizen her: http://quiz.start.no/?p=play&quizID=13865

---------------------------------------------------------------------------------------

Hvem er du i de taiwanske dramaenes verden (jenter)?

Mitt resultat: Ye Tian Yu (Prince turns to Frog)
Du er en person som har levd store deler av livet ditt på jakt etter materielle goder. Allikevel er dette bare en fasade, og du bryr deg egentlig ikke så mye om status som det du gir inntrykk av. Du setter familien og vennene dine svært høyt, og er villig til å oppgi mye for at de skal være lykkelige. Folk forguder deg til tross for temperamentet ditt (som kommer litt ut av kontroll innimellom) og de små, hvite løgnene dine. Du går en lys fremtid i møte.

Ta quizen her: http://quiz.start.no/?p=play&quizID=14072
Jeg har STORE fritidsproblemer..

therese_loves_dramas
Posts: 15
Joined: Jun 3rd, '07, 20:15
Location: bergen, norway

Post by therese_loves_dramas » Jun 16th, '07, 12:29

Nei, tror My Girl har maaaange fans! Og det burde den virkelig. Fantastisk serie. Jeg levde meg helt inn i den, og glemte nesten av det bare var et drama jeg så på. Den eneste andre serien jeg har levd meg like mye inn i er Nobuta wo Produce!

Jeg har også merket at koreanske dramaer har en tendens til å være ganske like på mange områder. Allikevel er det interessant å se hvor forskjellige de egentlig klarer å få dem. Det burde være grense for hvor mange forskjellige konflikter som kan oppstå, men neeeida! Den ene er verre enn den andre. Og de "onde" personene er som regel så utspekulerte at man har lyst til å vri om nakken på dem.. haha! Spesielt han onde i Delightful Girl Choon Hyang. Jeg tror jeg aldri har hatet en fiktiv karakter så mye før! :mrgreen:



eg er sååå enig. delightful girl serien.. han derre gamle.. ville hoppe inn i dataskjermen å kvle han. hehe... mn eg lever meg inn i de fleste serier. eg begynte med stairway to heaven da. hater de kjerringene der oxo.

eg bare forguder MY GIRL, mn Full House er fantastisk bra oxo. av de som ikke helt er samme sjanger så liker eg veldig godt a love to kill og the devil oxo!

therese_loves_dramas
Posts: 15
Joined: Jun 3rd, '07, 20:15
Location: bergen, norway

Post by therese_loves_dramas » Jun 16th, '07, 12:33

Shindou-Kun wrote:
Kjøpte Live action filmen med Koike Teppei for et par uker siden. Kjempe søt film. De gjorde en god jobb begge to.
Image
http://www.cdjapan.co.jp/detailview.html?KEY=TBD-1132
henne kjøper du filmer å sånt.. å vet du kor en kan kjøpe serier å sånt?

notimeforfairytales
Posts: 140
Joined: Mar 26th, '07, 16:28
Location: Japan
Contact:

Post by notimeforfairytales » Jun 16th, '07, 12:47

therese_loves_dramas wrote:henne kjøper du filmer å sånt.. å vet du kor en kan kjøpe serier å sånt?
Du kan i alle fall kjøpe filmer og serier på http://www.yesasia.com og http://www.cdjapan.co.jp/ . Tror de har noen serier på http://www.amazon.com også. Selvfølgelig koster det som regel en del å få dem til Norge, med moms og toll og alt sånn der.. Jeg tror det er derfor jeg foretrekker å kjøpe serier på eBay, selv om du da sannsynligvis kjøper bootlegs (og undertekstene ikke nødvendigvis er superbe). Prisene er nå i alle fall greie.. :lol

Shindou-Kun
Fansubber
Fansubber
Posts: 270
Joined: Feb 22nd, '05, 00:58
Location: Norway
Contact:

Post by Shindou-Kun » Jun 16th, '07, 17:46

Japanske serier med engelsk text e vanskelig å finne. Beste side for japanske serier / filmer e http://www.cdjapan.co.jp , http://www.yesasia.com/ eller http://www.playasia.com/

Personlig så kjøper eg Koreansk hos Yesasia og Japanskt hos Cdjapan.

Cdjapan e absolutt best av de alle. De har super bra billig levering og har det nye betalingsystemet. De pleier også være ganske grei med frakt papirene. Har så langt ikkje opplevd at de har skrevet på pakkens verdi på fraktpapirene. Noe som gjør at du slipper litt billigere unna med moms/toll.

-doll
Posts: 11
Joined: May 19th, '07, 11:01

Post by -doll » Jun 17th, '07, 08:17

IYAAA! Liar game 9 er ute!

notimeforfairytales
Posts: 140
Joined: Mar 26th, '07, 16:28
Location: Japan
Contact:

Post by notimeforfairytales » Jun 17th, '07, 08:24

-doll wrote:IYAAA! Liar game 9 er ute!
Gjett om jeg gleder meg til den er ferdig nedlastet! Det er like spennende hver uke! :cheers:

EDIT: Ble nettopp ferdig med å se på den! Oh my.. gleder meg som en unge til episode 10! <3

-doll
Posts: 11
Joined: May 19th, '07, 11:01

Post by -doll » Jun 17th, '07, 09:54

Har du sett den ferdig?! Lastet du med torrent eller hva, for min er bare på 35%! :cry:

notimeforfairytales
Posts: 140
Joined: Mar 26th, '07, 16:28
Location: Japan
Contact:

Post by notimeforfairytales » Jun 17th, '07, 10:53

Jeg laster ned med torrents, ja. Den lastet ned ganske fort hos meg. Tok vel rundt en halvtime, tenker jeg!

-doll
Posts: 11
Joined: May 19th, '07, 11:01

Post by -doll » Jun 17th, '07, 17:08

OMG, jeg så Liar game 9, han hvite fyren var creepy ass... Det er kanskje litt overdrevent med røntgensyn vel? Jeg mener, jeg har fulgt med på serien fordi den hadde mange logiske elementer... Håper bare ikke de går lenger over grensa nå... :blink

Også er det en ting; hvordan kan pengene ligge så velplassert oppi koffertene? Og dessuten syns jeg han mini-mushroom begynner å ta form som han røngtenmannen... I hvertfall latteren...

notimeforfairytales
Posts: 140
Joined: Mar 26th, '07, 16:28
Location: Japan
Contact:

Post by notimeforfairytales » Jun 17th, '07, 18:55

Æsj, ja.. han nye fyren var skikkelig ekkel! Spesielt latteren hans.. *grøss* Selv gleder jeg meg skikkelig til neste episode! Det skal bli gøy å se
Akiyama miste kontrollen fullstendig! Han er jo tross alt bare et menneske! <3

Previewen så skikkelig interessant ut, og jeg så i Liar Game-tråden at de som har sett episode 10 sa det var den beste episoden så langt! Awww!
Da har jeg noe å se frem til etter eksamensuka fra helvete!

T-chan
Posts: 133
Joined: Mar 26th, '07, 15:52
Location: Norway
Contact:

Post by T-chan » Jun 20th, '07, 21:41

notimeforfairytales wrote:Æsj, ja.. han nye fyren var skikkelig ekkel! Spesielt latteren hans.. *grøss* Selv gleder jeg meg skikkelig til neste episode! Det skal bli gøy å se
Akiyama miste kontrollen fullstendig! Han er jo tross alt bare et menneske! <3

Previewen så skikkelig interessant ut, og jeg så i Liar Game-tråden at de som har sett episode 10 sa det var den beste episoden så langt! Awww!
Oooh! Ja! Er enig. Jeg pleier som regel og hoppe over previewene, meeeen.... Den bare kom! Og så var Akiyama der og... *skjelve* Ja, nei... Gleder meg mye til den kommer! Men enda mer til den siste, 3-timers lange episoden! ^__^

notimeforfairytales
Posts: 140
Joined: Mar 26th, '07, 16:28
Location: Japan
Contact:

Post by notimeforfairytales » Jun 21st, '07, 16:20

Oh! Gleder meg også til siste episode! Liar Game-episodene er altfor korte etter min mening! Den siste kommer til å veie opp for det bigtime! :wub:

Og NÅ er eksamensuka fra helvete over, så nå kan jeg kose meg med alle de dramaene jeg bare vil! Yatta!

-doll
Posts: 11
Joined: May 19th, '07, 11:01

Post by -doll » Jun 22nd, '07, 11:51

ÅJA, endelig ferie... Skal koble ut nå, hehe... Noen som planlegger å se noe spesielt i ferien? Ny sesong med drama da, tror jeg kommer til å teste ut Yamada Taro Monogatari, Sushi Oji, First kiss, og selvfølgelig Hanakimi. Er ikke så glad i mangaen Hanakimi egentlig, men det blir spennende å se hvordan dramaen blir.

notimeforfairytales
Posts: 140
Joined: Mar 26th, '07, 16:28
Location: Japan
Contact:

Post by notimeforfairytales » Jun 22nd, '07, 12:06

Jeg driver og ser på noen forholdsvis nye taiwanske dramaer nå, i påvente av neste sesong med jdramas. For øyeblikket ser jeg på Summer x Summer (med Joe Cheng fra ISWaK.. hottie), Why Why Love (Raine Yang, Mike He) og A Game About Love! Søte <3

Jeg har selvfølgelig tenkt å se på Hana-Kimi. Det er liksom den nye sesongens store höjdare! Ellers skal jeg vel se på First Kiss, Yamada Taro Monogatari.. og.. hmm.. Tja, kommer sikkert til å sjekke ut første episode av det meste nye som kommer ut egentlig, for å se hva som virker interessant og sånn! :mrgreen:

T-chan
Posts: 133
Joined: Mar 26th, '07, 15:52
Location: Norway
Contact:

Post by T-chan » Jun 23rd, '07, 19:45

Hmm... har ikke noe spesiellt og se på imens jeg venter... Noen anbefalinger? Trenger virkelig noe å ha til ventetiden mellom undertekster til ProDai, LG og HtP!

aawang

Post by aawang » Jun 27th, '07, 22:36

Så festlig, Norske her også!
Jeg har brukt D- addicts en stund for å laste ned dramas og filmer osv, men tenkte ikke på å registrere meg før i dag.

Jeg er veldig glad i dramas, både kinesiske, japanske, koreanske, taiwanske dramas. Jeg søker nettvenn som vil diskutere forskjellige dramas med meg, noen som har lyst?

notimeforfairytales
Posts: 140
Joined: Mar 26th, '07, 16:28
Location: Japan
Contact:

Post by notimeforfairytales » Jun 28th, '07, 00:04

T-chan: Sjekk ut Summer x Summer hvis du er i humør for en ny taiwansk serie (hvis du ikke har sett den alt da..). Historien er kanskje ikke den sterkeste, og de vinner nok ikke Oscar for beste skuespillere, men hvem kan vel motstå Joe Cheng? ;) Lovely i ISWAK, lovely i Summer x Summer! Tror episode 1-10 av 12 er ute med subs nå. Ellers burde du begynne å se Why Why Love. Mike + Rainie er minst like søte som de var i DBY! Hmm.. eller se Prince turns to Frog eller The Magicians of Love! <3 (Jeg ser mye på taiwanske serier om dagen.. sjokk? :whistling: )

aawang: Velkommen! :-) Så forresten på MySpace-profilen din at du er fra Jevnaker! Ikke akkurat verdens navle, huh? :P Bra det er flere av oss da!

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 7 guests