Finnish D-Addicts

speak whatever language you like here.
Fin_gurly
Posts: 126
Joined: Sep 11th, '06, 14:44
Location: Finland
Been thanked: 1 time

Post by Fin_gurly » Jul 28th, '07, 17:54

Katoin peach Girl:lin kahdessa päivässä ja oli mitä mainioin(varsinkin Vaness ja Annien kemiat pelas hyvin)ja jossain kohti ku kattelin sitä ja mä oikeesti tuntu et olisin voinu kuristaa sen pahismuija*lol vaikka koko sarja onkin kuvitelmaa* ja heti live show jälkee rupesin kattelemaan peach girl animea(vaikka mä en yleensä kato anime ollenkaa)nomutjoo. :D ja kattelin kans loppuun bad familyn ja sekin oli hyvä sarja(hah tykkäsin heechulin hiuksista)

jeemka
Posts: 32
Joined: Jul 2nd, '07, 14:48
Location: Finland
Contact:

Post by jeemka » Aug 4th, '07, 15:54

GHeeeeeh täällä taas yksi finski. Å_____Å

Oon seurannu japanilaisia/korealaisia/taiwanilaisia draamoja noin vuoden, olen aika passiivinen kommentoija ja nyt vasta uskalsin liittyä d-addictseihin. Leppoisaa että täällä on muitakin suomalaisia,

YOROSHIKU :thumright:

avincenna
Posts: 18
Joined: Aug 15th, '07, 16:27
Location: B-town, UK

Post by avincenna » Aug 15th, '07, 17:28

Moi :)

En ole suomalainen mutta puhun kyllā suomea. On kiva lõytāā suomalaisia tāāllā ^^
Mun serkku nāytti minulle Hana Yori Dango:n ja siitā lāhtien olen katsonut vāhan kaikkea. ^^ Nice to meet you all.

KamiNeko
Posts: 8
Joined: Aug 15th, '07, 22:01
Location: Switzerland

Post by KamiNeko » Aug 15th, '07, 22:14

No niin.. täältä taas löytyy yks Suomalainen joka kyllä ei asukkaan Suomessa.. :D
On mukavaa että jopa täälläkin puhutaan suomee ku muuten sitä vain kulee kotona *gg*

nojaa.. japanilaisia draamoja mä kai seuraan jo noin 3 vuotta ^^;;

Hachiko-chan
Posts: 107
Joined: Dec 19th, '06, 10:19
Location: Finland

Post by Hachiko-chan » Aug 16th, '07, 16:03

Nyt olen ihan koukussa hanakimiin :cheers:
Shun Oguri on syötävän ihana!
Ja Horikita Maki on todella uskottava poika.
Jotei:ta katson myös vaikka kaikkien mielestä se ei ole hyvä sarja ja Rosa Kato parka saa haukkuja.

Fin_gurly
Posts: 126
Joined: Sep 11th, '06, 14:44
Location: Finland
Been thanked: 1 time

Post by Fin_gurly » Aug 16th, '07, 16:13

Mä kans epäilin et mitä tosta Joteista tulis ku Rosa näyttelee siinä, mutta nyt alkaa jo tottua siihen et se näyttelee siinä..Ite pidän kovasti kyseisestä sarjasta.. :wub:
Ite tällä hetkellä pidän papa to musume no nanokaka:sta.. :lol

Lilac
Posts: 1
Joined: Aug 27th, '07, 03:53

Mistä voisi hankkia Japanilaisia nuorisolehtiä?

Post by Lilac » Aug 27th, '07, 04:05

Voisiko joku neuvoa mistä voisi hankkia Japanilaisia nuorisolehtiä esim. Myojo, Duet,
Potato, Popolo jne...
Olisiko mmahdollista ostaa Suomesta ja mitähän mahtavat maksaa?

Olisiko jollain mahdollisesti näitä lehtiä (voisin ehkä ostaa, jos ovat ehjiä, kaikki julisteet ja
muut kuvat tallella)

sungie
Posts: 417
Joined: Nov 26th, '06, 13:00
Contact:

Post by sungie » Aug 31st, '07, 21:59

Fin_gurly wrote:Katoin peach Girl:lin kahdessa päivässä ja oli mitä mainioin
Mä katoin ton sarjan viikko pari sitten :)
Tykkäsin Vaness'n esittämästä hahmosta. Muuten sarja oli kyllä vähän so-so.

Lilac wrote:Voisiko joku neuvoa mistä voisi hankkia Japanilaisia nuorisolehtiä esim. Myojo, Duet,
Potato, Popolo jne...
Olisiko mmahdollista ostaa Suomesta ja mitähän mahtavat maksaa?
Omani kerkesin myydä. En tiedä löytyykö noita Suomesta (uusia), mutta eBay ja CDJapan ovat ainakin paikkoja mistä noita lehtiä voi ostella.

Kikimora
Posts: 8
Joined: Mar 23rd, '07, 22:31
Location: Finland

Re: Mistä voisi hankkia Japanilaisia nuorisolehtiä?

Post by Kikimora » Sep 2nd, '07, 09:07

Lilac wrote:Voisiko joku neuvoa mistä voisi hankkia Japanilaisia nuorisolehtiä esim. Myojo, Duet,
Potato, Popolo jne...
Olisiko mmahdollista ostaa Suomesta ja mitähän mahtavat maksaa?

Olisiko jollain mahdollisesti näitä lehtiä (voisin ehkä ostaa, jos ovat ehjiä, kaikki julisteet ja
muut kuvat tallella)

http://fi.bemmu.com/ Tuolta on ainakin ennen voinu tilata ties mitä japanilaisia lehtiä, ja näköjään nytkin löytyy yks numero melkein kaikista noista sun lehdistä.

weylin
Posts: 25
Joined: Mar 24th, '07, 11:14
Location: North

Post by weylin » Sep 10th, '07, 12:41

Anoo~
Kun täällä on noita HanaKiminkin (j-versio) katsojia, niin kuvittelinko vai onko Mizukilla ysi jaksossa paita, jossa lukee "Helsinki"?

Itse olen ollut töissä koko kesän, joten en ole paljoa joutanut katsomaan mitään, mutta toivottavasti talven aikana korjautuu asia 8)

Bill.Zeebub
Posts: 23
Joined: Nov 22nd, '05, 00:46

Post by Bill.Zeebub » Sep 10th, '07, 20:22

weylin wrote:Anoo~
Kun täällä on noita HanaKiminkin (j-versio) katsojia, niin kuvittelinko vai onko Mizukilla ysi jaksossa paita, jossa lukee "Helsinki"?
Image

Rosanna
Posts: 2
Joined: Sep 7th, '07, 08:27
Location: Europe

Newsin dvd

Post by Rosanna » Sep 11th, '07, 01:21

Tietääkö kukaan mistä Suomessa voisi ostaa News:in dvd:n
Never Ending Wonderful Story ja mitähän se maksaisi?

maakopla
Posts: 299
Joined: Apr 4th, '06, 14:15
Location: Finland

Post by maakopla » Sep 12th, '07, 08:13

Mä oon viime aikoina ollu ihan koukussa kdramaan Smile again. että se on hyvä. Sen lisäks et näyttelijät on loistavii käsikirjoitus rulettaa. Jotenki ne sanoo aina kaiken sopivan juuri sopivalla hetkellä.

Humasin, että varsinkin Lee Jin Wook on mahtava näyttelijä. Kaikki pienetkin eleet on mukana, ah se on mahtavaa katsottavaa.

Joo muuten, kyllä siinä paidassa Helsinki lukee. Aika nättii. Ite oon bongaillu Marimekon tuotteita sieltä sun täältä, yhessä sarjassa oli mukeja ja toisessa petivaatteet.

Fin_gurly
Posts: 126
Joined: Sep 11th, '06, 14:44
Location: Finland
Been thanked: 1 time

Post by Fin_gurly » Sep 16th, '07, 15:26

katoin my lucky starin loppuu ja ihastui sarjaan..aivan mahtava sarja.. :wub:
ite kyl vähän ihmettelin kun sain tietää Jimmy Linin iän. :blink ei kyllä näytä yhtään kolmekymppiseltä.. :D
Ja odottelen Jotein vikaa jaksoa(ei kyl jaksais millään odottaa..) :roll

Hachiko-chan
Posts: 107
Joined: Dec 19th, '06, 10:19
Location: Finland

Post by Hachiko-chan » Sep 16th, '07, 15:42

Minä olin ihan innoissani kun huomasin että Mizukin paidassa lukee Helsinki :cheers:
Yksi jakso vain jäljellä, mitä minä sitten katson!!!
Itse odotan vieltä suomalaiselta vastausta kun kyselin onko mahdollista tilata cancam-lehteä.
Bemmusta olen itse ostanut Gothic and lolita bibleä ja kaikki meni oikein hyvin :D
Yesh, pääsen Dir en grey keikalle marraskuussa!

micante
Posts: 19
Joined: Apr 30th, '07, 18:37
Location: Finland

Post by micante » Sep 16th, '07, 16:09

Täällä yksi suomalainen lisää..

Miten ihmeessä Makin päälle on edes eksynyt helsinki paita? O.o
Olin et mitä ihmettä kun näin sen jakson :P

Hachiko-chan
Posts: 107
Joined: Dec 19th, '06, 10:19
Location: Finland

Post by Hachiko-chan » Sep 16th, '07, 16:13

Suomi on todella suosittu Japanissa, siellä on muumi-kahvila ja kaikkea :D
Ihmisillä siellä on hyvä kuva Suomesta erityisesti koulutuksesta jne.
Mutta se Helsinki paita oli kyllä parasta! :w00t:

Viggen
Posts: 8
Joined: Oct 26th, '06, 11:47
Location: Finland

Post by Viggen » Sep 16th, '07, 20:15

Tämä herätti kans hilpeyttä Meteor Gardenissa:

Image

Tossa siis lukee "Ja taas mennään.", vähän huonosti on just porukkaa edessä.

Fin_gurly
Posts: 126
Joined: Sep 11th, '06, 14:44
Location: Finland
Been thanked: 1 time

Post by Fin_gurly » Sep 17th, '07, 08:27

Viggen wrote:Tämä herätti kans hilpeyttä Meteor Gardenissa:

Image

Tossa siis lukee "Ja taas mennään.", vähän huonosti on just porukkaa edessä.
mäkin vähän katoin et mitä ihmettä kun kattelin meteor gardenia... :lol

Cheers
Posts: 6
Joined: Sep 17th, '07, 19:20

Post by Cheers » Sep 18th, '07, 02:42

Terve vaan kaikki, täällä on taas yksi suomalainen lissöö. o/
Olen pyörinyt täällä vähän on/off pidemmän aikaa, mutta vasta nyt rekisteröidyin. Mukava bongata muitakin finrandolaisia. :)

sungie
Posts: 417
Joined: Nov 26th, '06, 13:00
Contact:

Post by sungie » Sep 18th, '07, 03:13

Hachiko-chan wrote: Mutta se Helsinki paita oli kyllä parasta! :w00t:
Joo, Suomi-paita Ruotsin väreissä :P

Mä en oo huomannut tuota kohtaa Meteor Garden'ssa. Mitähän mä oon taas kahtonut.. XD

Hachiko-chan wrote:Yesh, pääsen Dir en grey keikalle marraskuussa!
Hienoa!
Onko kukaan menossa Moi dix Mois'n keikalle Tavastialle ens kuussa? Oon menossa siskon kaa. Olis ostettu liput The GazettE'nkin keikalle jos mä en ois vaan siirtänyt ja siirtänyt sitä lippujen ostamista. Mutta enempi mua kiinnostaa MdM :D

maakopla
Posts: 299
Joined: Apr 4th, '06, 14:15
Location: Finland

Post by maakopla » Sep 18th, '07, 10:11

Hachiko-chan wrote:Suomi on todella suosittu Japanissa, siellä on muumi-kahvila ja kaikkea :D
Ihmisillä siellä on hyvä kuva Suomesta erityisesti koulutuksesta jne.
Mutta se Helsinki paita oli kyllä parasta! :w00t:
En kyllä tiennyt. Vähän niinku täällä kaikki fanittaa Japanii ihan kympillä niin siellä taas fanitetaan Suomea. En kyllä ymmärrä miks kukaan fanittais suomea... lol

On tullu katottuu Coffee prince draamaa. Vitsi et se on hyvä. Taidan kuulua siihen fanittajamassaan mut hei, se vaan vie mukanaan. Kemiat pelaa, näyttelijät on hyvii, juoni ihan jees. Aaah! Addiktio iskee.

En oo viel kattonu sitä HanaKimi Japanilaista versiota mutta tarkotus ois. On viel Taiwanilaisest viimenen jakso kattomatta.

Hachiko-chan
Posts: 107
Joined: Dec 19th, '06, 10:19
Location: Finland

Post by Hachiko-chan » Sep 18th, '07, 10:29

Tuo ratikka näyttää ihan Koffin ratikoilta :blink
Minulla iskee varmaan vieroitusoireita kun hanakimi loppuu! Sitten pitää löytää uusi sarja jota fanittaa.
Olisin mennyt The gazetten keikalle mutta liput myytiin niin nopeasti.

shayla
Posts: 142
Joined: Mar 5th, '04, 20:31
Location: Finland

Post by shayla » Sep 19th, '07, 14:21

Tänään Yle Teemalta tulee elokuva Chosun nam nyo sang yeol jisa eli Vaarallisia suhteita vuodelta 2003 jossa pääosassa Winter Sonata-draamasta tuttu Bae Yong Jun. Siis kello 22. Ja leffa on korealainen versio Vaarallisia suhteita leffasta josta on myös elokuva Valmont tehty.

micante
Posts: 19
Joined: Apr 30th, '07, 18:37
Location: Finland

Post by micante » Sep 19th, '07, 15:06

Eiks ne GazettEn liput varattu sillee kuudessa minutissa tai jotain??
Mä en ollu pystynyt nukkuun sillon yöllä paljon ollenkaan ku vain ajattelin et pakko saada liput!
Sit olinihan shokissa ku netti herjas ettei lippuja enää ole.
En kuitenkaan suostunut uskomaan siihen etten ollut saanut lippuja joten jatkoin lippujen metsästystä soittamalla sinne. Ja sain varattua kaksi lippua GazettEn keikalle.

Sen kyllä vaan sanon et jos Miyavi saa joskus aikaseks tulla suomeen niin mähän roikun sielä lipunmyynti pisteen ulkopuolella lippuja odottamassa!! Sillä en enää luota siihen että toista kertaa onnistun saamaan liput puhelimen tai netin kautta :P

Hachiko-chan
Posts: 107
Joined: Dec 19th, '06, 10:19
Location: Finland

Post by Hachiko-chan » Sep 20th, '07, 15:37

Miyavi :wub:
Jos hän tulisi Suomeen niin muuttaisin varmaan lipunmyynti pisteen eteen.
Toivottavasti Gazette tulee uudelleen keväällä niin sitten menisin!

maakopla
Posts: 299
Joined: Apr 4th, '06, 14:15
Location: Finland

Post by maakopla » Sep 21st, '07, 08:47

Mäkuulin kans et liput oli menny ku kuumille kiville xD

onks kukaan nähny leffaa guns and Talks? Se oli siis niin cool. Se oli just hyvä, sellanen vakava mut ei kuitenkaan. Mahtavaa näyttelijätyötä

Fin_gurly
Posts: 126
Joined: Sep 11th, '06, 14:44
Location: Finland
Been thanked: 1 time

Post by Fin_gurly » Sep 24th, '07, 19:34

Pari päivää alotin kattomaan taiwanilaista sarjaa nimeltä Outsiders ja eipä oo oikeen mitään erityistä sanomista siitä, vaikkakin ihan hyvä idea..ja näyttelijät nojaaa, mut pakko silti kattoo mitä tapahtuu.. :lol
toi smile again on kyl kiinnostava sarja vaikkakin oon vaan kattonu yhen jakson :roll

sungie
Posts: 417
Joined: Nov 26th, '06, 13:00
Contact:

Post by sungie » Sep 26th, '07, 10:13

micante wrote:Eiks ne GazettEn liput varattu sillee kuudessa minutissa tai jotain??
No ei nyt ihan kuitenkaan :D
Mä pähkäilin useamman päivän että ostaisko liput sinne vai ei. Ja sit ku viimein menin varaamaan lippuja ne oli myyty. Aika nopeaa kuitenkin jos muutamassa päivässä menee.

Oon tyytyväinen että näen viimein Manan :wub:
GazettE olis ollut vaan kiva extra kauhean jakson jälkeen. Moi dix Mois'n mä todella haluan nähdä :)

maakopla
Posts: 299
Joined: Apr 4th, '06, 14:15
Location: Finland

Post by maakopla » Sep 26th, '07, 10:58

Oon nyt kattonu HanaKimiä jakso 10 saakka. Se on kyl aika söpö paitsi et Sano on ihan liian kylmä. Mitään ei tapahtunu ennen 7 jaksoa =/ Nakazu vie voiton taas! Miksei Mizuki vois päättyy Nakazun kaa yhteen? MIKSEI?! Niin epäreilua!

Umeda on kaikkein parhaimman näkönen sarjassa. Vaikka se on niin vanha. Mut se näyttelijä vaan on niin söpö! Samoin Nanba. Mut Senri ei oo yhtään gei! Ei, se on vaan jotenkin pelottavan näkönen!

Hachiko-chan
Posts: 107
Joined: Dec 19th, '06, 10:19
Location: Finland

Post by Hachiko-chan » Sep 27th, '07, 11:26

No koska mangassakin Mizuki rakastuu Sanoon ja Sano Mizukiin.
Nakatsu on kyllä aivan loistava kaveri mutta siihen se jää :-)
Nyt minulla on hanakimi vieroitusoireita kun sarja loppui.

sungie
Posts: 417
Joined: Nov 26th, '06, 13:00
Contact:

Post by sungie » Sep 27th, '07, 16:14

maakopla wrote:Oon nyt kattonu HanaKimiä jakso 10 saakka. Se on kyl aika söpö paitsi et Sano on ihan liian kylmä. Mitään ei tapahtunu ennen 7 jaksoa =/ Nakazu vie voiton taas! Miksei Mizuki vois päättyy Nakazun kaa yhteen? MIKSEI?! Niin epäreilua!
Mua ei ois haitannut yhtään vaikka Mizuki olis lähtenyt heti takas Yhdysvaltoihin XD
Alotin kattoon sarjaa Ogurin takia ja jatkoin Ikutan vuoksi :wub:

maakopla
Posts: 299
Joined: Apr 4th, '06, 14:15
Location: Finland

Post by maakopla » Sep 28th, '07, 14:28

Oguri Shun = poika jota kaikkipalvovat minule tuntemattomasta syystä... Jun Matsumotokin on niin paljon parempi. Yampi on toinen veikkonen joka on minua aina ihmetyttänyt, mikä siinä on sitten niin hottia. Näyttä tytöltä eikä osaa näytellä.

Oon melkeen saanu päätökseen Coffee Prince draman. Ärsyttää kun siinä sorrutaan siihen pikku kliseeseen et on pääpari ja sivupari. Sitten sivupari etenee nopeammin, alkaa deittailemaan , menee naimisiin, saa lapsen... ja pääpari tulee perässä niinkuin Dal Ja's Spingissä ikään. Täysin samanlaista etenemistä. Kummasakin tyttö ei aluksi halunnut mennä naimisiin. Sitten pääpari eroaa joksikin aikaa ksoka toinen haluaa mennä opiskelemaan. mar mar

Dal Ja's Spring muuten kelpo sarja mutta tuotti melkoisen pettymyksen. Lupaavan alun jälkeen se vaan latistui ja tiedättekö mistä se johtuu? Se johtuu aina siitä, että päähenkilöt lopulta saavat toisensa ja aletaan näyttää heidän yhteiseloaan, mikä on harvinaisen tylsää. esim. 1% of anything, magicians of love, smiling pasta, coffee prince...

sungie
Posts: 417
Joined: Nov 26th, '06, 13:00
Contact:

Post by sungie » Sep 28th, '07, 18:16

maakopla wrote:mistä se johtuu? Se johtuu aina siitä, että päähenkilöt lopulta saavat toisensa ja aletaan näyttää heidän yhteiseloaan, mikä on harvinaisen tylsää. esim. 1% of anything, magicians of love, smiling pasta, coffee prince...
Tsekkaa Gumiho - ei oo tuota ongelmaa :lol
Ja siinä on hyvännäköiset näyttelijät :)

Hachiko-chan
Posts: 107
Joined: Dec 19th, '06, 10:19
Location: Finland

Post by Hachiko-chan » Sep 28th, '07, 19:08

Orange days on myös todella hyvä sarja :cheers:
Kou Shibasaki on nykyään yksi suosikki näyttelijöistäni.
Ja minisarjan jonka juuri katsoin loppuun,Hyaku-nen no Monogatari .
Siinä seurataan yhden naisen ja hänen jälkeläisensä elämää Taisho (1912-1926)
Showa (1926-1988) ja Heisei (1988-) vuosina.

maakopla
Posts: 299
Joined: Apr 4th, '06, 14:15
Location: Finland

Post by maakopla » Sep 30th, '07, 09:51

Hmm.. Onko kukaan nähnyt jsarjaa nimeltän To Heart? Se on aika söpö vaikka vanhahtava. Siinä on päosassa sama näyttelijä, joka näytteli Summer Snow sarjassa. (sarja joa oli mielestäni todella tylsä mutta naispääosaa esittäny näyttelijä oli hyviä!) Minä jälleen, olen unohtanut kaikki nimet xD

Fin_gurly
Posts: 126
Joined: Sep 11th, '06, 14:44
Location: Finland
Been thanked: 1 time

Post by Fin_gurly » Sep 30th, '07, 19:42

just katoin hana kimin loppuun ja mahtava loppu..toivottavasti tulee joku special jakso tai jtn. :roll
oon kans kattomassa what's up fox sarjaa, kukaan nähny? aika hassu sarja.. :lol

ja muuten onko kukaan nähy tätä korealaista variety showta nimeltä Ya Shim Man Man??
on muuten tosi hyvä ja pakostikin tulee välil haikee olo ku kuuntelee niit juttui.. :blink :cry:

Hachiko-chan
Posts: 107
Joined: Dec 19th, '06, 10:19
Location: Finland

Post by Hachiko-chan » Oct 8th, '07, 14:52

What's up fox oli todella hauska.
Nauroin niin paljon :D
Kamalaa kun ei keksi mitä katsoa :cry:
Ha! nyt keksi missä sarjassa myös oli jotain Suomesta.
Nodamessa kun Mine ja Kiyora on kummatkin iloisella päällä he halusivat soittaa Sibeliusta :cheers:

sungie
Posts: 417
Joined: Nov 26th, '06, 13:00
Contact:

Post by sungie » Oct 9th, '07, 18:12

Fin_gurly wrote:ja muuten onko kukaan nähy tätä korealaista variety showta nimeltä Ya Shim Man Man??
on muuten tosi hyvä ja pakostikin tulee välil haikee olo ku kuuntelee niit juttui.. :blink :cry:
Tuttu on, vaikkakin katon vain silloin ko siinä on julkkiksia joista pidän :)

K-variety show'sta parhaimpia ovat kyllä Love Letter (ne ekat jaksot joissa Shinhwa oli :D), Gold Fish (aikaasemmat jaksot), Jiwhaza, Heroine 6 (:D), X-Man (ainakin suurin osa jaksoista) ja Infinite Challenge (MC:t on mahtavia!).

Fin_gurly
Posts: 126
Joined: Sep 11th, '06, 14:44
Location: Finland
Been thanked: 1 time

Post by Fin_gurly » Oct 10th, '07, 08:06

~Ite kyl pidin enemmän vanhoista x-maneistä ku näistä uusista..Vanhat oli jotenkin viihdyttävämpiä.. :unsure: Hernoine 6:sta katoin varmaan vaan yhen jakson(jossa oli Brian joo) mut noista muista en tiiä vois vähän katella niitä.. :D
joo noi love letterit on just hyvii, harmivaa et ne lopetettiin :-( mut niit vanhoi jaksoi on kiva katella.. :lol

sungie
Posts: 417
Joined: Nov 26th, '06, 13:00
Contact:

Post by sungie » Oct 11th, '07, 08:17

^ X-Man oli kyllä paree ko New X-Man. Mutta tossa vanhemmassa versiossa ne vesipelit + draman uudelleen näytteleminen (esim. Germany SP) oli mahtavia :D


Onko kukaan menossa Dir en greyn keikalle ens kuussa?
Sunnuntain keikka oli jo loppuunmyyty ku eilen lippuja katoin, niin ostin sit sinne maanantain keikalle lipun.
Ja tänään MdM keikka :wub:

Hachiko-chan
Posts: 107
Joined: Dec 19th, '06, 10:19
Location: Finland

Post by Hachiko-chan » Oct 12th, '07, 09:45

Minä olen menossa maanantain keikalle, sunnuntaina minulla on ainaa teeseremonia tunteja ja maanantain aminulla on vain tentti joten pääsen sen jälkeen kotiin ja valmistautumaan iltaa varten :cheers:

maakopla
Posts: 299
Joined: Apr 4th, '06, 14:15
Location: Finland

Post by maakopla » Oct 15th, '07, 19:34

Hei! Tämä on järkyttävää mutta kdrama Time Between Dog and Wolf on MAHTAVA! Se on niin mahtava ja cool. Kaikkien pitää heti mennä kattomaan sitä! Mä en löydä ees sanoja selittääkseeni kuinka mahtava se on. Mut atuntuu että koko yö menee sen kattomiseen. Mä en varmaan pääse tästä ikinä yli ku se on vaan niin hyvä! Ihan liian hyvä!

Fin_gurly
Posts: 126
Joined: Sep 11th, '06, 14:44
Location: Finland
Been thanked: 1 time

Post by Fin_gurly » Oct 16th, '07, 15:26

maakopla wrote:Hei! Tämä on järkyttävää mutta kdrama Time Between Dog and Wolf on MAHTAVA! Se on niin mahtava ja cool. Kaikkien pitää heti mennä kattomaan sitä! Mä en löydä ees sanoja selittääkseeni kuinka mahtava se on. Mut atuntuu että koko yö menee sen kattomiseen. Mä en varmaan pääse tästä ikinä yli ku se on vaan niin hyvä! Ihan liian hyvä!
juu ihan hyvä sarja...erinlainen, mut hyväl taval. Näyttelijä kaarti oli erinomainen.. :D
täytyy sanoo et yllätyin pikkasen miten hyvin leejunki näytteli(sekä pahista että hyvistä)

ite kattelen täs sarjaa nimeltä iguana no musume(tehty joskus vuonna 1996)mut täytyy sanoo et on aika omalaatunen sarja, koska tää päänäyttelijä tyttö näkee itsensä iguana.. :blink hänen äitinsä näkee tyttärensä myös iguana ja siksi on hänelle niin ilkee..aika surullinen sinänsä ku näkee miten se äiti kohtelee tytärtään..mut suosittelen jo kaipaa jotain "erinlaista".. :thumleft:

Dragulia
Posts: 7
Joined: Feb 6th, '07, 18:23
Location: Helsinki, Finland

Post by Dragulia » Oct 18th, '07, 00:33

maakopla wrote:Oguri Shun = poika jota kaikkipalvovat minule tuntemattomasta syystä..
Yampi on toinen veikkonen joka on minua aina ihmetyttänyt, mikä siinä on sitten niin hottia. Näyttä tytöltä eikä osaa näytellä.
Auts, tuo sattui suoraan sydämeen ;_____; Ogurista en pitänyt aluksi, mutta sitten se jotenkin iski (varmaan densha otokon syytä). Yamapiin ihastuin heti kun näin Nobuta wo Producen ensimmäistä kertaa. Ikebukuro West Gate Parkissa se oli niin söpö kun se oli niin nuori. : 3

Mutta siis krhm... Tavattoman suloisia he ovat, eivätkä mitään ihan pastoja näyttelijöitäkään. Mielummin minä heitä kuolaan kun jotain salkkariossia :crazy:

Hachiko-chan
Posts: 107
Joined: Dec 19th, '06, 10:19
Location: Finland

Post by Hachiko-chan » Oct 18th, '07, 14:52

salkkariossi :goggle:
Shun on minusta myös söpö ja Yamada Takayuki (eiryisesti kuin näin Densha otokon)
Nyt minäkin haluan yhtä spön otakun :wub:

sungie
Posts: 417
Joined: Nov 26th, '06, 13:00
Contact:

Post by sungie » Oct 18th, '07, 18:43

Hachiko-chan wrote:Minä olen menossa maanantain keikalle, sunnuntaina minulla on ainaa teeseremonia tunteja ja maanantain aminulla on vain tentti joten pääsen sen jälkeen kotiin ja valmistautumaan iltaa varten :cheers:
No me sitten varmaankin nähdään toisemma vaikkemme tunne toisiamme LOL
Täytyy tällä kertaa mennä jonottamaan hieman aikasemmin (vrt. MdM konsertti johon mentiin se 1½ ennen konsertin alkua).

maakopla
Posts: 299
Joined: Apr 4th, '06, 14:15
Location: Finland

Post by maakopla » Oct 19th, '07, 19:30

Keikkaa vaan pukkaa. Jos joku korealainen bändi tulis Suomeen mäkin menisin fanittaa ku japanilasiet ei oikee jaksa innostaa. Siihen kyllä menee ikuisuus että Rian tulis Suomeen. Tai itse asiassa se ei taida kyl ikinä tulla. Pakko pästä joku päivä Koreaan^^

Sain tänään katottuu loppuun Time of Dog and Wolf sarjan ja taidan ruveta fanittaa Lee Joon Ki:tä. Se oli niin hyvä, oikeeen pretty boy xD mut loppu ei kyl ollut mikään parhaasta päästä. Se oli vähän sekava ja sit ku ma Wu kuoli ni T_T ku ei se ollu niin pahis loppujen lopuks. Mikä huono tuuri Soo Hyun:illa oli. niin huono tuuri.

Rupesin muuten täs kattoo sellast sarjaa ku Hello My Teacher aka Biscuit teacher and star candy. Kukaan muu kattonu sitä? Siin on kaikkii mun suosikkinäyttelijöi kuten Gong Yoo ja Gong Hyo Jin. Gong Yoo on ihan mahtava ku se osaa käyttää näyttelemises kaikkia pikkueleitä. Jotenkin saa helposti kontaktin katsojaan ja näyttää hyvältä myös^^ Hyo Jin ei ehkä oo kauheen nätti mut se on vaan niin söpö ja hauska xD Mut hei mikä löytö toi Kim Da Hyun se on NIIN IHANA! Ihan enkeli, niin söpö. Mä kuolasin koko ajan. miksen tienny siitä aikasemmin. Se vaan on niin söpö. <3

Onsk kukaan muuten nähny sellast korealaista leffaa ku Soo? Katottiin täs kaverin kaa ja jumankauta se oli jotai niin väkivaltasta. Muistelin täs ku joku Kill Bill, Passion of Christ ja Apocalypto nosti kauheen kouhun Jenkeis ja Suomes et ne on NIIN VÄKIVALTASII JA VERISII! Mut verrattuna Soo leffaan... ne kalpenee ja oksentaa. Ne on ku 8 vuotias ja 17 vuotias matikkakilpailussa vastakkain. Meinaan on se nyt jotai ku tyypiltä revitään korva irti tosta vaan tai kaivetaan silmät päästä kädellä (hitaasti), ääniefektit ja kaikki. Tai sit ku tyypit seisoo vastakkain ja toinen vaan viiltää jollai miekalla toisen kaulaa ja hartiaa, sillai painaa hitaasti (siinä vaiheessa mun teki jo mieli kiljuu koska se vaan näytti sattuvan ihan saamaristi eikä se kuitenkaan viel kuollu). Ja sit lopus verisinä raahaudutaan lattiaa pitkin viimeisillä voimilla. Kaiken lisäks se oli pirun sekava ja omalaatunen. Pakko kattoo viel pari kertaa et tajuu mistä on kyse. Verta oli kyl tosiaan vaikka muille jakaa, käsiä murrettiin, puukotettiin, ammuttiin ja räjäyteltiin. Koko ajan oli jotai käynnissä. Mut just hyvä leffa se oli. Eka lause ku se loppu "Tajuutsä miten väkivaltanen toi oli?! Voitsä tajuta, se oli saakelin väkivaltanen" Mut kyl tälläsii on varmaan enemmänkin, meikäläinen menee etsimään xD

sungie
Posts: 417
Joined: Nov 26th, '06, 13:00
Contact:

Post by sungie » Nov 1st, '07, 13:13

Mulla olisi yksi lippu Dir en greyn maanantain (5.11.) konserttiin, ja sen saisi puoli-ilmaiseksi. Sisko ei haluakkaan tulla mun kaa. Jos jotakuta kiinnostaa, nakkaa mailia: harumi_chikamatsu(a)hotmail(dot)com.

jeemka
Posts: 32
Joined: Jul 2nd, '07, 14:48
Location: Finland
Contact:

Post by jeemka » Nov 11th, '07, 13:34

sungie wrote:Mulla olisi yksi lippu Dir en greyn maanantain (5.11.) konserttiin, ja sen saisi puoli-ilmaiseksi. Sisko ei haluakkaan tulla mun kaa. Jos jotakuta kiinnostaa, nakkaa mailia: harumi_chikamatsu(a)hotmail(dot)com.
Ja nyt vasta hoksasin T___T Olin sunnuntaina, mut ois voinu mennä uudestaan kattomaan :D Ne soitti kuulemma Obscuren maanantaina, purrurr.

Timppa25
Posts: 3
Joined: Nov 11th, '07, 13:52

moi

Post by Timppa25 » Nov 11th, '07, 13:54

täälläkin on yks suomalainen d-addikti jo 100 j-sarjaa katottununa hämeenlinnasta ollaan

Kikimora
Posts: 8
Joined: Mar 23rd, '07, 22:31
Location: Finland

Re: moi

Post by Kikimora » Nov 11th, '07, 22:58

Timppa25 wrote:täälläkin on yks suomalainen d-addikti jo 100 j-sarjaa katottununa hämeenlinnasta ollaan
Ohhoh, kunnioitettava määrä doramoja! :notworthy: Viitsitkö listata muutamia suosikkejasi? Itse olen katsonut vasta vajaat 20 sarjaa läpi... :sweat:

Fin_gurly
Posts: 126
Joined: Sep 11th, '06, 14:44
Location: Finland
Been thanked: 1 time

Post by Fin_gurly » Nov 12th, '07, 19:10

tässä on viimeaikaiset sarjat mitä on tullut katottua loppuun: tänään lopetin Soulmaten ja muuten aivan mahtava soundtrack! ja näyttelijät ihanjees ja hmm aika ärsyttävä juoni siinä mielessä ku ne ei ikinä huomannu toisiaan ekoissa jaksoissa.. :P
Ja oon myös katellu tota Yukan Clubia ja täytyy sanoo et katon sen pelkästään Akanishin takia..ja sitten Himitsu no Hanazono oli aivan mahtava! :w00t: nauroin joka jaksossa..erittäin huvittava sarja... :wub:

Timppa25
Posts: 3
Joined: Nov 11th, '07, 13:52

mun katsomia draama sarjoja

Post by Timppa25 » Nov 14th, '07, 15:49

Tässä näitä ny olis ei vielä kaikkia mut osa


1. Great Teacher Onizuka
2. Densha Otoko
3. Summer Snow
4. Hana Yori Dango
5. Gokusen 1
6. Gokusen 2
7. Strawberry on shortcake
8. Engine
9. Kimi Wa Petto
10. Gambatte ikimashoi
11. Attention Please
12. Good luck
13. Pride
14. Beatufull life
15. Boku Dake no madonna
16. long vacation
17. My little chef
18. Taiyou no Kisetsu
19. Orange Days
20. Sekai Chuusin De
21. Tokyo Wankei
22. Lunch Queen
23. Ruri no shima
24. ace wo nerae
25. H2
26. Last christmas
27. nobuta wo produce
28. tokyo friends
29. dragon Zakura
30. Gatchibaka!

Lepra
Posts: 7
Joined: Apr 7th, '06, 08:55
Location: Taiyou no shita

Post by Lepra » Nov 18th, '07, 13:36

Moi kaikille! Olen aloittanut kaverini kanssa uuden fansubiprojektin. Suomennamme uutta sarjaa nimeltä "Mop Girl". Erityistä tässä julkaisussa on se, että teemme siihen kahdet tekstit. Kaverini opiskelee ranskankielen kääntäjäksi, joten hän on tehnyt ranskankieliset teksit myös. Eli jos tunnette ketään ranskalaisia, niin voi vihjaista. Joka tapauksessa suomenkieliset tekstit näkyvät oletuksena, eikä ranskankielisiä tekstejä näy, ellei niitä itse valitse näytettäväksi. Ensimmäinen osa saatiin siis tänään valmiiksi. Kiinnostuneita varmasti löytyy suomisubeille, joten tässä linkki.

Kommentit tervetulleita!

sirya
Posts: 15
Joined: Jul 19th, '07, 13:02
Location: Hidden Village of Snow
Contact:

Post by sirya » Nov 18th, '07, 15:17

hoo nobuta wo produce faneja...entäs hanazakari no kimitachi e? ike ike go go! :cheers:
Image
:wub:yamapi&toma :wub:

weylin
Posts: 25
Joined: Mar 24th, '07, 11:14
Location: North

Post by weylin » Dec 12th, '07, 08:09

Pitääpä uteliaisuuttani vilkaista tuo "Mop Girl" heti kun on aikaa ^. Tällä hetkellä aika riittää vain Iryu 2:sen seuraamiseen sillä tenttiviikko painaa päälle.

User avatar
Kaji-shonen
Posts: 39
Joined: Jun 21st, '05, 03:06
Location: far east

Post by Kaji-shonen » Dec 22nd, '07, 04:00

Suzuki Anne(Gambatte ikimashoi ,Stand Up,etc)will visit Santa's Village Rovaniemi for NHK live program.
http://ameblo.jp/anne-al/entry-10059103707.html
http://ameblo.jp/anne-al/

# Christmas at Santa's Village(LIVE)
# Dec 24 (Mon) 19:30-20:42(Japan Time)
# Santa's Village of Finland is a dream land for children as well as adults.
Many people visit the village to meet Santa Clause during the Christmas season.
In this live-relayed special program from the village, actress Anne Suzuki will experience the traditional Christmas in Finland.
http://www.nhk-jn.co.jp/wp/program/deta ... 0712241629

fireflower90
Posts: 21
Joined: Dec 2nd, '07, 13:41
Location: Finland
Contact:

Post by fireflower90 » Jan 29th, '08, 17:32

Hei täällähän on tämmöinenkin :D oon jotenkin missanu ihan... Kuitenkin, heipsis vaan kaikille. Anna täällä Porvoosta, ikää 17 v. Kauhea draama friikki kun olen ja muuten vaan tylsistynyt, niin lista draamoista jotka oon nähy on aaaaaaaaikas pitkä xDDDDD Mutta laitanpa tänne kumminkin (sisältää japanilaisia,taiwanilaisia ja korealaisia):
Anego
Attention please
Aishiteiru to itte kure
Akihabara@DEEP
Boku dake no Madonna
Byakkotai 2007
Big Wing
Devil beside you
Dragon zakura
Dandori ~dance drill~
Densha otoko
Delightful girl Choon-Hyang
Full house
Gokusen
Gokusen 2
Gachibaka
Ganbatte ikimasshoi
Goong
Hua yang shao nian shao nu
Hotaru no hikari
Hana yori dango
Hana yori dango 2
Hakusen nagashi
Hanayome to papa
Hotman
Hanazakari no kimitachi e
It started with a kiss
Itazura na kiss
Itsumo futari de
Itoshi kimi e
Jotei
Kira kira kenshui
Kimi wa petto
Kurosagi
Kanojo to no tadashii asobikatta
Lunch queen
Last christmas
Love contract
Long love letter
Life
Love revolution
Marrying a millionaire
The magicians of love
Mars
Meteor garden
Mukodono!
My boss, my hero
Nobuta wo produce
Nodame Cantabile
Peach girl
Papa to musume nanokakan
Proposal daisakusen
Romantic Princess
Silence
Stand up!!
Snow white
Shota no sushi
Smiling pasta
Summerxsummer
Sweet 18
Tatta hitotsu no koi
Tantei gakuen Q
Why why love
Yan papa
Yamada Tarou monogatari
Yankee bokou ni kaeru
Yukan club
1 litre of tears
15-sai no blues

Luulen että tässä on kaikki xDDDD speciaalit ja leffat poislukien

Timppa25
Posts: 3
Joined: Nov 11th, '07, 13:52

Post by Timppa25 » Jan 29th, '08, 17:42

ihan ok lista ois kiva jos sais jonkun miitin kasaan mut voi lisätä meseen jos haluu jutella Timppa133@hotmail.com

Yoshimi[FIN]
Posts: 42
Joined: Sep 18th, '07, 12:27
Location: Finland

Post by Yoshimi[FIN] » Jan 30th, '08, 11:32

Oijoi!
Täällähän on suomalaisia aika paljon :D
Nyt vasta tajusin tulla kattoon että onko suomalaisille threadia.

Eli olen 19-vuotias tyttönen Pirkanmaalta. Tykkään sekä jdoramasta että animesta :] Kattelen myös korealaisia draamoja. Tällä hetkellä katselen vain Honey and Cloveria, vaikka pitäis kyllä jotain uuttakin ettiä. Tietysti aion kattoa myös Nodame Cantabilen special jaksot subattuina. Katoin ne jo jokin aika sitten, mutta ilman tekstitystä.

Voisin joku päivä pistää listan mitä oon kattellu jos muistan :]
Nyt oon koulussa niin en täällä jaksa alkaa miettiin sen enempää.

Ja tosiaan, meseen saa lisätä myös minutkin; deathnote_fan@hotmail.com

Fin_gurly
Posts: 126
Joined: Sep 11th, '06, 14:44
Location: Finland
Been thanked: 1 time

Post by Fin_gurly » Jan 30th, '08, 14:00

Jaa no täs on metsin lista :
Taiwanilaiset:
^The Magicians of Love ♥♥
^Mars ♥
^The Prince who turns into frog
^ISWAK ♥♥
^Peach Girl ♥♥♥
^Meteor Garden 1 ♥
^Meteor Garden 2
^Devil beside you ♥
^Love Contract
^Why Why Love
^Lavender
^My lucky star ♥♥
^Smiling pasta
^Tokyo Juliet
^Silence
^Summer x Summer
Japanilaiset:
^Gokusen
^Gokusen 2
^Hana yori Dango 1 ♥♥
^Hana yori Dango 2 ♥
^Nobuta wo Produce
^Pride ♥♥
^Hero
^Dragon Zakura
^Ichi Rittoru no Namida ♥♥
^Kurosagi
^Vampire host
^H2
^IWGP ♥♥♥
^My boss My hero
^Dance Drill
^Taiyou no Uta ♥
^Kimi wa Petto ♥♥
^Sapuri
^LIFE
^Nodame Cantabile ♥
^Attention Please
^Anego
^Majo No Jouken♥♥♥
^Unfair
^Densha Otoko
^Yankee Bokou nu Kaeru
^Tokyo Friends ♥♥
^Kisarazu Cats Eye
^Toshita no Otoko
^Proposal Daisakusen
^Hanakimi
^Shiwase ni Naritai
^Iguana no Musume
^Tantei Gakuen Q
^Himitsu no Hanazono ♥
Korealaiset:
^My Girl ♥♥
^My sister-in-law is 19
^Full House ♥♥
^Over the Rainbow
^Sweet Spy♥♥♥♥
^I'm sorry I love you ♥♥♥
^Tree of Heaven
^Let's go to school Sang Doo
^Friends ♥
^Get Karl!Oh Soo Jung♥♥♥
^Delightful Girl Choon-Hyang♥♥♥
^Snow Queen
^Dal Ja's Spring ♥♥
^18 vs 29
^Witch Amusement
^Fantasy Couple♥
^The Vineyard man ♥
^Bad Family
^Coffee Prince ♥♥
^Snow White ♥
^Time Between Dog and Wolf ♥
^Soulmate ♥♥
^9end2outs
syrämmet on sitä varten mitä tykkäsin sarjasta ^^

maakopla
Posts: 299
Joined: Apr 4th, '06, 14:15
Location: Finland

Post by maakopla » Feb 24th, '08, 16:17

Suositelkaa mulle jotain uutta sarjaa, siis jotain ihan utta, mikä ois ilmestyny/ilmestyy 2007-2008. Meikäläinen on keskittyny viime aikoina vähän vanhempiin sarjoihin, parhaillaan lopettelen Sweet 18 ja I'm sorry I love you sarjoja. En oo vähään aikaan ees seurannu, mitä uusii sarjoi on tullu (mitä ny on tullu katottuu Coffee Prince, Lobbyist ja Get Karl)

Kuulin muuten et Zettai Kareshi mangaan perustuva Jdrama tehään pian. En kyl tiiä, et miten ne siitäkin repii 11 jaskoo.

Fin_gurly
Posts: 126
Joined: Sep 11th, '06, 14:44
Location: Finland
Been thanked: 1 time

Post by Fin_gurly » Feb 24th, '08, 16:43

Ite ainakin ootan innolla huhtikuussa ilmestyvää Cain and Abel jossa on SoJiSub :w00t:
ja tietysti Gokusen 3 (vaikka en oikeen tykänny niistä aikaisemmista osista)
mut 2007 tuotoksista Papa to Musume no Nanokakan oli todellakin yks suosikeista :lol Hataraki man(tosin siihen on vaan subit kahteen ekaan jaksoon) juu ja ainii SP(security Police oli mun mielestä hyvä...tosin taitaa johtua Okada Junichista :P
Ja korealaisista In-Soon is Pretty ainakin parin ekan jakson jälkeen vaikutti tosi kiinnostavalta...
Tietysti ISWAK 2 ja mean girl ah chu :D

maakopla
Posts: 299
Joined: Apr 4th, '06, 14:15
Location: Finland

Post by maakopla » Feb 26th, '08, 08:32

Tosta tulikin mieleeni et mäkin odottelen sitä kain ja abel sarjaa ihan samasta syystä xD Nyt ku vihdoin ja viimein olen päässyt käsiks I'm sorry I love you sarjaan olen löytänyt uuden suosikkinäyttelijän. So ji sub vaan on niin hyvä! Harmi vaan kaikki muut sarjat mis se on näytelly ei vaikuta kovin houkuttelevilta.

Juu, Iswak 2, sitäkin on odoteltu. Mut nyt ku se on vihdoin alkanu en oo paljoa kuullu koko sarjasta. Onks se samantyylinen ku eka? Iswak oli ihan hyvä paitsi et en oikeen tykkää Ariel Linistä, siinä vaan on jotain ärsyttävää ta sit oon vaan nähny sitä ärsyttävissä rooleissa.

Aijon harkita ainakin sitä In Soon is Pretty, vaikutti mielenkiintoiselta. Onks kukaan muuten kattonu lobbyist sarjaa?

Fin_gurly
Posts: 126
Joined: Sep 11th, '06, 14:44
Location: Finland
Been thanked: 1 time

Post by Fin_gurly » Feb 26th, '08, 14:16

maakopla wrote:uu, Iswak 2, sitäkin on odoteltu. Mut nyt ku se on vihdoin alkanu en oo paljoa kuullu koko sarjasta. Onks se samantyylinen ku eka? Iswak oli ihan hyvä paitsi et en oikeen tykkää Ariel Linistä, siinä vaan on jotain ärsyttävää ta sit oon vaan nähny sitä ärsyttävissä rooleissa.
Oonjo jaksossa 16 ja täytyy sanoo että Arielin hahmosta on tullu vielä tyhmempi kun ykkösosassa.. Ja täytyy myöntää et se käy joskus hermoille...Ja Joen hahmo on jossain kohti oikeesti ärsyttävä :cussing: mut en voi kyl sanoo et olis parempi kun eka tuotantokausi.

maakopla
Posts: 299
Joined: Apr 4th, '06, 14:15
Location: Finland

Post by maakopla » Feb 27th, '08, 09:41

OMG! I'm sorry I love you on NIIN SURULLINEN. Katoin eilen jaksot 11-16 putkeen ja itkin koko ajan! ja nytten mun naama on ihan turvonnu HA HA! Mun silmät on ihan ku jollai aasialaisella. Oikeesti, tällänen pitäis lailla kieltää, mä en kestä. Mul menee varmaan kuukausi et pääsen shokista yli, se oli mahtava sarja. Taidan kattoo joitai jaksoja uudelleen nytten, en saa mielenrauhaa.

PiZBuin
Posts: 166
Joined: Oct 14th, '05, 13:11
Location: Stockholm

Post by PiZBuin » Feb 27th, '08, 09:59

Terve taas kaikki suomalaiset (sorry for my awful finnish)
En muista mitä mina viimeks kirjoitin, mutta tulin pikasesti kattomaan mitä te tääla kirjoitatte :D
Halusin vaan kuula jos siellä suomessa on yhtää JE fanejä?
Ite olen ihan rakastunnut JEen (especially) NEWSiin:D JA myöskin Hey! Say! JUMPiin ja Hahha okei, KAT-TUNiin kans ^-^.
Onko sieälla suomalaisia ketkä myöskin ovat kinustuneet JEhin, tai ovatko sarjat ainuut (intrests)

Heippa! (Haha, hachikashii)

maakopla
Posts: 299
Joined: Apr 4th, '06, 14:15
Location: Finland

Post by maakopla » Feb 29th, '08, 21:04

Thank You on loistava Kdrama. Lee Kyung-hee on mun mielestä ehdottomasti ykkönen ja paras käsikirjoittaja (misa, sang doo, a love to kill, thank you) koska kaikki sarjat jotka se on kirjoittanu on ollu mahtavia! Thank You muuttuu vaan joka jakson myötä paremmaksi ja paremmaks. Suosittelen ehdottomasti kaikille, näyttelijäsuoritukset ovat myös ensiluokkaisia.

Meikäläinen on kuunellu jonkin verran Newsiä, ihan pirteitä kappaleita. Mutta en oo sen kummemmin lähteny fanittamaan. Mulla on Japani-kuume muuttunu Korea huumaks.
Last edited by maakopla on Mar 1st, '08, 16:39, edited 1 time in total.

PiZBuin
Posts: 166
Joined: Oct 14th, '05, 13:11
Location: Stockholm

Post by PiZBuin » Feb 29th, '08, 21:44

Minä olen jutellut vähän ruotsin threadillä, ja siellä vaikuttaa kaikki myöskin (convert) japnista koreaan.
Minun paras kaveri on yhtä hullu koreaan kuin minä Japanii.
Minun mielestä on silti kivaa kuula että myöskin suomalaiset ovat tartunneet Aasian entertainmentiin.
(Omg, my lack of capability writing in finnish is certainly revealed)
Olen ainuastaan hähnyt pari sarjaa koreasta..hmm
My Girl
Hello my teacher
coffee prince
(yeah and if it counts) Super Junior fullhouse.. En ole koskaan naurannut yhtä paljon kun näin SuJu fullhouse.
Joo, olen minä nähnyt pari 'episodes' Goong.

Siis vähä.

Fin_gurly
Posts: 126
Joined: Sep 11th, '06, 14:44
Location: Finland
Been thanked: 1 time

Post by Fin_gurly » Mar 2nd, '08, 17:01

Mä oon ehkä enemmän keskittynyt KAT-TUN:iin...Kylhäs sitä joskus kuntelee NEWS:ä :D

weylin
Posts: 25
Joined: Mar 24th, '07, 11:14
Location: North

Post by weylin » Mar 8th, '08, 16:05

Vai suositteluja? En kyllä osaa hirveästi ehdottaa mitään, mutta itse pidin Iryun molemmista kausista (ykkönen ehkä parempi) ja ens viikolla tulee viimeinen jakso 4 shimai tantei dania, sitä vain ei ole vielä subattu kuin yksi jakso.

Viime aikoina en ole katsonut korealaisia muuta kuin Coffee Princen. Japanilaisista lopettelin Iryu 2:sen, katsoin Dragon Zakuran ja nyt seuraan 4 Shimai tantei dania vaikken siitä paljoa ymmärräkään :mrgreen: .

Bill.Zeebub
Posts: 23
Joined: Nov 22nd, '05, 00:46

Post by Bill.Zeebub » Mar 8th, '08, 20:58

Mitä ihmettä?!?! Lost in beijing tulee YLE Teemalta Keskiviikkona 12.3. klo 21.50

yle.fi/teema/elokuvat/kino_kauko/id15289.html

Aaah Fan Bingbing :wub:

SSpiegel
Posts: 433
Joined: Oct 26th, '07, 22:52
Location: Finland

Post by SSpiegel » Mar 8th, '08, 22:27

Waaaa! Onpa täällä paljon suomalaisia. Itse kun en tunne henkilökohtaisesti ketään, joka katsoisi aasialaista draamaa! :O

Itse seurailen enimmäkseen j-doramaa, 11 olen katsonut loppuun, toiset 11 on kesken. Suosikkeja noista... Orange Days on upea. Long Love Letter. Kimi wa Petto. Sitten jos mennään niihin, joita seurailin lähinnä hottisten näyttelijöiden takia, HanaKimi (jossa Ikuta Toma oli loisto!), Hana Yori Dango + yleensäkin kaikki missä on ihanan hottikset Matsuda Shota ja/tai Oguri Shun. :heart:

Jonkin verran olen myös katsellut taiwanilaista. Sielläkin seurailen sarjoja sen mukaan ketä niissä näyttelee. Korealaista olen katsonut tosi vähän, sillä jo kahden draaman jälkeen huomasin uskomattoman ärsyttäviä kliseitä, jotka kuuleman mukaan ilmenee suunnilleen jokaisessa. Ei oikein minun makuuni. Tällä hetkellä intoilen kuitenkin korealaisesta bändistä Dong Bang Shin Ki:stä sekä X-Man variety shown Dangynhaji osiosta. :wub: :wub:

Animea olen seuraillut nyt 12 vuotta, draamaa katsonut vasta viime kesästä. J-rockia kuunnellut myös parisen vuotta. Syksyllä aloitan viimeinkin(!) japanologian opiskelun tässä yliopiston ohella ja vaihtoonkin lähtö on suunnitteilla kunhan kieli on kunnolla hallussa. Yoroshiku! :salut:

Yamapi's haniz
Posts: 57
Joined: Oct 18th, '07, 01:00
Location: ...in his heart...Zutto issho-ni itai...

Post by Yamapi's haniz » Mar 8th, '08, 22:40

こんばんは。
I just noticed that I haven't written there before...

PiZBuin:oh...you speak finnish... :O I didn't knew...
of course there is JE-fans... :D
NewS is my personal favorite... :wub: and especially Yamapi... :heart: 私の唯一無二の愛である
I'm one of their die-hard fans... :heart:
I like very much KAT-TUN too... :D and of course there is other really great JE bands too... :-)

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest